Legenden skrev:Länken funkar ju inte längre...
högerklick....spara mål som...
Legenden skrev:Länken funkar ju inte längre...
Tomasol skrev:högerklick....spara mål som...
Funkar fint för mig i alla fall?!Legenden skrev:Nepp.. Går icke.. Bara en varningstext som säger att jag snor bandvidd på engelska..hehe
Vee-twn skrev:Funkar fint för mig i alla fall?!
Holger skrev:Hörde jag gratis korv,jag är på!!! men kanske tackar nej till korven ändå för mitt skinnställ är så trångt i år......
KennethN skrev:Nu har man ställt på Fin-Bläjden så nu kan man kliva in här på "SundsvallsForumet" också och inte bara vara på RR-Forumet.
Hakar gärna på nån Tisdagskörning. Onsdagarna är tyvärr bokade för RR-Träning på Mittsverigebanan.
Kanske blir det kortege den 29:e om jag är hemma.
Mvh
/ FirebladeKenneth
SMCC www.smcc.se
NRS www.n-r-s.se
Legenden skrev:Haha.. Ja inget e ju omöjligt!!
Kan snacka med frisören här om en fön med turbo som hon kan låna på jobbet då kanske.. Men jag har nog bara en 10meterssladd här..ehh..
Men kom ihåg nu Dick att det är Katanan du ska köra hårt rakt fram med o inte gixxern den här gången så du och den får vara hel nu!!..ehumm
Kul att den e klar snart iaf!!
BornForTheRoad skrev:Ställde av katanan idag och ställde på R:en istället... Blir så dyrt med två stycken i bruk samtidigt... Men jag har ju ingen årsförsäkring så det är ju bara att ställa av och på om man vill åka katana ngn vecka... Ska ni med till huddik i morrn????????
BornForTheRoad skrev:Ställde av katanan idag och ställde på R:en istället... Blir så dyrt med två stycken i bruk samtidigt... Men jag har ju ingen årsförsäkring så det är ju bara att ställa av och på om man vill åka katana ngn vecka... Ska ni med till huddik i morrn????????
YIHAAAAA!!!!! Faan va lovely babe!!!!alltså besökarna menar jag..synd att du som e chefen e så buisy jämt nu...men vi få väl stå ut med det ett tag då...verkar ju bli öppning i molnen nu oxå...men ha en jävla bra helg så syns vi till veckanAbloy skrev:Forca SH-Sundsvall.
Nu har vår tråd över 8000 besökare
På några få veckar har vi spurtat förbi de flesta städer som har en egen tråd här på SH, till och med de klubbar som har egna forumdelar har nu blivit akterseglade av oss ( och dessa har ju varit aktiva sedan starten av "nya" SH.)
Så Swedie, om du läser detta (som moderator vet vi att du håller koll på oss, här i norr), kan vi inte få en egen forumdel, snälla Vore enklare för oss eftersom vi då kan dela upp olika aktiviteter i olika trådar så det blir lättare att hänga med i vad som händer Söööööööönschwalll.
Tyvärr kan inte jag åka med er i helgen men efter denna helg ska jag ägna all min tid åt er, jag lovar. Blir det bara bra väder så ska vi nog få snurr på åkandet på riktigt, eller?
Kör lugnt på strippen, det skulla jag i alla fall ha gjort.
998R, min träning går fint, tar det lugnt och försiktigt så om en sådär tio år har jag nog fått fason på stuntandet. Sen ska du få bogsera runt mig på Midlanda så vi får ordning på banåkandet också
Trevlig helg på er och kör klokt
Abloy skrev:Forca SH-Sundsvall.
Nu har vår tråd över 8000 besökare
På några få veckar har vi spurtat förbi de flesta städer som har en egen tråd här på SH, till och med de klubbar som har egna forumdelar har nu blivit akterseglade av oss ( och dessa har ju varit aktiva sedan starten av "nya" SH.)
Så Swedie, om du läser detta (som moderator vet vi att du håller koll på oss, här i norr), kan vi inte få en egen forumdel, snälla Vore enklare för oss eftersom vi då kan dela upp olika aktiviteter i olika trådar så det blir lättare att hänga med i vad som händer Söööööööönschwalll.
Tyvärr kan inte jag åka med er i helgen men efter denna helg ska jag ägna all min tid åt er, jag lovar. Blir det bara bra väder så ska vi nog få snurr på åkandet på riktigt, eller?
Kör lugnt på strippen, det skulla jag i alla fall ha gjort.
998R, min träning går fint, tar det lugnt och försiktigt så om en sådär tio år har jag nog fått fason på stuntandet. Sen ska du få bogsera runt mig på Midlanda så vi får ordning på banåkandet också
Trevlig helg på er och kör klokt
Ullis skrev:Vet i fan om vi inte ska begära en TIMRÅ-tråd istället snart.....vi verkar ju va fler än S-vallarna, fast vi e en sån liten kommun, sug på den ni
Ullis skrev:TIMRÅ-borna samlas vid OK Timrå kl 9,30 för avfärd till "Bänken" därifrån beger vi oss vid 10.00 tiden till Hudik. Pärpojkarna från S-holm kommer att möta oss där & de skall köra....därav ändrad tid.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|