Så enligt dig så kan man inte gilla muslim och samtidigt avsky fanatiska muslimer?
Är det inte det jag gör och blir avskydd för??
Så enligt dig så kan man inte gilla muslim och samtidigt avsky fanatiska muslimer?
Är det inte det jag gör och blir avskydd för??
Nej, det är det inte.
Du sprider antisemitisk och integrationsfientlig propaganda, kryddad med kvinnoförakt och nedlåtande kommentarer mot yrkesgrupper.
Det blir du utskrattad för.
Nej, inte alls. Du har konsekvent försökt nedvärdera alla som har en mer restriktiv syn på invandring än dig, på yrkesgrupper du anser mindre värda, du har föraktfullt beskrivit SD-väljare, du har undvikit att ta debatt och istället sprutat ur dig floskler, du har inte bemött saklighet med saklighet och du har uttryckt åsikter som många tolkar som antisemitiska och framför allt så har du inte visat förmågan att förstå när din strid inte går att vinna.Är det inte det jag gör och blir avskydd för??
Nej, inte alls. Du har konsekvent försökt nedvärdera alla som har en mer restriktiv syn på invandring än dig, på yrkesgrupper du anser mindre värda, du har föraktfullt beskrivit SD-väljare, du har undvikit att ta debatt och istället sprutat ur dig floskler, du har inte bemött saklighet med saklighet och du har uttryckt åsikter som många tolkar som antisemitiska och framför allt så har du inte visat förmågan att förstå när din strid inte går att vinna.
Sammantaget kan man säga att du inte framstår som särskilt tilltalande.
Du fick senast igår ännu en gratis chans att räta upp din kantrade image, som du försatt.
Personligen så tycker jag att det är ett fåtal härinne som håller en juste attityd gentemot andra. Man tröttnar ganska fort på att försöka föra en vettig diskussion i denna tråd då folk inte kan respektera andras åsikter utan att gå till personangrepp eller nedvärdera den andra personen.
Jag står inte på någon sida härinne då ingen verkar ha respekt för andra människor. Antingen är man för eller så är man emot (er), men i verkligheten är det inte så svart eller vitt.
Kan inte riktigt fatta varför moderatorerna inte har tröttnat på den hätska tonen härinne ännu.
Du kan fortfarande inte hitta ett enda inlägg från mig som bevisar din tes? Du bara upprepar ditt mantra tills du tror dig själv?
Inte helt olikt SD....
Personligen så tycker jag att det är ett fåtal härinne som håller en juste attityd gentemot andra. Man tröttnar ganska fort på att försöka föra en vettig diskussion i denna tråd då folk inte kan respektera andras åsikter utan att gå till personangrepp eller nedvärdera den andra personen.
Jag står inte på någon sida härinne då ingen verkar ha respekt för andra människor. Antingen är man för eller så är man emot (er), men i verkligheten är det inte så svart eller vitt.
Kan inte riktigt fatta varför moderatorerna inte har tröttnat på den hätska tonen härinne ännu.
Att jag har förståelse för att någon till slut tappar förståndet efter åratals ockupation?
Jag tänker inte bestrida det.
Har du förståelse för att ett lands armé bombar ett flyktingläger med strIdsflygplan?
Förstår du skillnaden mellan att "förstå" och "stå bakom"?
Du kan fortfarande inte hitta ett enda inlägg från mig som bevisar din tes? Du bara upprepar ditt mantra tills du tror dig själv?
Inte helt olikt SD....
Det finns massor och det vet du.
Jag tänker inte serva dig med att plocka ut det som alla redan har läst.
Utom du.
Eftersom du uppenbarligen är för lat och korkad för att hålla ihop ett resonemang.
Inte olikt stenkastarvänstern.
När fanns det ett tålamod och förstånd?Att jag har förståelse för att någon till slut tappar förståndet efter åratals ockupation?
Har du förståelse för att ett lands armé bombar ett flyktingläger med strIdsflygplan?
Känns som att du kastar lite sten i glashus med tanke på att dina inlägg här i tråden till största del har bestått av dryga oneliners, helt frånkopplade från ämnet, och lustiga smileys.
Men, nu gav du ju typ alla en ursäkt att vara otrevliga.Jag diskuterade faktiskt en hel del förut men tröttnade och sjönk en nivå jag med när inläggen endast bemöttes med dryghet och sarkasm. Därav slutade jag skriva helt eftersom jag tröttnade och inte gillade den jag blev.
Som du såg i mitt inlägg gick jag inte på någon specifik person så tar någon åt sig så kanske det ligger något i det.
Har bara häpnat över de sista veckorna hur mycket mer tråkig stämning det blir här för varje dag.
Men, nu gav du ju typ alla en ursäkt att vara otrevliga.
Det är ju bara att hänvisa till att man tröttnat eller tidigare ordväxling men mindre god ton.
Nu har jag gett dig flera chanser att ta fram något jag skrivit som bevis för det du kallar mig.
Du har konsekvent misslyckats med det samtidigt som du fortsätter kalla mig antisemit.
Moderatorerna får gärna ta en titt i denna tråd och göra bedömningen om du (eller jag) håller dig till reglerna men detta är det sista svar du får från mig då du än en gång visat att du bara vill kasta skit. Inget konstruktivt alls.
Jag diskuterade faktiskt en hel del förut men tröttnade och sjönk en nivå jag med när inläggen endast bemöttes med dryghet och sarkasm. Därav slutade jag skriva helt eftersom jag tröttnade och inte gillade den jag blev.
Att jag har förståelse för att någon till slut tappar förståndet efter åratals ockupation?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|