Stunt & Street kvällar 2007

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Kollar satellitbilderna på SMHI och det ser ut att vara en liten "plupp" som åkt från gotland och uppåt, men att det ser ut att dra förbi.

Men man kanske får bara beredd på att det kan komma småstänk till kvällen tror jag. Men knappast något "regn".

Förhoppningsvis har störtregnet som kom i samband med åskan inte skapat stora pölar på banan.

Pierro0087

Medlem i MCE
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Honda Hornet 600 -05
Enligt mig var dethär bästa barkarbykvällen hitils bara lite mycket bilar som kunde stått någon annan stans

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Enligt mig var dethär bästa barkarbykvällen hitils bara lite mycket bilar som kunde stått någon annan stans

Mmmm jag tycker inte att bilarna stod på fel plats utan istället alla dessa hojar som var parkerade framför ingången precis i höjd med brosmbänken.

Nyfiken: var det någon som vann bromstävlingen? :)

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Det här är utan tvekan den roligaste kvällen hittils. Bra arrangerat och mycket folk. Förvånansvärt mycket "publik" måste jag säga.

Stort :tummenupp :tummenupp :tummenupp till Jannica som håller ihop det hela och till alla som ställer upp så vi andra kan köra skiten ur grejerna.

Torbo-moppen var asball. Lite svårt att hålla framdäcket nere va? :)

Fick framlyft med min v-strom för första gången i mitt liv idag. Det var en fruktansvärd resa :) hahaha... Tror det kan bli lite mer sånt faktiskt, har varit lite för feg tidigare.

Film kommer senare. Troligtvis inte denna vecka dock. Vi får se vad jag hinner med.

Kan nästan inte hålla mig till nästa gång ! :)

Nicotin

Guest
jag e skitnöjd efter kvällen..

En liten fråga till er som håller i detta, är det db gränser på barkarby ??

Pizzabagarn

Guest
Bästa kvällen hittills........mycket folk, mycket action. Thanx :)

Depåbitchen önskar sig en HD i julklapp, bara så att du vet BB. Den gick ju snabbare än en neddrevad motard :tummenupp

Skönt att man fick parkera bilen nära brottsplatsen, i synnerhet när man "delar" hoj med andra och måste byta om när man kommer fram

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Sjukt trevlig kväll! Tack så oerhört mycket alla funktionärer som hjälper till, utan er går det inte att få till en sån här kväll. Ni är bäst!

Tack även till Yamaha som sponsrade med 10.000 till bromstävlingen.
Får se om vinnaren skriver något i tråden snart :)

Jag har räknat ihop hur många som körde, men det avslöjar jag senare idag.
Många var det i alla fall!

Tack alla som bidrar till att dessa kvällar blir så bra!! Ville inte att kvällen skulle ta slut alls!

// Jannica, Ignite Mc- en del av Samverkansgruppen STHLM

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
HEHE men de gjorde jag , å förmodligen mer än jag gör på hela övriga året:yoparty

Inte ett ras heller:tummenupp Driftsäkra dom där gammla suzukina:D

Ja helvete vad den gick!! Det var en fröjd att se kvällens effekttungviktare: Du och Lasse med 1600-Suzukin, drabba samman repa efter repa! :yoparty :yoparty

Sjukt drag!

/J

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Första gången jag lyckats komma dit. Absolut det roligaste jag gjort i min (relativt korta) hojkarriär! :)

Jannica! Du är fasen super som har dragit igång det hela och med ett sådant bra arrangemang! Även tusen tack till alla funktionärer som såg till att det inte blev anarki. :tummenupp

Hade med en polare som fick fota lite och som egentligen inte alls är hojintresserad. Men han gick därifrån med ett leende på läpparna och var mycket imponerad över dessa maskiner som pressades in i det sista.

För info stod min trippmätare på ca 7 mil när jag kom in på området och den stod på 12 mil när jag åkte därifrån. Jag kunde helt enkelt inte sluta åka!

Önskar att det var varje dag... :2cool

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Kan bara instämma.
Det var just för detta jag gjorde en snabbrenovering, bytte olja efter inkörning i eftermiddags och gasade så gott det gick, fi f-n va kul !
Hoppas på bra väder om två veckor igen :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kan bara instämma.
Det var just för detta jag gjorde en snabbrenovering, bytte olja efter inkörning i eftermiddags och gasade så gott det gick, fi f-n va kul !

Din hoj var också en favvo att se.Du rostade ju en massa nyare R-hojar! Vilka snygga starter du gjorde. Vackert ljud i den gamla maskinen var det också! :yoparty Jag tänkte jag skulle prata med dig men du hade så många nyfikna runt dig och din hoj så jag ville inte avbryta. Får ta det nästa gång! :)

/J

Poppz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
BMW R1100S Boxer Cup-03
Tack alla inblandade för en superkväll på Barkarby,mitt första men absolut inte sista försök på en strip...

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Hoj
Gsx1100es ++
Kan bara instämma.

Det var kul med lite GSX-kompisar så man fick tillfälle att prata väsentligheter. Gammel-GSXens koppling fick veta att den levde. Riktigt skoj var det, trevliga människor.

/Ingvar

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Tack för igår, jag hade skitkul! Många rejs vart det.

Hasse_Jerka

Jerka
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Gsx 1300 r -00
Ja det va riktigt kul,trots att vi kom dit sent,fick motorstopp på första repan och missade växlar men nått har man väll lärt sig.
Tack till arrangörerna.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jannica! Du är fasen super som har dragit igång det hela och med ett sådant bra arrangemang! Även tusen tack till alla funktionärer som såg till att det inte blev anarki. :tummenupp

Tack du, det värmer gott! Men det är inte bara jag som dragit igång detta.
Det är Anders Wedberg Vägverket Region Stockholm och Per Johansson från McRF som tillsammans med mig lägger ner massa tid på detta.
Så creds till dem också :tummenupp

Det värmer, för oss alla som arrangerar detta, att ni är nöjda med kvällarna!
Om ni har synpunkter på hur det kan bli ännu bättre, förslag på temakvällar eller annat. Hör gärna av er! Som sagt, vi får hålla ihop detta tillsammans om vi ska nå vårt mål att få en permanent lösning.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati