Stunt & Street kvällar 2007

Hoke

Medlem
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Geggmoppe
Några bilder till.
Ångrar att jag inte hade kläder att köra med, hade gärna varit med och tävlat om jackorna...

IMG_5692.jpg

IMG_5694.jpg

IMG_5700.jpg

IMG_5704.jpg

IMG_5707.jpg

IMG_5708.jpg

IMG_5713.jpg

IMG_5716.jpg

IMG_5721.jpg
 

Pizzabagarn

Guest
jupp tack för i kväll riktigt trevligt;) , så det var rojne som stod för jackorna.... tacka fan för att man fick bromsa utom "tävlan";) eller var det ditt fel jannika?;)


Men du har väl fått din beskärda del av 1:a-priserna det här året :D
 

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ZX-10R -08
Andra gången för mig på Barkaby någonsin och lika kul denna gång.
Testade lite race den här gången, men jag var urusel på starterna :)

Har skrivit på och hoppas verkligen att vi får vara där nästa år igen!

Med risk för att låta som en tråkmåns:
Tror ingen mer än jag att det skulle bli mindre klagomål om alla körde därifrån i laglig hastighet. Iaf tills man lämnat kommunen.
Jag var kvar ett tag efter och det lät galet mycket från vägarna, så man undrar om det inte är det ljudet som stör mest.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Tack för en kanonkväll igår. :tummenupp
Lite mindre folk än förra gången på Barkis, men som sagt inte lika mycket vänta då heller. :D

Fy fan va det var kallt att åka till jobbet dock i morse kl 06.00.
:huvet

Hoppas ni får in en massa namn nu så Järfälla kommun ser att intresset finns och att vi får fortsätta. Syns nästa gång om vädret håller i sig.
 

njelger

Guest
Javisst, vi fick in 301 namn ikväll :yoparty
Folk skrev gärna på och verkade positiva. Vi tar med namnlistorna även nästa gång. Tack för alla påskrifter!


Jag litar på att du gör det här seriöst och bra så att det leder till något.
Du är "The man" Tompa. :tummenupp

Själv spenderade jag kvällen med familjen. Kalle intresserar sig mer o mer för mc så snart är det väl knattecross på g.
Jag är väl inte helt trygg med kalle i trafiken även om det kanske är lite tidigt att fundera på det. :D
 
Last edited:

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Tack för en kanonkväll!

Jag tyckte det var ett sånt festligt ljud i TurboAnderssons hoj, det lät som en brusten tryckluftsslang när effekten kickade in. Jag hörde senare att det berodde på att han stoppat in en ölburk i avgasröret för att få ned bullernivån! :yoparty :hihi

/J
Fick också beskedet att min lät för högt, hade tänkt byta till originaldämparen innan men glömde bort det i all hasst. Jag som alltid brukar säga att det ska låta så lite som möjligt och så är man inte bättre själv. :huvet :gnissla Måste sätta dit original och sen kanske det blir ett slipon till salu. :hihi


Funderade en stund och kom på det där med en burk på ljuddämparen och åkte till bauhaus och köpte slangklämma och sen vidare till macknen och köpte en ölburk och lånade lite verktyg. Då blev den iaf lite tystare och blev godkänd. :) Men sen lossnade burken efter ett tag. :gnissla



Edit: Nu sitter originalburken på plats. Sliponet ska aldrig dit igen. ;)
 
Last edited:

Zacke

Medlem
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha YZF R1 -07, Yamaha FZ6s -04, GasGas 300 TXT Pro -12
En gratistidning öppnar på nätet i slutet av september på http://www.fastbikes.se enligt en fotograf som tog bilder igår på Barkarby.

Gnutten, inga bilder igår?
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Tack för en trevlig kväll, sotade ut hojen på rakan och sen lite bromsning på det som senare ledde till en jacka som pris. Tack för det :tummenupp :pannkyss
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Jag blev tokkär i den där lilla "knubbiga" 200 kubikaren på stunten. Den där med fethjul som såg ut att kunna köra på vatten.

Nån som vet vad det var för något? Sån vill man ju bara ha !
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Jag blev tokkär i den där lilla "knubbiga" 200 kubikaren på stunten. Den där med fethjul som såg ut att kunna köra på vatten.

Nån som vet vad det var för något? Sån vill man ju bara ha !

Vill minnas den heter Tw200 eller nått sånt...
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Jag blev tokkär i den där lilla "knubbiga" 200 kubikaren på stunten. Den där med fethjul som såg ut att kunna köra på vatten.

Nån som vet vad det var för något? Sån vill man ju bara ha !

yamaha tw2oo kostar 3799 dollar på fun bike center i san diego. tror inte den tas hem hit. tyckte också den va ball:)
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Gabbes Yamaha Big Wheel. =)
hur grym som helst. Strax över 20 år gammal. Ändå blir man helt kär i den direkt när man ser den =)
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Såg en trehjulig liknande sådan på blocket, men det är inte lika sexigt
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
hehehe... :)

Man undrar ju vad syftet med dom är egentligen. Typ fösa buffel i träsk eller är dom helt enkelt skapad ur en jäkligt kaxig attityd? (och då menar jag tvåhjulingen)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top