mooslund skrev:jag har gjort såhär..iof en 9r men i princip likadan bak orginal
Är det samma undertail som jag har köpt eller???
mooslund skrev:jag har gjort såhär..iof en 9r men i princip likadan bak orginal
mooslund skrev:ja det ser det ut som...
don_tomazo skrev:Det kommer bli skitbra med undertailen men det är fult som fan med den där lilla klacken som sitter där. Den ska bort och plastas igen. Skylten ska sitta på en skylthållare i metall.
Saknar min gamla 6a
Mögel skrev:Jo men jag tror inte att den kommer synas sen, För jag ska ju ha plåten och blinkerserna i den plasten!!
mooslund skrev:var inte jag som kapade... förra ägaren, men tror den är kapad vid det stället som du märkt ut. han hade löst det genom att sätta en plåt under o blinkersen inbyggda.. jag satte dit en tail som döljer det "trasiga" gjorde en hållare till nrskylt samt blinkers.. blev skapligt tycker jag
Mögel skrev:Okej... Ja jag kommer göra liknande din men jag vill inte att nummerplåten ska sitta så rakt ner utan jag vill ha lite mer lut på den, Får se hur jag löser de..
mooslund skrev:Mmmjag ska ändra på det, bara man får tid o hålla på... lycka till med byggandet!
mooslund skrev:köpte en liten (diod) funkade ca två veckor.. ska fixa detta nu innan säsongen, vet inte hur dock. får bolla idéer med dig ..
don_tomazo skrev:Sålänge man inte byter ut baklampan mot ett vitt glas eller sätter i dioder så kan man såga ett litet jack där ljuset kan falla ner på skylten. Så hade jag på 9an.
Hoppar ner i källaren sedan o tar kort så får du se hur jag löst det på min.Mögel skrev:Tjena jag behöver lite tips om vad jag kan göra för att snygga till röven på min hoj Det får inte kosta massor... Men alla tips är välkommna
Lindén skrev:Hoppar ner i källaren sedan o tar kort så får du se hur jag löst det på min.
#48 ss600 skrev:Montera upp gasbehållaren till bakstöten, in i bakdelen(under sadeln), blir mycket renare look. Och det är GRATIS
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|