Bikerbitch
Stolt mamma
Hoppas fortfarande på att så många som möjligt tar sig ut ikväll för att diskutera detta. Det är oerhört viktigt!
Supa kosken och rispa varandra med kniv?![]()
Tror en faktor i det hela är Fotboll.Nyss hemkommen från Barkarby kan man sammanfatta det såhär:
- lite för lite folk närvarande
Tror en faktor i det hela är Fotboll.
Jag hoppas att ni vill komma dit och ha skoj med oss, jag kommer att vara där först och lämna sist(Men jag är inte där som polis utan privat som en i SMC-Stockholm)
Vi ses där!
// Kjelle
Ja jag tycker också att det var en bra diskussion ute på Barkarby. Synd att inte flera kom dit och lyssnade och deltog.
Men som sagt, det sträcktes ut en hand och kvällarna kommer att arrangerars fast inte i Vägverkets regi. Onsdagen den 2 juli så arrangerar SMC-Stockholm kvällen på Barkarby och jag och flera från SMC-Stockholm kommer att vara där samt ett gäng funktionärer. Så jag har redan börjat att jaga lite funktionärer inför den kvällen. Det är bara två veckor dit och tiden går fort.
Jag hoppas att ni vill komma dit och ha skoj med oss, jag kommer att vara där först och lämna sist(Men jag är inte där som polis utan privat som en i SMC-Stockholm)
Vi ses där!
// Kjelle
Och som Lime skrev i ett tidigare inlägg så tar jag på mig ansvaret den 23 juli tillsammans med ett antal funktionärer.
Nu måste alla som kommer på kvällarna den 2 juli, 23 juli och kvällarna därefter skärpa sig och ta det lungt så blir det roliga och bra kvällar.
Du skall med ha en klapp på axeln.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand