Lou siffer
officiellt lammkött
Någon som kan göra mig tjänsten att mätta breden på bakramen vid baklampan? Ska bygga eget lysse.
Kronen skrev:asså vad har du i svenska
?
IG -- eller?
Kronen skrev:asså vad har du i svenska
?
IG -- eller?
Kronen skrev:mät själv.. ffs
i skåne OMG skojjar du eller?prulle skrev:Betalar du flyg biljeten?
Hojen står i skåne 60 mil bort.
NSR_MAN skrev:i skåne OMG skojjar du eller?
Fucking sprulle skrev:Nej det är så illa.
Japp skall köra dubbla pipes, varför vet jag inte riktigt, men placeringen på den gör att det ser tanigt ut med bara en. Men ja de skall bli spännande med nsr topplocket. Hoppas det gör en del.Robe skrev:Fan va nice! Du ska köra dubbla pipes eller? Skynda dig med framhjulet...så att du kan ta en provsväng, spännande att se hur stor skillnad det blir med NSR locket
/Robin
Jaha då värmer man upp garaget då för glasfibring. Skärmen skall göras ida, eller iaf börja göra den, tror int jag har tillräckligt med polyester men det lär man märka.Lundgren skrev:Japp skall köra dubbla pipes, varför vet jag inte riktigt, men placeringen på den gör att det ser tanigt ut med bara en. Men ja de skall bli spännande med nsr topplocket. Hoppas det gör en del.
Skall göra det när jag får min kamera. Ja glasfiber är ett fantastiskt redskap. Aldrig tänkt på det förut, men det är ju skitbra, och relativt enkelt är det med, om man inte har något emot slipjobb efteråt, men ju mer man använder det detso bättre blir det ju.Robe skrev:Hehe kör hårt! Kul som fan att arbeta med glasfiber. Kan skapa vilka former man vill Fixa lite bilder sen så vi får se dina resultat!
Lundgren skrev:Jaha då värmer man upp garaget då för glasfibring. Skärmen skall göras ida, eller iaf börja göra den, tror int jag har tillräckligt med polyester men det lär man märka.
Happ, har vart ute och punktglasfibrat skärmen, när det har tokat s ska jag ta av den och glasfibra den på allvar.Wargen skrev:Vi vill se bilder så snart som möjligt
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|