jupp tack för i kväll riktigt trevligt , så det var rojne som stod för jackorna.... tacka fan för att man fick bromsa utom "tävlan" eller var det ditt fel jannika?
Javisst, vi fick in 301 namn ikväll
Folk skrev gärna på och verkade positiva. Vi tar med namnlistorna även nästa gång. Tack för alla påskrifter!
Fick också beskedet att min lät för högt, hade tänkt byta till originaldämparen innan men glömde bort det i all hasst. Jag som alltid brukar säga att det ska låta så lite som möjligt och så är man inte bättre själv. Måste sätta dit original och sen kanske det blir ett slipon till salu.Tack för en kanonkväll!
Jag tyckte det var ett sånt festligt ljud i TurboAnderssons hoj, det lät som en brusten tryckluftsslang när effekten kickade in. Jag hörde senare att det berodde på att han stoppat in en ölburk i avgasröret för att få ned bullernivån!
/J
En gratistidning öppnar på nätet i slutet av september på http://www.fastbikes.se enligt en fotograf som tog bilder igår på Barkarby.
Gnutten, inga bilder igår?
En gratistidning öppnar på nätet i slutet av september på http://www.fastbikes.se enligt en fotograf som tog bilder igår på Barkarby.
Gnutten, inga bilder igår?
Det var ingen mindre än Johan Weimer från MC-nytt
/J
Jag blev tokkär i den där lilla "knubbiga" 200 kubikaren på stunten. Den där med fethjul som såg ut att kunna köra på vatten.
Nån som vet vad det var för något? Sån vill man ju bara ha !
Jag blev tokkär i den där lilla "knubbiga" 200 kubikaren på stunten. Den där med fethjul som såg ut att kunna köra på vatten.
Nån som vet vad det var för något? Sån vill man ju bara ha !
Såg en trehjulig liknande sådan på blocket, men det är inte lika sexigt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |