Mögel skrev:Jävligt coolt kort....
Tack Men här är ett ännu coolare! Något som ni med GAY NINJOR bara kan drömma om
Mögel skrev:Jävligt coolt kort....
Ringo skrev:Tack Men här är ett ännu coolare! Något som ni med GAY NINJOR bara kan drömma om
Mögel skrev:Tjena jag behöver lite tips om vad jag kan göra för att snygga till röven på min hoj Det får inte kosta massor... Men alla tips är välkommna
Mekzon skrev:Har du kollat med s-racing? De har rätt ok tailgards till ok pris.
www.s-racing.se
Ringo skrev:Tack Men här är ett ännu coolare! Något som ni med GAY NINJOR bara kan drömma om
Mekzon skrev:Har du ringt? Han har mer prylar än det man kan se på sidan. Du har ju ganska nära om du ska dit och köpa nått åxå. Du bor i Götet va?
Hade en sådan hugger på min hoj. Personligen tycker jag det ser för täääskigt ut med hugger och kedjeskydd i ett. En annan nackdel var även att då huggern var monterad kunde jag inte ha 180-däck, så jag sket i huggerjäveln.Mögel skrev:Såg att s-racing hade en Huggers till min hoj. Tror ni det blir snyggt med en sån eller ser det bara klumpigt ut på den hojen?
hållundan skrev:Hade en sådan hugger på min hoj. Personligen tycker jag det ser för täääskigt ut med hugger och kedjeskydd i ett. En annan nackdel var även att då huggern var monterad kunde jag inte ha 180-däck, så jag sket i huggerjäveln.
Det ligger söder om Vänersborg, mot Uddevalla till. Lite öde...Mögel skrev:Okej har du en bild på din med den på??
Hittade även en ensits och en undertail, Så det blir att åka till vänersborg nu i veckan...
hållundan skrev:Det ligger söder om Vänersborg, mot Uddevalla till. Lite öde...
Ska se om jag hittar någon bild. Har säkert någon, dock där den är knaslackad tror jag.
Nä, det tycker inte jag. Speciellt när den inte funkar med 180-däck. Vetefan hur den sitter (om det funkar öht) med ditt 170-däck heller.Mögel skrev:Jo med det va ju ganska snyggt... Såg inte så klumpig ut som jag trodde den skulle göra!! Hmm Är den värd 995:- tro??
Mögel skrev:ÅÅ... Men har du inga bilder när du bygger undertailen?? Hur gjorde du med tex batteri lådan??
hållundan skrev:Nä, det tycker inte jag. Speciellt när den inte funkar med 180-däck. Vetefan hur den sitter (om det funkar öht) med ditt 170-däck heller.
Larre70 skrev:Jag har en 9:a som jag kapade bakstänkan på mitten precis efter battlådan, klippte till en plåt i aluminium och skruvade dit i ramen. Vart helt ok har dock inga bilder.
kasjo skrev:här kommer 2 bilder på min zx6r -97
Mekzon skrev:Jag bodde Trollhättan innan och då hände det att jag tog en sväng till s-racing och köpte prylar till gixxern jag hade då. En kompis köpte en Tailgard till sin SP-1 där ifrån. Det var lite mickel att få dit den, men det blev snyggt när det var klart.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|