Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Nej, det är det inte.
Du sprider antisemitisk och integrationsfientlig propaganda, kryddad med kvinnoförakt och nedlåtande kommentarer mot yrkesgrupper.
Det blir du utskrattad för.

Du kan fortfarande inte hitta ett enda inlägg från mig som bevisar din tes? Du bara upprepar ditt mantra tills du tror dig själv?
Inte helt olikt SD....

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är det inte det jag gör och blir avskydd för??
Nej, inte alls. Du har konsekvent försökt nedvärdera alla som har en mer restriktiv syn på invandring än dig, på yrkesgrupper du anser mindre värda, du har föraktfullt beskrivit SD-väljare, du har undvikit att ta debatt och istället sprutat ur dig floskler, du har inte bemött saklighet med saklighet och du har uttryckt åsikter som många tolkar som antisemitiska och framför allt så har du inte visat förmågan att förstå när din strid inte går att vinna.

Sammantaget kan man säga att du inte framstår som särskilt tilltalande.

Du fick senast igår ännu en gratis chans att räta upp din kantrade image, som du försatt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Personligen så tycker jag att det är ett fåtal härinne som håller en juste attityd gentemot andra. Man tröttnar ganska fort på att försöka föra en vettig diskussion i denna tråd då folk inte kan respektera andras åsikter utan att gå till personangrepp eller nedvärdera den andra personen.
Jag står inte på någon sida härinne då ingen verkar ha respekt för andra människor. Antingen är man för eller så är man emot (er), men i verkligheten är det inte så svart eller vitt.
Kan inte riktigt fatta varför moderatorerna inte har tröttnat på den hätska tonen härinne ännu. :va

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Nej, inte alls. Du har konsekvent försökt nedvärdera alla som har en mer restriktiv syn på invandring än dig, på yrkesgrupper du anser mindre värda, du har föraktfullt beskrivit SD-väljare, du har undvikit att ta debatt och istället sprutat ur dig floskler, du har inte bemött saklighet med saklighet och du har uttryckt åsikter som många tolkar som antisemitiska och framför allt så har du inte visat förmågan att förstå när din strid inte går att vinna.

Sammantaget kan man säga att du inte framstår som särskilt tilltalande.

Du fick senast igår ännu en gratis chans att räta upp din kantrade image, som du försatt.

Såg du vad jag svarade på och förstod du mitt svar?
Du lyckades nämligen dra in ett gäng helt andra saker men undvek att nämna det jag svarade på.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Personligen så tycker jag att det är ett fåtal härinne som håller en juste attityd gentemot andra. Man tröttnar ganska fort på att försöka föra en vettig diskussion i denna tråd då folk inte kan respektera andras åsikter utan att gå till personangrepp eller nedvärdera den andra personen.
Jag står inte på någon sida härinne då ingen verkar ha respekt för andra människor. Antingen är man för eller så är man emot (er), men i verkligheten är det inte så svart eller vitt.
Kan inte riktigt fatta varför moderatorerna inte har tröttnat på den hätska tonen härinne ännu. :va

Men är det verkligen så illa, det är ju ganska sällan någon går till personangrepp, utöver lösa anklagelser...

Men starta någon diskussion eller ställ en fråga, jag lovar att inte kalla dig något fult, gör någon annan det lovar jag även att anmäla inlägget.:)

Smagatusk

Guest
Du kan fortfarande inte hitta ett enda inlägg från mig som bevisar din tes? Du bara upprepar ditt mantra tills du tror dig själv?
Inte helt olikt SD....

Inlägg #3360

"Ser vidare att "stödet" till självmordsbombningar avhandlas och att det stadigt sjunker och att det 2013 endast är i Palestina som det är oroväckande högt (med viss förståelse för det skulle jag kunna säga pga rådande situation)."

Jag kom att tänka på detta bland annat, där du medger att du har förståelse för attackerna mot Israel.

Kan vara detta några syftar på. Nu har du chansen att förklara dig.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Att jag har förståelse för att någon till slut tappar förståndet efter åratals ockupation?
Jag tänker inte bestrida det.

Har du förståelse för att ett lands armé bombar ett flyktingläger med strIdsflygplan?

Förstår du skillnaden mellan att "förstå" och "stå bakom"?

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-

Känns som att du kastar lite sten i glashus med tanke på att dina inlägg här i tråden till största del har bestått av dryga oneliners, helt frånkopplade från ämnet, och lustiga smileys.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Att jag har förståelse för att någon till slut tappar förståndet efter åratals ockupation?

Har du förståelse för att ett lands armé bombar ett flyktingläger med strIdsflygplan?

Vilket grundar sig på din antisemitiska propaganda.
Du har ännu inte läst på Israels historia.
Därför stödjer du filisteernas terrorattacker, som de genomför gömda bakom sin mänskliga sköld.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Inte helt olikt SD....

Det finns massor och det vet du.
Jag tänker inte serva dig med att plocka ut det som alla redan har läst.
Utom du.
Eftersom du uppenbarligen är för lat och korkad för att hålla ihop ett resonemang.
Inte olikt stenkastarvänstern.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Det finns massor och det vet du.
Jag tänker inte serva dig med att plocka ut det som alla redan har läst.
Utom du.
Eftersom du uppenbarligen är för lat och korkad för att hålla ihop ett resonemang.
Inte olikt stenkastarvänstern.

Nu har jag gett dig flera chanser att ta fram något jag skrivit som bevis för det du kallar mig.
Du har konsekvent misslyckats med det samtidigt som du fortsätter kalla mig antisemit.
Moderatorerna får gärna ta en titt i denna tråd och göra bedömningen om du (eller jag) håller dig till reglerna men detta är det sista svar du får från mig då du än en gång visat att du bara vill kasta skit. Inget konstruktivt alls.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

När fanns det ett tålamod och förstånd?

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Känns som att du kastar lite sten i glashus med tanke på att dina inlägg här i tråden till största del har bestått av dryga oneliners, helt frånkopplade från ämnet, och lustiga smileys.

Jag diskuterade faktiskt en hel del förut men tröttnade och sjönk en nivå jag med när inläggen endast bemöttes med dryghet och sarkasm. Därav slutade jag skriva helt eftersom jag tröttnade och inte gillade den jag blev.
Som du såg i mitt inlägg gick jag inte på någon specifik person så tar någon åt sig så kanske det ligger något i det.
Har bara häpnat över de sista veckorna hur mycket mer tråkig stämning det blir här för varje dag. :crash

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag diskuterade faktiskt en hel del förut men tröttnade och sjönk en nivå jag med när inläggen endast bemöttes med dryghet och sarkasm. Därav slutade jag skriva helt eftersom jag tröttnade och inte gillade den jag blev.
Som du såg i mitt inlägg gick jag inte på någon specifik person så tar någon åt sig så kanske det ligger något i det.
Har bara häpnat över de sista veckorna hur mycket mer tråkig stämning det blir här för varje dag. :crash
Men, nu gav du ju typ alla en ursäkt att vara otrevliga.

Det är ju bara att hänvisa till att man tröttnat eller tidigare ordväxling med mindre god ton.

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men, nu gav du ju typ alla en ursäkt att vara otrevliga.

Det är ju bara att hänvisa till att man tröttnat eller tidigare ordväxling men mindre god ton.

Det var precis det jag inte gjorde.
Tror nog att de flesta härinne har både mognaden och intelligensen att hålla en god ton och föra en vettig dialog oavsett vad de tidigare gjort.
Eller anser du att bara för att tråden redan ligger på en sjukt låg nivå kan inte alla skärpa till sig och föra en vuxen diskussion utan personangrepp och otrevligheter?
Jag kanske tror för mycket på människor helt enkelt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nu har jag gett dig flera chanser att ta fram något jag skrivit som bevis för det du kallar mig.
Du har konsekvent misslyckats med det samtidigt som du fortsätter kalla mig antisemit.
Moderatorerna får gärna ta en titt i denna tråd och göra bedömningen om du (eller jag) håller dig till reglerna men detta är det sista svar du får från mig då du än en gång visat att du bara vill kasta skit. Inget konstruktivt alls.

Svar?
Du har inte producerat svar på en enda fråga du fått.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-

Ok. Det är ju bra att du insåg det iaf. Många skulle nog må bra av att ägna sig åt lite självkritik ibland.

Man kan ju välja att helt enkelt ignorera dom man tycker är otrevliga och inte tillför nånting. Finns folk i tråden som jag själv tycker mest skriver svammel och är oresonliga och oärliga i sitt sätt att diskutera. Jag brukar mest scrolla förbi deras inlägg och låta bli att kommentera eftersom jag vet att det ändå inte leder nånstans. Det finns ju faktiskt dom som jag tycker kan vara vettiga och sakliga även fast jag inte delar deras åsikter. Tycker dock att börjar vara ont om såna på vänstersidan fast jag får väl erkänna att jag kanske inte är helt opartisk här.

Smagatusk

Guest

Förstå och ha förståelse har inte samma innebörd. Att ha förståelse för något innebär sympati. Förstå innebär att man förstår, men inte nödvändigtvis håller med.

Man kan tycka dina femmor i svenska borde berättat detta för dig.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln