hållundan
Emozione!
Jao, jag var nöjd som fan med den tillslut.Mögel skrev:Får nog bli nått sånt... Tyckte din va jävligt snygg!!
Några fler bilder som inspiration.
Last edited:
Jao, jag var nöjd som fan med den tillslut.Mögel skrev:Får nog bli nått sånt... Tyckte din va jävligt snygg!!
hållundan skrev:Jao, jag var nöjd som fan med den tillslut.
Några fler bilder som inspiration.
NiklasRR skrev:I stil med min!
Japp, depåstödet vrockarv vrööv. Som du säkert ser på bilderna så funkar ett 180 Supercorsa alldeles ypperligt på hojen.Mögel skrev:ÅÅÅÅÅÅÅÅ nu länktar jag till sommaren när jag såg dom korterna...
Ser att du har mitt depå stöd oxå....
Personligen tycker jag det ser helt knäppt ut med miniskylt och "miniblinkers" som i sammanhanget helt plötsligt framställs som megastora.Mögel skrev:Men vad är det för fin färg?? Är det en import eller??
Va hade du 180 på bakhjulet??hållundan skrev:Japp, depåstödet vrockarv vrööv. Som du säkert ser på bilderna så funkar ett 180 Supercorsa alldeles ypperligt på hojen.
hållundan skrev:Personligen tycker jag det ser helt knäppt ut med miniskylt och "miniblinkers" som i sammanhanget helt plötsligt framställs som megastora.
Hojen på bilden ovan är importerad. Så vitt jag vet salufördes aldrig den färgsättningen i Sverige, fast, man har ju haft fel förr.
Edit: Återigen hade man fel. Färgen är väl iallafall som omnämts väldigt ovanlig.
NiklasRR skrev:Jepp den är importerad! Den är röd och blålila men den färgen såldes i sverige också ovanlig dock!
Inga som helst problem att gå upp till 180. Kände absolut inte på någon som helst trögstyrdhet med bredare profil än rekommenderat. Köp nu bankörda tofflor och räijza järnet.Mögel skrev:Va hade du 180 på bakhjulet??
Jag har 170 nu men orginal är ju 160..
Mögel skrev:Men en ninja ska ju vara grön....
hållundan skrev:Inga som helst problem att gå upp till 180. Kände absolut inte på någon som helst trögstyrdhet med bredare profil än rekommenderat. Köp nu bankörda tofflor och räijza järnet.
Det är gott och väl ~7-8 mm (om inte mer) på varje sida i svingen.Mögel skrev:Just nu har jag ju ett nytt michelin pilet power på hojen men när jag ska byta det så blir det nog 180 då...
Men det måste va jävligt tajt, däcket blir väl bredare när det blir varmt?
hållundan skrev:Såhär tänkte jag göra ett tag. Sen kom jag på att rosa var en väldigt fin färg.
Najs. Tack för tipset!Ringo skrev:Nej, det är snyggare UTAN det lila/rosa! Om ni så tvunget måste uttrycka er bögighet, färga skinnstället rosa och sy en regnbåge på ryggen.
Ringo skrev:Nej, det är snyggare UTAN det lila/rosa! Om ni så tvunget måste uttrycka er bögighet, färga skinnstället rosa och sy en regnbåge på ryggen.
Mögel skrev:Ne ta du och sälj din moppe och köp en riktig hoj som är lila/rosa så kommer du må mycke bättre.....
Ringo skrev:Men jag är faktiskt ganska nöjd med min moped Om jag lämnar den ute i solen ett tag så bleknar kanske den röda färgen till rosa. *Hoppas på att kunna må bättre*
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|