Pizzabagarn
Guest
Tur att man inte stör någon i skogis för det är väl där man får hänga hädanefter.
Nej, det var väl ingen som på allvar trodde att det skulle bli permanent...
Huvudsaken är att det kom (och fortsätter komma !) många deltagare på dessa tillställningar för att ge tyngd bakom argumentationen att en motorbana verkligen behövs i Stockholm.
haha Jag vill vara the bad men Jag kvalar bara till the ugly.Ok, spela nåt av din okristliga musik då, vilket som helst.
Men vi borde sitta tre i framssoffan när vi rullar in i byn. Det ser så über ut att sitta tre i bredd på en jänkepickis: The good, the bad and the ugly typ. Jag kan vara The good.
Men vi borde sitta tre i framssoffan när vi rullar in i byn. Det ser så über ut att sitta tre i bredd på en jänkepickis: The good, the bad and the ugly typ. Jag kan vara The good.
jaja va ska vi andra göra i stället då som inte får köra
Tyresö och Skogskyrkorgården har inte försvunnit under sommaren, det finns kvar
men jag tycker det är fantastiskt att det gnälls så högljutt för 3 timmar/1 kväll
i veckan????????
meningen med detta arrangemang var väl att visa att vi vill ha någonstans att åka på? Dumt om vi samtidigt åker på
dom gamla vanliga ställena.
okej, men nu får man ju inte åka där över 103 decibel... eller utan ryggskydd och heltäckande klädsel.... eller efter klockan 8.... eller om man gillar att bränna däck
hmmm. nu är jag iofs förbannat otacksam över vad bb har ordnat åt oss. förlåt. (men det blir mer och mer svårmotiverat att komma dit för varje gång som går, alltid nån som ska säga åt en hur man ska uppföra sig)
kommer det finnas db mätare och vilka ere som mäter då..polisen
tror inte ja klara den gränsen fast org dämparen sitter där (tömd )
jaja va ska vi andra göra i stället då som inte får köra
ska se om jag har ett pack svinto hemma.
haha Jag vill vara the bad men Jag kvalar bara till the ugly.
Jo jag förstår att det kan kännas omotiverat med nya regler varje gång,
men försök att se detta som en återkommande "demonstration" att vi
vill ha någonstans i närort att utöva vårat intresse.
Om nu dom(någon) boende klagar så högljutt på detta arrangemang och att
det kanske tom inte kan upprepas nästa år pga detta, vad göra?
Det får vi fundera på då Nu åker vi allt vi kan de få ggr som är kvar.
Fall de e nu e så att man kanske måste lägga ner pga ljudvolymen nere på barkarby till nästa år! kan inte slow stunten få vara kvar ?
Klart jag kan köra skolgårdar å parkeringar istället! men de blir inte samma gemenskap ! bara en tanke MVH SM
Haha ! jodu har en far som e intresserad av dragacing ! så de var nära att jag kom in på det spåret ! men vafan .. kaxigare med slow stuntTur att du inte är intresserad av 402 meter, då hade det behövts 800 meter lång skolgård med slät asfalt för att ha lite gemenskap...
Jag hoppas dock förstås att ni får vara kvar. Men det är nog mer praktisk med en skolgård då.
/J
Haha ! jodu har en far som e intresserad av dragacing ! så de var nära att jag kom in på det spåret ! men vafan .. kaxigare med slow stunt
Nej det finns kvar men meningen med detta arrangemang var väl att visa
att vi vill ha någonstans att åka på? Dumt om vi samtidigt åker på
dom gamla vanliga ställena.
Att det skulle bli gnäll från nåt håll var väl inga höga odds på
men jag tycker det är fantastiskt att det gnälls så högljutt för 3 timmar/1 kväll
i veckan????????
Om man drar igång ett evenemang för att få uilande fartdårar att åka på ett speciellt ställe och sen kommer med 200 regler för hur man ska kvala in att få köra där så blir bara 2st stackare med nytaget körkort, rukka gårtäxställ och cb750f med orginalblinkers kvar och man har missat hela poängen.
tyvärr är det så.
Nu är jag inte finkänslig eller medhårs.
Du har FEL. 200 regler är det inte, vilka jobbiga regler det är...
men men gnäll på bara, blir bergis en "bana" om vi gnäller på det som görs nu...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|