Sundsvall

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Daniel-San skrev:
Sådär ja.... då har man kört sönder ryckutjämnarna och bultarna till drevet...

Nån som har en pistol att låna ut?

:huvet :huvet :huvet

Tråkigt att höra men det är väll smällar man får ta när man har fett med vrid i enliterstwinnen. Kom ner på Oléarys imorgon så kan du få tala ut om eländet med folk som vet hur jobbigt det är när materialet spökar för en.

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Smygare !!!!!!!

Abloy skrev:
Japp, har en riktig smygare och det är perfekt. Ingen hör när jag taggar ner ett par drev och sen är jag bara borta. Andra hör man när de tänker sticka, växla ner, baahm, växla ner ingn BAAHM :7peta Det är ju själva överraskningsmomentet man vill åt.
:7peta Ursäkta stavfelet på O" Learys . Va då växla ner, åker man Gixxer så är det bara att gazza....... Tar ni mopparna dit , vi kommer Gixxrarna. :yoparty ( ROSSI ROULES )

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Svenska språket

Gixxer Mike skrev:
:yoparty
Joo dom är ju lite lustiga..vi satt och åt förra gången jag va uppe så frågade jag faktiskt..vad står det på potatis säckarna..."ja det står potatis" vafaan säger ni pärer för då? "det heter ju det" ok då provar vi igen står det Pärer eller potatis på säckarna "ja ja det heter väl potatis då" hör man på försök till rikssvenska hi hi hi
Vi är ju jävla 08:eek:r och fiskmåsar och faan och hans moster..men dom är ju jäääävligt trevliga här uppe i lappland tycker jag..iallafall dom jag umgås med.
Ska bli skönt att slippa Sthlm faktiskt. :banana
Har det blivit någon jävla svenska lektion här eller.....
Vi ska nog ta hand om folket från Fjollträsk & visa vart skåpet ska stå.
Ha det bra Mike GIXXER ROULS :7peta

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:7peta Ursäkta stavfelet på O" Learys . Va då växla ner, åker man Gixxer så är det bara att gazza....... Tar ni mopparna dit , vi kommer Gixxrarna. :yoparty ( ROSSI ROULES )

Det är lugnt, såg inte att du skrivit O`LEARYS i ditt inlägg förän jag skickade in mitt, har mått dåligt över detta hela dagen och hoppas att du förlåter mig för detta misstag :huvet

Jag går ner till 0´learys eftersom jag har typ tvåhundra meter att köra.

Här har vi kvaltiderna, Rossi i pole :yoparty men var är Gixxrarna :va Ja ser man, titta noga längst ner och ja visst, där är ju en. :hihi

uResults Spain - Qualifying 2

1 Valentino Rossi (ITA) Gauloises Fortuna Yamaha 1:40.818
2 Sete Gibernau (ESP) Telefonica Movistar Honda 1:41.198
3 Carlos Checa (ESP) Gauloises Fortuna Yamaha 1:41.427
4 Max Biaggi (ITA) Camel Honda Team 1:41.546
5 Makoto Tamada (JPN) Camel Honda Team 1:41.631
6 Shinya Nakano (JPN) Kawasaki Racing 1:41.645
7 Nicky Hayden (USA) Repsol Honda 1:41.911
8 Colin Edwards (USA) Telefonica Movistar Honda 1:42.000
9 Alex Barros (BRA) Repsol Honda 1:42.141
10 Kenny Roberts (USA) Suzuki Grand Prix 1:42.312

annsan_r1

Guest
Abloy skrev:
Det är lugnt, såg inte att du skrivit O`LEARYS i ditt inlägg förän jag skickade in mitt, har mått dåligt över detta hela dagen och hoppas att du förlåter mig för detta misstag :huvet

Jag går ner till 0´learys eftersom jag har typ tvåhundra meter att köra.

Här har vi kvaltiderna, Rossi i pole :yoparty men var är Gixxrarna :va Ja ser man, titta noga längst ner och ja visst, där är ju en. :hihi

uResults Spain - Qualifying 2

1 Valentino Rossi (ITA) Gauloises Fortuna Yamaha 1:40.818
2 Sete Gibernau (ESP) Telefonica Movistar Honda 1:41.198
3 Carlos Checa (ESP) Gauloises Fortuna Yamaha 1:41.427
4 Max Biaggi (ITA) Camel Honda Team 1:41.546
5 Makoto Tamada (JPN) Camel Honda Team 1:41.631
6 Shinya Nakano (JPN) Kawasaki Racing 1:41.645
7 Nicky Hayden (USA) Repsol Honda 1:41.911
8 Colin Edwards (USA) Telefonica Movistar Honda 1:42.000
9 Alex Barros (BRA) Repsol Honda 1:42.141
10 Kenny Roberts (USA) Suzuki Grand Prix 1:42.312
Hello everyhopa..jag fick med mej Gixxer Ante o några av hans polare från Kramfors o H-sand att komma o kolla på Rossirace i morron,vi tar emot dom med öppen famn :tuttar

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
trevlig sväng ida allihopa som va me :banana var tvungen att falla ifrån lite tidigare men nästa gång är ja me hela vägen :yoparty !måste nog fråga glenn då om vi ska åka landsväg eller enduro hehe!trevlig helg på er!skål :fyllisar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
superbeast skrev:
trevlig sväng ida allihopa som va me :banana var tvungen att falla ifrån lite tidigare men nästa gång är ja me hela vägen :yoparty !måste nog fråga glenn då om vi ska åka landsväg eller enduro hehe!trevlig helg på er!skål :fyllisar

Hörru du pajas, är du så hemsk på flaskan att du inte ens kan åka lite cykel utan o måste avbryta för att börja festa....
Alkisvarning kanske..... :arsele

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Nu tror jag har fått ordning på denna jävla burken !!!
Så man kan va med på seriös chatt :)
Idag gick den förb... cykeln sönder istället ( SNYFT )
Om det var nån som såg en blårykande Gixxer idag så var det bara Bagarn
Får se om jag får den fixad till på onsdag så Ullis kan värma min högra :tungan armbåge oxå*s*

Last edited:

Oldman

Guest
suzuki 1100R

Oldman, klockan 2200 körde jag in hojen och skruva lite på luftskruvarna och ställa om nålarna på gasarna, ha en trevlig natt. :tomten

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
annsan_r1 skrev:
Hello everyhopa..jag fick med mej Gixxer Ante o några av hans polare från Kramfors o H-sand att komma o kolla på Rossirace i morron,vi tar emot dom med öppen famn :tuttar

Annsan!!
Om jag inte får ordning på gixxern till på onsdag får jag vara din bikerbitch då?
Då får du ett riktigt luder bakpå :)

Snygg hoj han hade ( Micke ) He he :D
Vet han om hur mycket skada en liten sten gör på oljekylarn på den :huvet
Mvh Bagarn

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Ricken skrev:
Hörru du pajas, är du så hemsk på flaskan att du inte ens kan åka lite cykel utan o måste avbryta för att börja festa....
Alkisvarning kanske..... :arsele
ää va fan!va törstig ju :D skulle ju ställa till me grillning, men nu mår man bara bra :3freak ni blir väl me nästa gång hoppas ja eller :7peta?

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Såg att nån va sugen på banåkning!!!

Möjligheter finns bl.a helgen 3-4 juli, 6-7-8 augusti, 28-29 augusti Max "tokroligt" kinnander tror jag han heter som har bokat banan då sen blir det nog mera framöver. Annars kan man gå med i NRS (norra roadracingsällskapet) det finns en hemsida www.n-r-s.se där man kan anm. sig om det verkar bra (100kr/år) Licensträningar onsdagar om man är sugen och ta licens 18-21. så möjligheter finns det massor av. hoj på er alla gasglada MVH Micke Sedin :banana

Oldman

Guest
Morgontrött,JÄÄsp.

Annsan god morgon!! det är till att vara morgon pigg, jag han inte ner och öppna jääsp var det något viktigt!!!!ANNSAN KLOCKAN 9 på morgonen, Annsan glömm inte att jag är sambo!!! TÄnk på din Micke, hehe säjer Oldman :tomten

annsan_r1

Guest
164 på rullen skrev:
Annsan!!
Om jag inte får ordning på gixxern till på onsdag får jag vara din bikerbitch då?
Då får du ett riktigt luder bakpå :)

Snygg hoj han hade ( Micke ) He he :D
Vet han om hur mycket skada en liten sten gör på oljekylarn på den :huvet
Mvh Bagarn
Självklart darling!!!!Jag får väl skruva på fotpinnarna igen då o fixa dynan så e de bara att haka på mej då det vet du!!! :tuttar

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
750-R skrev:
Möjligheter finns bl.a helgen 3-4 juli, 6-7-8 augusti, 28-29 augusti Max "tokroligt" kinnander tror jag han heter som har bokat banan då sen blir det nog mera framöver. Annars kan man gå med i NRS (norra roadracingsällskapet) det finns en hemsida www.n-r-s.se där man kan anm. sig om det verkar bra (100kr/år) Licensträningar onsdagar om man är sugen och ta licens 18-21. så möjligheter finns det massor av. hoj på er alla gasglada MVH Micke Sedin :banana

Låter kanon, åkte med Max en gång förra året och det var kanon. Hur många tror du vi behöver ragga ihop för att kunna köra en licenskurs på mittsverigebanan?. Eller är det bara att vänta tills nästa tillfälle. Verkar vara enklast att ta licens om mna vill köra på bana med tanke på försäkringsjungeln.

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Licens?

Abloy skrev:
Låter kanon, åkte med Max en gång förra året och det var kanon. Hur många tror du vi behöver ragga ihop för att kunna köra en licenskurs på mittsverigebanan?. Eller är det bara att vänta tills nästa tillfälle. Verkar vara enklast att ta licens om mna vill köra på bana med tanke på försäkringsjungeln.

Prova att maila till Per Berglund i NRS han har nog lite koll, gå via hemsidan vettja. Tror att det behövs runt 20st. intr. Jag tänkte nog likadant (med licensen) efter några år som gatåkare, men det ä ju skitkul med gatåkning åxå. Men inget slår en ban-dag när det är bra väder och alla håller sig på hjulen.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0