Sundsvall

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
164 på rullen skrev:
Nu tror jag har fått ordning på denna jävla burken !!!
Så man kan va med på seriös chatt :)
Idag gick den förb... cykeln sönder istället ( SNYFT )
Om det var nån som såg en blårykande Gixxer idag så var det bara Bagarn
Får se om jag får den fixad till på onsdag så Ullis kan värma min högra :tungan armbåge oxå*s*

*asg* Ja, det lär väl inte krävas att du sticker ut den så mycket.....filen e ju inte gjord för två, men finns det hjärtrum så finns det...........

Jäklars så synd på hojen, hoppas det inte är FÖR allvarligt

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Abloy skrev:
Femton sporthojare på O´learys för att titta på Moto-GP :tummenupp

Sen blev det ju naturligtvis lite körning idag också. Blev en tur söderut och lite bus på en avstängd väg. Sen fick man se en Potatis i aktion och det var? Få se nu, förnuftet säger... eller va fan det var :yoparty :yoparty.
Nu förstår man varför en del faktiskt behöver 160hk på bakhjulet.

Va synd att man inte var på tårna nog att åka in & joina er....låg mest i soffan hela dagen å lekte säl :(

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Ullis skrev:
Va synd att man inte var på tårna nog att åka in & joina er....låg mest i soffan hela dagen å lekte säl :(

Haha.. Vissa vaknade ju till o va ute vid åttasnåret på kvällen.. Men då hade ju alla kört färdigt ju.. Missade lite hörde man ju som sagt..hmm :huvet

Blir det nån åkning innan onsdagen? :yoparty

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Jag har en liten fråga till alla er trevliga sundsvallssporthojsåkare.
Skulle det kunna vara någon som har ett depåstöd för framhjul att låna ut till mig under ett par dagar??
Jag skulle nämligen behöva byta mitt framhjul och har lite svårt att komma till gummiverkstad med hela hojen, skulle underlätta kraftigt om jag kunde få lös hjulet i handen.
Ersättning kanske kan ges i form av en sportglass i sommar eller nåt :tungan

( Hojen är en ZX-6R -99 )

Pop Star

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Triumph Sprint RS
O´Learys i söndags

Hej!

Om ni undrar vem killen var som ingen kände igen, men som var rätt intresserad av rejset så var det jag.

Jag kör väl ingen sporthoj direkt. Sportig möjligtvis, men inte sporthoj.
Men jag älskar att kolla roadracing/MotoGP och har följt detta via Eurosport sedan 80-talet.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Pop Star skrev:
Hej!

Om ni undrar vem killen var som ingen kände igen, men som var rätt intresserad av rejset så var det jag.

Jag kör väl ingen sporthoj direkt. Sportig möjligtvis, men inte sporthoj.
Men jag älskar att kolla roadracing/MotoGP och har följt detta via Eurosport sedan 80-talet.

Trevligt att du hakade på, vi får göra detta fler gånger.
Hoppas att det inte blir wet race något fler race för jag vill ha feta uppställ och långa svarta streck.

p.s
Det var jag som var civilklädd i t-shirt och jeans.
d.s

Ninjagirl

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
*SÅLD* Letar ny Ninja
Undrar som det var någon här på forumet som körde wheelisar på fagerviksvägen i går eftermiddag? (söndag)?? :banana

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
opps*skäms* inte ens där kom man undan! jag höll på träna lite och skulle filma lite men kameran ville inte va med så det vart inte mycket av,lyckades iallafall ta en avatar bild med golfbanan i bakgrunden.

Ninjagirl skrev:
Undrar som det var någon här på forumet som körde wheelisar på fagerviksvägen i går eftermiddag? (söndag)?? :banana

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Legenden skrev:
Haha.. Vissa vaknade ju till o va ute vid åttasnåret på kvällen.. Men då hade ju alla kört färdigt ju.. Missade lite hörde man ju som sagt..hmm :huvet

Blir det nån åkning innan onsdagen? :yoparty

Ja, surt nog så missade vi rätt mycke skoj med *suck* Ingen körning innan onsdag, hojen delvis nerplockad.....renovering av stötdämparn på G.

Drog ni ifrån Adas tidigt, eller kom ni aldrig dit???

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Ullis skrev:
Ja, surt nog så missade vi rätt mycke skoj med *suck* Ingen körning innan onsdag, hojen delvis nerplockad.....renovering av stötdämparn på G.

Drog ni ifrån Adas tidigt, eller kom ni aldrig dit???

Jodå.. Vi va ju där o såg dej äga dansgolvet!!!..hehe :yoparty
Men vi drog ju ganska skapligt sen efter det. :fyllisar

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Per skrev:
Ullis, snygg bild i tidningen!

Tjena Per & tack för den, e du ironisk nu tro. E det "den" Per??? Den som grävde ner bakhjulet på Adas plöjparty så att HD killen skulle slå skjortan tom på dej *S* Och vars hoj jag fick provköra på området??

Per

YOU MEET THE NICEST PEOPLE ON A HONDA
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650HRC SM CR500
Nej, jag var inte ironisk. 2004 är uppriktighetens år.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
annsan_r1 skrev:
Alldeles riktigt!!!Det är Wannabes båda två..eller ska vi säga....båda nicken.. eller kanska man kan tro det är en o samma,skit det samma,hur patetiskt som helst..att dom bara orkar.. :tuttar

Givet e det ju samma tjej...kan ju inte finnas två st med samma taskiga fantasi :kocko .Låt tjejen hållas, hon verkar ju inte direkt ha alla bestick i lådan, så det känns som om det kvittar vad hon skriver.

Oldman

Guest
Micke!!! Han är som en gammal Ford när man väl har fått upp den.........

annsan_r1 skrev:
Micke undrade om du verkligen tog i så svetten sprutade idag när du försökte få upp den :7peta
Men åter till hojsnacket

Han är lite avis på din hoj..hi hi hi

........vill han inte lägga sig!!!! :tomten

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Fram stöd

p.grip skrev:
Jag har en liten fråga till alla er trevliga sundsvallssporthojsåkare.
Skulle det kunna vara någon som har ett depåstöd för framhjul att låna ut till mig under ett par dagar??
Jag skulle nämligen behöva byta mitt framhjul och har lite svårt att komma till gummiverkstad med hela hojen, skulle underlätta kraftigt om jag kunde få lös hjulet i handen.
Ersättning kanske kan ges i form av en sportglass i sommar eller nåt :tungan

( Hojen är en ZX-6R -99 )
:tummenupp Det vet du vi sportisar ställer upp för varandra, hör av dig så fixar vi det :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:tummenupp Det vet du vi sportisar ställer upp för varandra, hör av dig så fixar vi det :tummenupp

Äh, vad är de här för velourmyspysstil då :7peta

Vi måste hålla en tuff fasad utåt så sluta upp med att låna ut saker ;) . Hör av dig till mig istället så ska visa dig hur du parkerar tolvor med Ninjan, blir ju enkelt, smidigt och billigt :va . Dessutom får du en bra arbetshöjd när du skruvar dit och bort framhjulet.

Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Hej igen! Licenskurs prel. 17-18 juli

Abloy skrev:
Äh, vad är de här för velourmyspysstil då :7peta

Vi måste hålla en tuff fasad utåt så sluta upp med att låna ut saker ;) . Hör av dig till mig istället så ska visa dig hur du parkerar tolvor med Ninjan, blir ju enkelt, smidigt och billigt :va . Dessutom får du en bra arbetshöjd när du skruvar dit och bort framhjulet.

Tänkte bara hojta till om en grej det blir förmodligen en licenskurs nu i sommar på midlanda banan den 17-18 juli. Platserna brukar gå åt snabbt så planera in det datumet i sommar. Jag hör av mej längre fram om detta när det är bestämt till 100%. Sen blir lättare att åka bana t.ex. onsdagarna, licensträning ca: 18-21 ibland kan man nog börja tidigare åxå. Verkar ju hopplöst att hitta nåt förs.bolag som sväljer trafikförs. på banan. Å en annan sak till bara (NRS har gratisbandag på lördag 8 maj. ja lite slit,svett kostade det men det kan det va värt.) Brukar va 2 st./år för medl. så varför inte gå med där 100kr/år (banfunktionärsförening i botten men det är många som är intr. av att åka själva och några som tävlar åxå. :D hemsida finns
www.n-r-s.se där går det bra att anm. sig om intr.finns. MVH Micke Sedin :banana

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin