Sundsvall

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
1. Abloy
2. per_svall
3. p.grip
4.988R
5.Gixxan6
6.annsan_r1
7. Ninjagirl
8. Holger
9. Fudpucker
10.superbeast
11. Daniel-San <- Bytt från Gazreglage
12. smiler
13. AtlantiZ
14.Succes
15. Jone
16. Ullis
17. Legenden
18. Georg
19. BornForTheRoad
20. Tower (Håkan)

En till som jag vet.. Har nån till i bakfickan säkert till! :yoparty

Vonkan

Kör så de ryker!
Gick med
2 May 2004
Hoj
kawazaki Er6 -08
Holger skrev:
Hörde jag gratis korv,jag är på!!! men kanske tackar nej till korven ändå för mitt skinnställ är så trångt i år......

Hur är det med kilona igentligen... går det uppåt på vågen???
Dax att gå ut och jogga lite... pust va jobbigt :D :öl

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Japp, då var det dags.....

Nu har man ställt på Fin-Bläjden så nu kan man kliva in här på "SundsvallsForumet" också och inte bara vara på RR-Forumet.

Hakar gärna på nån Tisdagskörning. Onsdagarna är tyvärr bokade för RR-Träning på Mittsverigebanan.

Kanske blir det kortege den 29:e om jag är hemma.

Mvh

/ FirebladeKenneth
SMCC www.smcc.se
NRS www.n-r-s.se

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
JAG tycker din nya Blade var fin den också så det så!

KennethN skrev:
Nu har man ställt på Fin-Bläjden så nu kan man kliva in här på "SundsvallsForumet" också och inte bara vara på RR-Forumet.

Hakar gärna på nån Tisdagskörning. Onsdagarna är tyvärr bokade för RR-Träning på Mittsverigebanan.

Kanske blir det kortege den 29:e om jag är hemma.

Mvh

/ FirebladeKenneth
SMCC www.smcc.se
NRS www.n-r-s.se

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Forca SH-Sundsvall.

Nu har vår tråd över 8000 besökare :tummenupp
På några få veckar har vi spurtat förbi de flesta städer som har en egen tråd här på SH, till och med de klubbar som har egna forumdelar har nu blivit akterseglade av oss ( och dessa har ju varit aktiva sedan starten av "nya" SH.)

Så Swedie, om du läser detta (som moderator vet vi att du håller koll på oss, här i norr), kan vi inte få en egen forumdel, snälla :Bugar Vore enklare för oss eftersom vi då kan dela upp olika aktiviteter i olika trådar så det blir lättare att hänga med i vad som händer Söööööööönschwalll.

Tyvärr kan inte jag åka med er i helgen men efter denna helg ska jag ägna all min tid åt er, jag lovar. Blir det bara bra väder så ska vi nog få snurr på åkandet på riktigt, eller?

Kör lugnt på strippen, det skulla jag i alla fall ha gjort.

998R, min träning går fint, tar det lugnt och försiktigt så om en sådär tio år har jag nog fått fason på stuntandet. Sen ska du få bogsera runt mig på Midlanda så vi får ordning på banåkandet också

Trevlig helg på er och kör klokt :yoparty

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Legenden skrev:
Haha.. Ja inget e ju omöjligt!!
Kan snacka med frisören här om en fön med turbo som hon kan låna på jobbet då kanske.. Men jag har nog bara en 10meterssladd här..ehh..
Men kom ihåg nu Dick att det är Katanan du ska köra hårt rakt fram med o inte gixxern den här gången så du och den får vara hel nu!!..ehumm :crash
Kul att den e klar snart iaf!!

Ställde av katanan idag och ställde på R:en istället... Blir så dyrt med två stycken i bruk samtidigt... Men jag har ju ingen årsförsäkring så det är ju bara att ställa av och på om man vill åka katana ngn vecka... Ska ni med till huddik i morrn???????? :yoparty

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag ska inte ner med hojen iallafall men kanske som publik,har för mycket kvar att göra på den nya undertailen ska lackas måste bygga batteri låda samt fästen till bromsvätskebehållare och elektroniken som sitter under dynan.

BornForTheRoad skrev:
Ställde av katanan idag och ställde på R:en istället... Blir så dyrt med två stycken i bruk samtidigt... Men jag har ju ingen årsförsäkring så det är ju bara att ställa av och på om man vill åka katana ngn vecka... Ska ni med till huddik i morrn???????? :yoparty

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
BornForTheRoad skrev:

Nja jag o högsta Sovjet här uppe på Örnen ska ju visst ehh.. Bowla o grilla med hennes boss o arbetskamrater i morgon.. Så jag får försöka kväva mina gasvibrationer i högerhanden genom att ta nån grogg eller två.. :(
Ska ju även ev. byta hoj nu till din garagepartners kamel!!!..hehe :tummenupp

annsan_r1

Guest
Hudiksvall!!!!!!!!

TIMRÅ-borna samlas vid OK Timrå kl 11.00 för avfärd till "Bänken" därifrån beger vi oss vid 11.30 tiden till Huddik,verkar ju inte vara nån av oss som tänker rejsa så tiden blir väl ganska lämplig så här...eller hur Boys and Girls??? :tuttar

annsan_r1

Guest
Abloy skrev:
Forca SH-Sundsvall.

På några få veckar har vi spurtat förbi de flesta städer som har en egen tråd här på SH, till och med de klubbar som har egna forumdelar har nu blivit akterseglade av oss ( och dessa har ju varit aktiva sedan starten av "nya" SH.)

Så Swedie, om du läser detta (som moderator vet vi att du håller koll på oss, här i norr), kan vi inte få en egen forumdel, snälla :Bugar Vore enklare för oss eftersom vi då kan dela upp olika aktiviteter i olika trådar så det blir lättare att hänga med i vad som händer Söööööööönschwalll.

Tyvärr kan inte jag åka med er i helgen men efter denna helg ska jag ägna all min tid åt er, jag lovar. Blir det bara bra väder så ska vi nog få snurr på åkandet på riktigt, eller?

998R, min träning går fint, tar det lugnt och försiktigt så om en sådär tio år har jag nog fått fason på stuntandet. Sen ska du få bogsera runt mig på Midlanda så vi får ordning på banåkandet också

YIHAAAAA!!!!! Faan va lovely babe!!!!alltså besökarna menar jag..synd att du som e chefen e så buisy jämt nu...men vi få väl stå ut med det ett tag då...verkar ju bli öppning i molnen nu oxå...men ha en jävla bra helg så syns vi till veckan :tuttar

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Abloy skrev:
Forca SH-Sundsvall.

Vet i fan om vi inte ska begära en TIMRÅ-tråd istället snart.....vi verkar ju va fler än S-vallarna, fast vi e en sån liten kommun, sug på den ni :D :D

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ullis skrev:
Vet i fan om vi inte ska begära en TIMRÅ-tråd istället snart.....vi verkar ju va fler än S-vallarna, fast vi e en sån liten kommun, sug på den ni :D :D

Haha!! Håller ju med dej Ullis!!
Samma med körningarna vi gör. Då e det ju mest folk från Timrå..hehehe :blah

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
Det som finns ledigt..
Hudik!!

Jag tänkte tävla imorgon, någon som vet när man ska vara på plats och vart imorgon?? :confused:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hudiksvall!!! Ändrad tid!!! Pga av potatiskörning!!

TIMRÅ-borna samlas vid OK Timrå kl 9,30 för avfärd till "Bänken" därifrån beger vi oss vid 10.00 tiden till Hudik. Pärpojkarna från S-holm kommer att möta oss där & de skall köra....därav ändrad tid.

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag kommer att åka ca 9:30-10:00 från sundsvall vill hinna köra så mycket som möjligt..........skruvade ihop hojen ändå med orginal bakdel vill ju testa lite men nu ser det ut som det ska bli regn skurar(smhi.se)jag hoppas dom missar hudik.....

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Potatisar

Ullis skrev:
TIMRÅ-borna samlas vid OK Timrå kl 9,30 för avfärd till "Bänken" därifrån beger vi oss vid 10.00 tiden till Hudik. Pärpojkarna från S-holm kommer att möta oss där & de skall köra....därav ändrad tid.

:va :va Vadå ska ni sätta pärer eller, det finns nog inga fåror plöjda på flygrakan va jag vet :va

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln