Styling zx6r

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Zx6R
Ringo skrev:
Tack :) Men här är ett ännu coolare! Något som ni med GAY NINJOR bara kan drömma om :tungan

Det sager du som kjør en sunken honda med noll prestanda ha ha. . . jag blir inte en gång provoserad av dig grabben :D

Mekzon

Snigel
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Ducati Streetfighter 848
Mögel skrev:
Tjena jag behöver lite tips om vad jag kan göra för att snygga till röven på min hoj :confused: Det får inte kosta massor... Men alla tips är välkommna :tummenupp

rven.jpg

Har du kollat med s-racing? De har rätt ok tailgards till ok pris.
www.s-racing.se

Mekzon

Snigel
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Ducati Streetfighter 848
Har du ringt? Han har mer prylar än det man kan se på sidan. Du har ju ganska nära om du ska dit och köpa nått åxå. Du bor i Götet va?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Ringo skrev:
Tack :) Men här är ett ännu coolare! Något som ni med GAY NINJOR bara kan drömma om :tungan

När du skriver GAY menar du.. Ganster Assault Yahoo då eller menar du att man är homosexuel??? :confused:

Ja kunde inte hitta nått bra på Y

Mekzon skrev:
Har du ringt? Han har mer prylar än det man kan se på sidan. Du har ju ganska nära om du ska dit och köpa nått åxå. Du bor i Götet va?

Ja det skadar ju inte att ringa, Får väl göra det nu till veckan då.. :tummenupp
Klart man bor i götet det gör ju alla hårda men som kör ninja.. :D

Mekzon

Snigel
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Ducati Streetfighter 848
Jag bodde Trollhättan innan och då hände det att jag tog en sväng till s-racing och köpte prylar till gixxern jag hade då. En kompis köpte en Tailgard till sin SP-1 där ifrån. Det var lite mickel att få dit den, men det blev snyggt när det var klart.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Såg att s-racing hade en Huggers till min hoj. Tror ni det blir snyggt med en sån eller ser det bara klumpigt ut på den hojen?

ZX695-97limegreen.jpg

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mögel skrev:
Såg att s-racing hade en Huggers till min hoj. Tror ni det blir snyggt med en sån eller ser det bara klumpigt ut på den hojen?

ZX695-97limegreen.jpg
Hade en sådan hugger på min hoj. Personligen tycker jag det ser för täääskigt ut med hugger och kedjeskydd i ett. En annan nackdel var även att då huggern var monterad kunde jag inte ha 180-däck, så jag sket i huggerjäveln.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
hållundan skrev:
Hade en sådan hugger på min hoj. Personligen tycker jag det ser för täääskigt ut med hugger och kedjeskydd i ett. En annan nackdel var även att då huggern var monterad kunde jag inte ha 180-däck, så jag sket i huggerjäveln.

Okej har du en bild på din med den på??
Hittade även en ensits och en undertail, Så det blir att åka till vänersborg nu i veckan... :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Mögel skrev:
Okej har du en bild på din med den på??
Hittade även en ensits och en undertail, Så det blir att åka till vänersborg nu i veckan... :)
Det ligger söder om Vänersborg, mot Uddevalla till. Lite öde...

Ska se om jag hittar någon bild. Har säkert någon, dock där den är knaslackad tror jag.

Last edited:

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
hållundan skrev:
Det ligger söder om Vänersborg, mot Uddevalla till. Lite öde...

Ska se om jag hittar någon bild. Har säkert någon, dock där den är knaslackad tror jag.

Jo med det va ju ganska snyggt... Såg inte så klumpig ut som jag trodde den skulle göra!! Hmm :va Är den värd 995:- tro??

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Mögel skrev:
Jo med det va ju ganska snyggt... Såg inte så klumpig ut som jag trodde den skulle göra!! Hmm :va Är den värd 995:- tro??
Nä, det tycker inte jag. Speciellt när den inte funkar med 180-däck. Vetefan hur den sitter (om det funkar öht) med ditt 170-däck heller.

Larre70

The one and only
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Triumph Daytona
Mögel skrev:
ÅÅ... :tummenupp Men har du inga bilder när du bygger undertailen?? Hur gjorde du med tex batteri lådan??

Jag har en 9:a som jag kapade bakstänkan på mitten precis efter battlådan, klippte till en plåt i aluminium och skruvade dit i ramen. Vart helt ok har dock inga bilder.

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
hållundan skrev:
Nä, det tycker inte jag. Speciellt när den inte funkar med 180-däck. Vetefan hur den sitter (om det funkar öht) med ditt 170-däck heller.

Jag får väl fråga om det får plats med 170 däck.. Annars kan man ju lämna till backa den om det inte passar!.... :)

Larre70 skrev:
Jag har en 9:a som jag kapade bakstänkan på mitten precis efter battlådan, klippte till en plåt i aluminium och skruvade dit i ramen. Vart helt ok har dock inga bilder.

Jag får åka och kolla på den undertailen som s-racing har först men är den inget att ha så får jag väl kapa orginalet!

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Mekzon skrev:
Jag bodde Trollhättan innan och då hände det att jag tog en sväng till s-racing och köpte prylar till gixxern jag hade då. En kompis köpte en Tailgard till sin SP-1 där ifrån. Det var lite mickel att få dit den, men det blev snyggt när det var klart.

Nu har jag ringt s-racing och dom hade nästan ingenting inne.. :(
Men han hade en undertail till min så det blir att åka upp dit imorgon och kolla sen bär det väl av till bike för att köpa några snygga blinkers och andra leksaker :)

Lägger in bilder om det blir nått köp.... :tummenupp

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
Ja nu har jag vart och handlat, Det blev inte så mycke det är ju ingen som har nått hemma.. :gnissla

Bilinkerserna bak blev jag nöjd med iallefall... Bild 1

Undertailen va ju inte så mycke att hänga i granen. Det slutar med att jag måste göra i sönder orginalet endå, bild 2,3,4 på den lilla delen man fick!!

Blinkerserna jag köpte fram får jag åka och byta, Blev inte alls nöjd. :( Såg när jag kom hem att dom var förstora,
Men jag får väl se om jag kan hitta några bra här nere i götet..

Nån som vet några bra, Dom får inte ha nån arm utan dom ska sitta rakt på hojen??

Bifogat

• PICT8762.JPG
    PICT8762.JPG
    66.9 KB · Visningar: 56
  • PICT8763.JPG
    PICT8763.JPG
    64.3 KB · Visningar: 48
  • PICT8764.JPG
    PICT8764.JPG
    55.1 KB · Visningar: 56
  • PICT8765.JPG
    PICT8765.JPG