Sundsvall

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
:hoppa vill bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet!!
Haha!!! nädå!!!,, Vill egentligen säja att jag är här och härjar nu så börja :Bugar :bow :klappar !!!! hahaha...

Ha så skojsigt i hudik i morrn ni som ska dit,,

*går och putsar på min "kamel"*

Gissa vem??!!!!

:squid
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Antiloop skrev:
:hoppa vill bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet!!
Haha!!! nädå!!!,, Vill egentligen säja att jag är här och härjar nu så börja :Bugar :bow :klappar !!!! hahaha...

Ha så skojsigt i hudik i morrn ni som ska dit,,

*går och putsar på min "kamel"*

Gissa vem??!!!!

:squid
välkommen välkommen :Bugar
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
man ser ju vem du är eftersom du har bild på dig ju.....:hihi konstigt nog känner jag inte igen dig o man borde ju inte missa dig men du kanske är ljus skygg?:va

Antiloop skrev:
En som vet vem jag är då ,,, eller???!!!! :tungan
 
Last edited:

annsan_r1

Guest
Huddikrace!!!!

Go morron Sundsvall!!! Avfärd mot flygrakan kl 9.30 från OK Timrå..från "bänken" kl 10.00,ser ut att bli uppklarnande så fega inte nuuuu..vi syns!!! :tuttar
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Ullis skrev:
TIMRÅ-borna samlas vid OK Timrå kl 9,30 för avfärd till "Bänken" därifrån beger vi oss vid 10.00 tiden till Hudik. Pärpojkarna från S-holm kommer att möta oss där & de skall köra....därav ändrad tid.
blir kvar hemma ja,fick inte ledigt å har fan inte råd me karensdag heller :( !men kör försiktigt å håll er på vägen,har dåliga erfarenheter av kurvorna där i hälsingland :crash !fan,känns som ja inte åkt på länge nu bara jobb jobb å jobb,jaja dyker väl upp nå ledighet snart då jävlar :rock
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ja vi syns i hudik för jag o kompisen åker nog tidigare........men du ska väl köra där nere va? vill ju ha en referens så jag får veta om min går som den ska.


annsan_r1 skrev:
Go morron Sundsvall!!! Avfärd mot flygrakan kl 9.30 från OK Timrå..från "bänken" kl 10.00,ser ut att bli uppklarnande så fega inte nuuuu..vi syns!!! :tuttar
 

Oldman

Guest
Hööru du kompis!!!

Antiloop skrev:
:hoppa vill bara göra er uppmärksamma på att gula sidorna finns på internet!!
Haha!!! nädå!!!,, Vill egentligen säja att jag är här och härjar nu så börja :Bugar :bow :klappar !!!! hahaha...

Ha så skojsigt i hudik i morrn ni som ska dit,,

*går och putsar på min "kamel"*

Gissa vem??!!!!

:squid

Jag har mönsterskyddat ord kamel för min och framtida ägare för cykel 1100 R 93!!!! :mad: :tomten
 

jone

användare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
ingen hoj
Hur gick det i hudik ??

fan jag jobbar jämt när dom kör i hudik...jaja vad är väl en bal på slottet.... :)
 

annsan_r1

Guest
jone skrev:
Hur gick det i hudik ??

fan jag jobbar jämt när dom kör i hudik...jaja vad är väl en bal på slottet.... :)
Ja du,vad ska man säga...våra grabbar gjorde jävligt bra ifrån sig Holger o Sucess o Norrlandsguuld..men den som kom längst av vårat gäng var ju skam att säga en av potäterna som kom för att roa oss S-vallare.. :tummenupp
Däremot så avslutade några av våra grabbar med en liten fin uppvisning av konsten att köra på slangen Tack för det boys!!! :tuttar
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
annsan_r1 skrev:
Ja du,vad ska man säga...våra grabbar gjorde jävligt bra ifrån sig Holger o Sucess o Norrlandsguuld..men den som kom längst av vårat gäng var ju skam att säga en av potäterna som kom för att roa oss S-vallare.. :tummenupp
Däremot så avslutade några av våra grabbar med en liten fin uppvisning av konsten att köra på slangen Tack för det boys!!! :tuttar

Trevligt att höra att man inte behöver följa med för att ni ska sköta er :hihi Hur många blev ni som åkte från Sundsvall och TIMRÅ, blev de några bra tider? Släng upp lite bilder om ni hade kamera med er.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
ja nu har man precis kommit in efter att ha övat wheelies en stund efter hemkomsten från hudik.
Tiderna jag presterade i hudik var allt utom bra men o andra sidan lyckades jag inte hålla framhjulet någorlunda nära backen en enda gång.
Körde 11.27 som snabbast.Misslyckades även med att köra 402m på bakhjulet men jag blir så stressad när folk tittar på.

Nu vill jag ha en styrdämpare! sen ska min nya bakdel på och ljuddämparen byggas om......



Abloy skrev:
Trevligt att höra att man inte behöver följa med för att ni ska sköta er :hihi Hur många blev ni som åkte från Sundsvall och TIMRÅ, blev de några bra tider? Släng upp lite bilder om ni hade kamera med er.
 
Last edited:

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Jag har mönsterskyddat ord kamel för min och framtida ägare för cykel 1100 R 93!!!! :mad: :tomten

Jag ska vårda mönsterskyddet och kamelen med omsorg Oldman! *flin*
Ingen som vill köpa en ÄNNU ÄLDRE raritet föresten???
Ska ju sälja mitt museieföremål efter som jag ska köra Oldmans KAMEL från måndag!
Är ju en 87-88 GSX-R 1100 helt i orginaskick och förbannat fräsch!

Synd att man inte kunde hänga med till Hudik. Hade ju vart superkul!
Speciellt när "vi" verkligen gör oss sedda och hörda!!

Antiloop: Du kan väl kalla din för en dromedar då?!?.. Den e ju mindre men endå en kamelliknande hoj..hehe!! :tungan
 

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som finns ledigt..
Blev 10,460 som bästa tid i Hudik. Hade inge vidare flyt i lottningen och fick åka mot en hajja med turbo o ca 300hk på hjulet så man hamnade lite efter...

En kul dag med trevligt sällskap. :tummenupp
 

Oldman

Guest
Kamelen = Legenden!!!!!

Legenden skrev:
Jag ska vårda mönsterskyddet och kamelen med omsorg Oldman! *flin*
Ingen som vill köpa en ÄNNU ÄLDRE raritet föresten???
Ska ju sälja mitt museieföremål efter som jag ska köra Oldmans KAMEL från måndag!
Är ju en 87-88 GSX-R 1100 helt i orginaskick och förbannat fräsch!

Synd att man inte kunde hänga med till Hudik. Hade ju vart superkul!
Speciellt när "vi" verkligen gör oss sedda och hörda!!

Antiloop: Du kan väl kalla din för en dromedar då?!?.. Den e ju mindre men endå en kamelliknande hoj..hehe!! :tungan


Det känns skönt att du ska vårda om min föredetta vän. Jag Bugar för dig !! Oldman. Ha en trevlig natt!!! Hälsa gumman. :tomten
 

Oldman

Guest
Utan hoj!!!!!

På måndag blir jag utan hoj!!!! Vad göra!!! Jag plockar fram familjens nödhoj, det är en suzuki GT 125 x 4 årsmodel 1981 skattad och besiktad. Den får jag använda tills jag hittar en lämplig custom model VTX eller likvärdig :confused:

When I´m driving on two wheels in my heart it really feels :tomten
 

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
Holger skrev:
man ser ju vem du är eftersom du har bild på dig ju.....:hihi konstigt nog känner jag inte igen dig o man borde ju inte missa dig men du kanske är ljus skygg?:va

haha!!! nä inte det minsta!!
tyckte det va en perfekt avbild av mej,, liten men grymt snabb!! öhhh lr nått,,, :rullandeu :hoppa
 

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
Oldman skrev:
Jag har mönsterskyddat ord kamel för min och framtida ägare för cykel 1100 R 93!!!! :mad: :tomten

bääähhh!!
få väl döpa om han te dromedaren vildkatten lr ångloket då min lilla rackare!!
hehehe men ja såg inget copyright C hahahahahahh!!!!! :7peta


by the way you old man...
de va ju surr om va vis ku göra idag,, vid senaste besöket,,
Och de är inget på listan idag som vi ska göra ,, just nu iaf,,,
hojta!!!!! :smasha
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top