Sundsvall

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:
Påminner om kortegen, bara sexton som skrivit upp sig än. Det är ju lite klent, vi var ju sjutton personer när vi körde i Torsdag.

MC-Kortegen 29 maj

Vilka är på??

En till!! :yoparty
Tror nog att förutom jag även ett par till är med.. Ska kolla.

1. Abloy
2. per_svall
3. p.grip
4.988R
5.Gixxan6
6.annsan_r1
7. Ninjagirl
8. Holger
9. Fudpucker
10.superbeast
11. Daniel-San <- Bytt från Gazreglage
12. smiler
13. AtlantiZ
14.Succes
15. Jone
16. Ullis
17. Legenden
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Hojta bara till om bankörningen så kommer jag med min gammelbigblockare o kör rakt fram i kurvorna!!.. :banana
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Vädret????

Hörru Polman (Abloy)....om man ska leverera sådant kasst väder, då e det schysst med en kompensation i form av nåt annat skoj!!! Har du fler lika bra ideér som onsdagsträffarna? :tråkad
 

georg

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
Timrå
Hoj
ingen just nu
Jag är med!

1. Abloy
2. per_svall
3. p.grip
4.988R
5.Gixxan6
6.annsan_r1
7. Ninjagirl
8. Holger
9. Fudpucker
10.superbeast
11. Daniel-San <- Bytt från Gazreglage
12. smiler
13. AtlantiZ
14.Succes
15. Jone
16. Ullis
17. Legenden
18. Georg
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ullis skrev:
Hörru Polman (Abloy)....om man ska leverera sådant kasst väder, då e det schysst med en kompensation i form av nåt annat skoj!!! Har du fler lika bra ideér som onsdagsträffarna? :tråkad

Jag levererar det väder som jag finner passande och i veckan kan inte jag köra hoj så då ska ingen annan heller köra :arsele

Moto-Gp till helgen, några som vill njuta av feta uppställ med folk som har vett att uppskatta, ja just det, feta uppställ med nerlägg?

13:30 på Söndag
Eurosport
Grand Prix - Le Mans, Frankrike

Förra gången var vi sjutton personer på O´learys, 988R gnällde över servicen och Oldman över att servetrisen saknade humor.
Ska vi ge Brittas Bakficka en chans denna gång?
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Abloy skrev:
Jag levererar det väder som jag finner passande och i veckan kan inte jag köra hoj så då ska ingen annan heller köra :arsele

Moto-Gp till helgen, några som vill njuta av feta uppställ med folk som har vett att uppskatta, ja just det, feta uppställ med nerlägg?

13:30 på Söndag
Eurosport
Grand Prix - Le Mans, Frankrike

Förra gången var vi sjutton personer på O´learys, 988R gnällde över servicen och Oldman över att servetrisen saknade humor.
Ska vi ge Brittas Bakficka en chans denna gång?

Låter INTE som en dum idé. Såvida det inte blir finfinväder, för då vill iaf jag ut på vägarna. O´Learys e min favorit, men jag kan tänka mej att ge Brittas en chans då jag ännu inte besökt "henne". :tuttar

Förresten så skulle jag vilja veta om det e någon som skulle vara intresserad av att ta en tripp till Järvsö sport & motor i nästa vecka. Jag ska dit & handla, & det e ju alltid kul med sällskap. :squid
 

Pop Star

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Triumph Sprint RS
Hd?

Ullis skrev:
Låter INTE som en dum idé. Såvida det inte blir finfinväder, för då vill iaf jag ut på vägarna. O´Learys e min favorit, men jag kan tänka mej att ge Brittas en chans då jag ännu inte besökt "henne". :tuttar

Förresten så skulle jag vilja veta om det e någon som skulle vara intresserad av att ta en tripp till Järvsö sport & motor i nästa vecka. Jag ska dit & handla, & det e ju alltid kul med sällskap. :squid


Jasså!

Är det HD på gång eller?
:hihi
 

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
hojlös!
hmm ska man haka på er någon dag kanske?

ja suttit och läst sundsvallstråden nu och fan vilken fart det blev på alla... :tuttar
Okej kanske bara jag som gillar fotboll då men hade en tråd förut om att träffas på lördagar och kolla fotboll efter vi kört en sväng med några bira senare på oleary´s men inget svar där inte :va

Hur som helst så går man i säljar tankar men innan jag säljer kanske man ska följa med på en sväng :yoparty
 

annsan_r1

Guest
Polman!!! Vad är problemet????Vart är solen da???Oavsett väder får ni grabbar klara er utan både gixxer-kikki och mej imorgon..vi måste ju nämligen arbeta för att ha råd med detta hojlivet..men vi önskar er alla en trevlig tur om vädret tillåter..så syns vi snart! :tuttar
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
annsan_r1 skrev:
Polman!!! Vad är problemet????Vart är solen da???Oavsett väder får ni grabbar klara er utan både gixxer-kikki och mej imorgon..vi måste ju nämligen arbeta för att ha råd med detta hojlivet..men vi önskar er alla en trevlig tur om vädret tillåter..så syns vi snart! :tuttar

Problem och problem, vädret är egentligen inte problem. det verkliga problemet är jag är bortvingad på kurs med arbetet så att jag varken kan köra imorgon eller på lördag :huvet .

Regn är ju inte hela världen, såg ju sist på Moto-GP att det går att stå på ganska bra även om det öser ner och vi har ju samma kännsla som de grabbarn så det är bara att ösa och sladda på och ge gärnet på diselindränkt och blöt asfalt, gärna med lite gummirester också så att det blir riktigt såphalt i rondellerna :skrämd
 

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Ullis skrev:
Låter INTE som en dum idé. Såvida det inte blir finfinväder, för då vill iaf jag ut på vägarna. O´Learys e min favorit, men jag kan tänka mej att ge Brittas en chans då jag ännu inte besökt "henne". :tuttar

Förresten så skulle jag vilja veta om det e någon som skulle vara intresserad av att ta en tripp till Järvsö sport & motor i nästa vecka. Jag ska dit & handla, & det e ju alltid kul med sällskap. :squid


Jag kan haka på till järvsö om jag inte jobbar då förstås!
Skulle du ha nån ny vindruta? Min order har inte skickats från s-racing än så det är bara att skicka rutan med den.

Vilken dag hade du tänkt dig Järvsö-trippen då?
 

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Ingen som har nåra bra tips på hojvägar häromkring? har ännu inte funnit dom där riktiga pärlorna:(
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Oldman skrev:
Håller på att luska lite om träffen i Gävle, Vad tror ni!!! SKULLE var roligt om vi fick ihop ett gäng på mellan 10 och 20 cyklar. Vi far naturligtvis och hälsa på Gävle mc club. Dom bruka ha skoj just den kvällen. Grabbarna och tjejerna i klubben kör troligtvis bara sporthojar !!!! Det är en helskön klubb med skojiga typer!!!!! Hoppas på en god uppslutning allså inga bortfall plus lugn körning ner och hem. Datum 2004-05-slutet på månaden tror jag!!! åter kommer med dom uppgifterna lite längre fram. ( Troligtvis finns det övernattsmöjligheter ) :tomten
låter som en bra ide oldman :tummenupp det ä ju aldrig fel med lite partaj :fyllisar
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Håller på att luska lite om träffen i Gävle, Vad tror ni!!! SKULLE var roligt om vi fick ihop ett gäng på mellan 10 och 20 cyklar. Vi far naturligtvis och hälsa på Gävle mc club. Dom bruka ha skoj just den kvällen. Grabbarna och tjejerna i klubben kör troligtvis bara sporthojar !!!! Det är en helskön klubb med skojiga typer!!!!! Hoppas på en god uppslutning allså inga bortfall plus lugn körning ner och hem. Datum 2004-05-slutet på månaden tror jag!!! åter kommer med dom uppgifterna lite längre fram. ( Troligtvis finns det övernattsmöjligheter ) :tomten

Är det tanken då att vi ska ta oss ner efter kortegen då eller?!?
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fudpucker skrev:
Jag kan haka på till järvsö om jag inte jobbar då förstås!
Skulle du ha nån ny vindruta? Min order har inte skickats från s-racing än så det är bara att skicka rutan med den.

Vilken dag hade du tänkt dig Järvsö-trippen då?

Hmmm....beställde inte från S-racing då leveransen på kåpglaset skulle dröja längre än dina beställda prylar. Så jag ringde Järvsö istället, därför jag ska dit (alltså INGEN HD!!!!! Popstar *galen*). Grejen e ju bara den att rutan e försvunnen?? Väntar på besked, & när jag vet så hör jag av mej. Du kan väl maila över ditt nr.
 

Oldman

Guest
Sorry!!!! Raggarträffen var i helgen. Vi får planera något annat skoj på två hjul.

superbeast skrev:
låter som en bra ide oldman :tummenupp det ä ju aldrig fel med lite partaj :fyllisar
Vad sägs om en tur upp till mittsverigebanan i helgen!! Det är tydligen veteranrace i helgen. HärnöAnte fyller 30 år i helgen!!! Ska vi samla ihop ett sporthojgäng och åka upp och överraska honom!!! Han ska tydligen ha en storfest ute vid kusten ( Hemsön ) Nästa raggarträff i Gävle är någon gång i Augusti. :tomten
 

annsan_r1

Guest
Oldman skrev:
Vad sägs om en tur upp till mittsverigebanan i helgen!! Det är tydligen veteranrace i helgen. HärnöAnte fyller 30 år i helgen!!! Ska vi samla ihop ett sporthojgäng och åka upp och överraska honom!!! Han ska tydligen ha en storfest ute vid kusten ( Hemsön ) Nästa raggarträff i Gävle är någon gång i Augusti. :tomten
Hahaha..nu tror jag någon har blivit fast...ska vi vara på banan varje helg nu?????Glöm inte att det är Hudik-rakan oxå,,,klart vi ska fira Ante..Ullis o jag har en plan!!! :tuttar
 

annsan_r1

Guest
Legenden skrev:
Hur gör ni med banåkningen?
Vilken tid gäller? Vart träffas ni? kostnad osv?
Vet ej än om det är samma som förra året,men då var det måndagar mellan kl 17-20 som gällde,kostnaden var då 250kr/gång,samlades gjorde man på banan..ska kolla upp så fort som möjligt om nåt är på G.skriver en rad så fort jag får besked. :tuttar
 

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Ort
I ett hus som står ute om natten.
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Bankörning Mittsverige

:yoparty Nu Är det klart med måndags körningarna, börjar nu på måndag 17/5 17:00- 20:00 priset är 250:- skinnställ givetvis. :yoparty

Hoppas på bra uppslutning samt många svetiga varv med knä i backen :yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top