Självklart älskling..det vet du vi tar hand om dej o ska lära dej prata svenska oxåGixxer Mike skrev:Snart kommer ni få sällskap av mig hi hi hi
Är ju på väg att flytta upp till er där uppe i lappland så då jävlar blire gasa av..
Eller vad säger du Thomas?..eller Annsan..eller Kicki..blire någe kul när man väl står där hih ih ih
Du är välkommen hit till små potäterna , men gudarna ska veta att vi gror!!så snart är vi stor.vi börjar att få ihop ett riktigt sporthojs gäng som gillar att köra hoj tid som otid och det är skit kul och det blir nog bankörning på söndag 6 juni vi har ev fått 4 platser om vi har tur.Gixxer Mike skrev:Snart kommer ni få sällskap av mig hi hi hi
Är ju på väg att flytta upp till er där uppe i lappland så då jävlar blire gasa av..
Eller vad säger du Thomas?..eller Annsan..eller Kicki..blire någe kul när man väl står där hih ih ih
Tack men med linsprovningen nästa vecka kan det inte bli mer än bättreGixxan skrev:vill bara tacka för en trevlig åktur i kväll, inte många brasor men åka hoj fick vi !!!!! nästa tur blir det knäskrap i strömsbruk.Annsan klarade kurvorna bra med all min respekt
Gixxer Mike skrev:Snart kommer ni få sällskap av mig hi hi hi
Gaahh..dessa fiskmåsar,nu ska inte du förstöra mannen i mitt liv,han kommer att få lära sig riktigt Timrå mål dessutom hahaha..förresten vart tog ni vägen igår då?? Hoppas vi syns på "bänken" vid 12.30 i dag istället..blir en KANON hojdag idagLegenden skrev:Ahh.. Skönt!! Ännu en 08 som jag då!!!
Är nog vi som får lära dom här uppe o säga POTATIS..
Dom lär ju säga "PÄRER MC till dej..hehehe
annsan_r1 skrev:Gaahh..dessa fiskmåsar,nu ska inte du förstöra mannen i mitt liv,han kommer att få lära sig riktigt Timrå mål dessutom hahaha..förresten vart tog ni vägen igår då?? Hoppas vi syns på "bänken" vid 12.30 i dag istället..blir en KANON hojdag idag
988R skrev:Va säger du Abloy stor tv i morgon när dom stora grabbarna kör, fler som hänger på. ta det lungt i dag på turen ( en annan har trägårds jobb i dag ) Tja !
Gixxan skrev:Du är välkommen hit till små potäterna , men gudarna ska veta att vi gror!!så snart är vi stor.vi börjar att få ihop ett riktigt sporthojs gäng som gillar att köra hoj tid som otid och det är skit kul och det blir nog bankörning på söndag 6 juni vi har ev fått 4 platser om vi har tur.
Legenden skrev:Ahh.. Skönt!! Ännu en 08 som jag då!!!
Är nog vi som får lära dom här uppe o säga POTATIS..
Dom lär ju säga "PÄRER MC till dej..hehehe
Heeeeeeeeej,vi e på annsan,gixxer ante o glenning,vi dyker ner till 13.30...glennsan skyller på att den surar ner sig under varje viadukt...i morron wheelar ante med oss oxå men vad jag ska chefa på vet jag inte nu.. Tack för idagAbloy skrev:Imorgon körvi Moto-GP på O`learys
Racet börjar 1330 och efter att ha pratat lite med personalen så blir det visning på duk med projektor. Nu får ni masa er ur sofforna annars blir det pinsamt för mig. Alla som vill är naturligtvis välkomna.
Gixxer Mike, du ska veta att vi ligger i och kämpar stenhårt för att kunna visa upp ett riktigt sporthojsgäng när du dyker upp i stan.
Sen om det är språkvård vi ska diskutera så är "eran" talspråk, det heter er. Vi ser gärna att du inte missbrukar språket på detta vis när du skriver i Sundsvalls-tråden, vi är måna om att följa alla regler som samhället satt upp .
Hur som helst är du riktigt varmt välkommen till Sundsvall
Å till sist tack för dagens tur. Värt att notera från dagens körning var att: Annsan chefade på osten i Härnösand, inte busa på det sättet.
Glenn frivarvade sin Gixxer under varje viadukt, moget.
Katanor går fint och är fräcka så att det räcker.
Gixxerkillen från Härnösand gjorde den snyggaste wheelin för dagen och försvann som Lucky Luuk i horizionten. Du får komma och åka mer med oss om du känner dig ensam i Härnösand.
Ja självklart måste jag ju göra det,din retta låter ju som en tvättsvamp ju!!!Abloy skrev:Imorgon körvi Moto-GP på O`learys
Racet börjar 1330 och efter att ha pratat lite med personalen så blir det visning på duk med projektor. Nu får ni masa er ur sofforna annars blir det pinsamt för mig. Alla som vill är naturligtvis välkomna.
Gixxer Mike, du ska veta att vi ligger i och kämpar stenhårt för att kunna visa upp ett riktigt sporthojsgäng när du dyker upp i stan.
Sen om det är språkvård vi ska diskutera så är "eran" talspråk, det heter er. Vi ser gärna att du inte missbrukar språket på detta vis när du skriver i Sundsvalls-tråden, vi är måna om att följa alla regler som samhället satt upp .
Hur som helst är du riktigt varmt välkommen till Sundsvall
Å till sist tack för dagens tur. Värt att notera från dagens körning var att: Annsan chefade på osten i Härnösand, inte busa på det sättet.
Glenn frivarvade sin Gixxer under varje viadukt, moget.
Katanor går fint och är fräcka så att det räcker.
Gixxerkillen från Härnösand gjorde den snyggaste wheelin för dagen och försvann som Lucky Luuk i horizionten. Du får komma och åka mer med oss om du känner dig ensam i Härnösand.
Oldman skrev:Ja självklart måste jag ju göra det,din retta låter ju som en tvättsvamp ju!!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|