Sundsvall

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
750-R skrev:
Tänkte bara hojta till om en grej det blir förmodligen en licenskurs nu i sommar på midlanda banan den 17-18 juli. Platserna brukar gå åt snabbt så planera in det datumet i sommar. Jag hör av mej längre fram om detta när det är bestämt till 100%. Sen blir lättare att åka bana t.ex. onsdagarna, licensträning ca: 18-21 ibland kan man nog börja tidigare åxå. Verkar ju hopplöst att hitta nåt förs.bolag som sväljer trafikförs. på banan. Å en annan sak till bara (NRS har gratisbandag på lördag 8 maj. ja lite slit,svett kostade det men det kan det va värt.) Brukar va 2 st./år för medl. så varför inte gå med där 100kr/år (banfunktionärsförening i botten men det är många som är intr. av att åka själva och några som tävlar åxå. :D hemsida finns
www.n-r-s.se där går det bra att anm. sig om intr.finns. MVH Micke Sedin :banana

:tummenupp Låter fin fint, hojta till när det är bestämt så att man kan vara med och slåss om platserna.

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Kan vi inte bestämma att det blir bättre väder nu!?!?!
Annars får vi fixa regnställ som det står sporthoj på ryggen! :va

Vonkan

Kör så de ryker!
Gick med
2 May 2004
Hoj
kawazaki Er6 -08
R1 i fagga!!

Holger skrev:
opps*skäms* inte ens där kom man undan! jag höll på träna lite och skulle filma lite men kameran ville inte va med så det vart inte mycket av,lyckades iallafall ta en avatar bild med golfbanan i bakgrunden.

Erkänn att du ville glänsa lite med din fiiiiina hoj..den blänker ju så vackers i solskenet. Lite beröm kan du få för det där bakhjulsåkandet i alla fall, men var rädd om hojen. De kan oxå gå sönder. :D :yoparty

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Abloy skrev:
Äh, vad är de här för velourmyspysstil då :7peta

Vi måste hålla en tuff fasad utåt så sluta upp med att låna ut saker ;) . Hör av dig till mig istället så ska visa dig hur du parkerar tolvor med Ninjan, blir ju enkelt, smidigt och billigt :va . Dessutom får du en bra arbetshöjd när du skruvar dit och bort framhjulet.

Hahaha..... Jag som knappt tar mig upp för garageuppfarten än. :tungan

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Lützendimman har visst belägrat stan :huvet

Får köra lite nostalgibilder istället och laddar upp två bilder från Fredagens E4:race till glada Huddik. Tack till fotografen och endura Johan som vågade låna ut kameran till nämnda fotograf. Sen ett litet tack till Ullis som till slut lyckades skicka bilderna till mig trots att hon verkar vara fullt upptagen med annat :tungan

Från vänster. Annsan r1, Enduro Johan, Abloy, Ullis, Oldman, Norrlandguld med tjej, Gixxan och slutligen 988R.

Bifogat

• Valborg 2004 hojåkning pic 1.jpg
    Valborg 2004 hojåkning pic 1.jpg
    38.6 KB · Visningar: 93
  • Valborg 2004 hojåkning pic 2.jpg
    Valborg 2004 hojåkning pic 2.jpg
    35.6 KB · Visningar: 79

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fredags eller lördagskul, utan hjul....

...skulle va kul å träffa Er alla här lite civila med. Lyckades ju själv sova bort det tillfället som infann sej sist, efter en hård natt på Adasfesten :banana Så, vad säger Ni??? Någon som e sugen på att mötas upp på O´Learys lr kanske Harrys & ha lite skoj ihop en kväll?? :banana Om inte nu till helgen, så kanske nästa....

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ville jag glänsa skulle jag valt en väg där jag syndes ju*ler*
ja hojen kan gå sönder men det får man ta isåfall.

Vonkan skrev:
Erkänn att du ville glänsa lite med din fiiiiina hoj..den blänker ju så vackers i solskenet. Lite beröm kan du få för det där bakhjulsåkandet i alla fall, men var rädd om hojen. De kan oxå gå sönder. :D :yoparty

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
javisst d kanske vore nåt alltid trevligt att träffa trevliga tjejer....

Ullis skrev:
...skulle va kul å träffa Er alla här lite civila med. Lyckades ju själv sova bort det tillfället som infann sej sist, efter en hård natt på Adasfesten :banana Så, vad säger Ni??? Någon som e sugen på att mötas upp på O´Learys lr kanske Harrys & ha lite skoj ihop en kväll?? :banana Om inte nu till helgen, så kanske nästa....

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Ullis skrev:

Först :fyllisar sen :yoparty Och så lite :banana är ju aldrig fel.

( Trist att jag missade lördagspartyt men vissa twinförare är ju lite sega och obeslutssamma :tungan )

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ett par bilder från lördagens körning då.
Västanåfallet. Härlig väg dit va det ju iaf Oldman!..hehe :D

Bifogat

• Hojarna vid Västanåfallet 04-05-01.jpeg
    Hojarna vid Västanåfallet 04-05-01.jpeg
    116.8 KB · Visningar: 68
  • Hojgänget Västanåfallet 04-05-01.jpeg
    Hojgänget Västanåfallet 04-05-01.jpeg
    101.8 KB · Visningar: 74

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
:squid :squid :squid :squid :squid

Ett högtryck förstärks i landets norra halva samtidigt som sommarvarm luft arbetar sig uppåt landet. Det betyder att morgondagen bjuder på rena juli-vädret i större delen av Norrland. Saxat från SVT:väder :tummenupp

Vad säger ni? Körning imorgon kl 1830, träff vid Vängåvan.

Bifogat

• torsdag.jpg
    torsdag.jpg
    65 KB · Visningar: 45

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Abloy skrev:

Ett högtryck förstärks i landets norra halva samtidigt som sommarvarm luft arbetar sig uppåt landet. Det betyder att morgondagen bjuder på rena juli-vädret i större delen av Norrland. Saxat från SVT:väder :tummenupp

Låter ju inte helt fel.. Ska försöka ta mej dit till halv!! :yoparty

jone

användare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen hoj
Abloy skrev:

ja det är dags nu!! jag drar med mej mange också om han inte jobbar...

Gixxer Mike

Guest
:hihi
Tänkte sticka ut och leka lite här i sundsvall imorgon (Torsdag) det blir jag Ante och ev Thomas..några som är lediga? tänkte träffas runt 12 tiden på dagen.
Dock blire bus eller högt tempo på körningen.

Oldman

Guest
Onsdagsåkning!!!!!????? vart var ni!!!!

Oldman skrev:
Visst var det fuktigt i luften, men det klarar skinnstället av eller!!!!. Härnö Ante och Oldman tog sig en tur till Matfors, det blev en tur på 8 mil. Vi for även och kolla på en ny cykel som jag sugen på, Måste sälja min pärla, Ni kan väll sprida att Oldman har en mycket fin Suzuki 1100 R till salu, Ovanlig färgsättning, Grå och svart,cyken är som ny ,Måste ses!!!! Ha en trevlig natt . Vi ses väll nästa onsdag!!! om solen lyser!!!!!!!!!!!!!!!OLDMAN. :tomten

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Abloy skrev:

:huvet jobbar ju då ja! :( nyss kommit från jobbe nu å de ser ut att bli kanonväder åzå :yoparty hm,undra om man ska bli sjuk :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Abloy skrev:

Gillar skarpt att vi har vår egna lilla "Polman" mitt i bland oss :Bugar

Jag e med i morrn, såvida ingen feber infinner sej. :brinnerup

Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Gixxer Mike skrev:
:hihi
Tänkte sticka ut och leka lite här i sundsvall imorgon (Torsdag) det blir jag Ante och ev Thomas..några som är lediga? tänkte träffas runt 12 tiden på dagen.
Dock blire bus eller högt tempo på körningen.

Jag slutar 11,00 idag, men jag lär inte hänga med i ert tempo & jag e kvinna nog att erkänna det.... *surt sa r"e"ven* :gråta

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0