Yes, kalla mig vad du vill fröken huvudet-i-sanden. Du mer än någon annan har ju visat att du står bakom SD oavsett hur grova eller hur många klavertramp de begår.
Men det gör ju inte dig till rasist bara för den sakens skull?
Det kommer inte bli bättre debatt här inne för att du kallar mig fröken. Jag ser att moderatorerna börjat ta bort dina uppenbart provokativa inlägg. Jag föreslår att du hyfsar till ditt beteende lite.
Resten av ditt inlägg är irrelevant, du kan läsa något av mina lite längre inlägg till bonny tidigare denna vecka och försöka bygga en trevlig, saklig och konstruktiv argumentation utifrån dem om du vill fortsätta försöka övertyga mig att nuvarande regim är bäst, eller var du nu tycker, vilket du aldrig berättat för övrigt.
Kommentera gärna SDs framgångar i förhållande till innehållet i Expressen-artikeln igår, då kanske diskussionen blir lite trevligare och möjligen går ett och annat ljus upp för dig också. Om du vill kan jag hjälpa dig tolka.
I annat fall vill jag helst inte ha fler inlägg till eller om mig, respektera det, tack.