Sundsvall

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Vi lär väl bli ett gäng från Timrå mm. som kommer in i kväll!!
Sen blir det väl kolla på eld i skinställ då..ehh.. :tummenupp

Gixxer Mike

Guest
Snart kommer ni få sällskap av mig hi hi hi
Är ju på väg att flytta upp till er där uppe i lappland så då jävlar blire gasa av..
Eller vad säger du Thomas?..eller Annsan..eller Kicki..blire någe kul när man väl står där hih ih ih :banana

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
när är det nå folk på stan idag då? kanske blir sugen på en sväng efter hockeyn

annsan_r1

Guest
Gixxer Mike skrev:
Är ju på väg att flytta upp till er där uppe i lappland så då jävlar blire gasa av..
Eller vad säger du Thomas?..eller Annsan..eller Kicki..blire någe kul när man väl står där hih ih ih :banana
Självklart älskling..det vet du vi tar hand om dej o ska lära dej prata svenska oxå :tuttar

Gixxan

one of the chosen, 198-sundsvall
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
gixxer GSXR
sista April turen med SH-Sundsvall

:hej vill bara tacka för en trevlig åktur i kväll, inte många brasor men åka hoj fick vi !!!!! nästa tur blir det knäskrap i strömsbruk.Annsan klarade kurvorna bra med all min respekt :bow

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Japp, tack för ikväll, blev en riktigt trevlig tur.

Imorgon blir det mer åka för de som vill haka på. Vängåvan vid 1230, sen bär det av på 20 mila tur om vädret tillåter. Tydligen lite timrå åkare med Annsan i spetsen som står för turen.

Gixxan

one of the chosen, 198-sundsvall
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
gixxer GSXR
Välkommen Gixxer Mike

Gixxer Mike skrev:
Du är välkommen hit till små potäterna :tungan , men gudarna ska veta att vi gror!!så snart är vi stor.vi börjar att få ihop ett riktigt sporthojs gäng som gillar att köra hoj tid som otid och det är skit kul och det blir nog bankörning på söndag 6 juni vi har ev fått 4 platser om vi har tur. :tummenupp

annsan_r1

Guest
Gixxan skrev:
:hej vill bara tacka för en trevlig åktur i kväll, inte många brasor men åka hoj fick vi !!!!! nästa tur blir det knäskrap i strömsbruk.Annsan klarade kurvorna bra med all min respekt :bow
Tack men med linsprovningen nästa vecka kan det inte bli mer än bättre :tuttar

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Gixxer Mike skrev:

Ahh.. Skönt!! Ännu en 08 som jag då!!!
Är nog vi som får lära dom här uppe o säga POTATIS..
Dom lär ju säga "PÄRER MC till dej..hehehe :D

annsan_r1

Guest
Legenden skrev:
Gaahh..dessa fiskmåsar,nu ska inte du förstöra mannen i mitt liv,han kommer att få lära sig riktigt Timrå mål dessutom hahaha..förresten vart tog ni vägen igår då?? Hoppas vi syns på "bänken" vid 12.30 i dag istället..blir en KANON hojdag idag :tuttar

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
annsan_r1 skrev:
Gaahh..dessa fiskmåsar,nu ska inte du förstöra mannen i mitt liv,han kommer att få lära sig riktigt Timrå mål dessutom hahaha..förresten vart tog ni vägen igår då?? Hoppas vi syns på "bänken" vid 12.30 i dag istället..blir en KANON hojdag idag :tuttar

Vi kommer!!
Vi ska mötas upp vid macken här i Timrå kl.12.00 o kommer ju därefter!! :banana

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Moto GP ( O``Leerys )

:yoparty Va säger du Abloy stor tv i morgon när dom stora grabbarna kör, fler som hänger på. ta det lungt i dag på turen ( en annan har trägårds jobb i dag ) Tja ! :( :(

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:yoparty Va säger du Abloy stor tv i morgon när dom stora grabbarna kör, fler som hänger på. ta det lungt i dag på turen ( en annan har trägårds jobb i dag ) Tja ! :( :(

Hell yeah, vore inte fel. Jag antar att du menar på o`learys eller har du biosalong hemma?

Jag kan åka förbi idag och ordna ett erbjudande som de inte kan tacka nej till :rofl Sist fick vi nöja oss med bilden och till de fick vi lyssna till 80-tals hårdrock och då missar man ju halva nöjet. Ylandes v-femmor och radfyror med megafoner :rock

Synd att ni inte hakar på idag men ert hus som står ute om natten behöver säkert lite omtanke så att det inte flyttar in till er.

Gixxer Mike

Guest
Gixxan skrev:
Du är välkommen hit till små potäterna :tungan , men gudarna ska veta att vi gror!!så snart är vi stor.vi börjar att få ihop ett riktigt sporthojs gäng som gillar att köra hoj tid som otid och det är skit kul och det blir nog bankörning på söndag 6 juni vi har ev fått 4 platser om vi har tur. :tummenupp

Hmm kan ni fixa fram lexikon åt mig..för jag förstår inte vad ni pratar om ibland...det heter väl STORA inte STOR..eller..menar du nåt annat :D

Jag behöver faktiskt ett lexikon eller uppslagsverk så jag dels ska kunna göra mig förstådd och för att kunna förstå eran lappländska eller vad det nu är hi hi hi hi hi
Men vi lär ha FETT MED KUL i sommar. :lol

Gixxer Mike

Guest
Legenden skrev:

:yoparty
Joo dom är ju lite lustiga..vi satt och åt förra gången jag va uppe så frågade jag faktiskt..vad står det på potatis säckarna..."ja det står potatis" vafaan säger ni pärer för då? "det heter ju det" ok då provar vi igen står det Pärer eller potatis på säckarna "ja ja det heter väl potatis då" hör man på försök till rikssvenska hi hi hi
Vi är ju jävla 08:eek:r och fiskmåsar och faan och hans moster..men dom är ju jäääävligt trevliga här uppe i lappland tycker jag..iallafall dom jag umgås med.
Ska bli skönt att slippa Sthlm faktiskt. :banana

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Imorgon körvi Moto-GP på O`learys

Racet börjar 1330 och efter att ha pratat lite med personalen så blir det visning på duk med projektor. Nu får ni masa er ur sofforna annars blir det pinsamt för mig. Alla som vill är naturligtvis välkomna.

Gixxer Mike, du ska veta att vi ligger i och kämpar stenhårt för att kunna visa upp ett riktigt sporthojsgäng när du dyker upp i stan. :fakta
Sen om det är språkvård vi ska diskutera så är "eran" talspråk, det heter er. Vi ser gärna att du inte missbrukar språket på detta vis när du skriver i Sundsvalls-tråden, vi är måna om att följa alla regler som samhället satt upp :hihi .
Hur som helst är du riktigt varmt välkommen till Sundsvall :hej

Å till sist tack för dagens tur. Värt att notera från dagens körning var att: Annsan chefade på osten i Härnösand, inte busa på det sättet.
Glenn frivarvade sin Gixxer under varje viadukt, moget.
Katanor går fint och är fräcka så att det räcker.
Gixxerkillen från Härnösand gjorde den snyggaste wheelin för dagen och försvann som Lucky Luuk i horizionten. Du får komma och åka mer med oss om du känner dig ensam i Härnösand.

annsan_r1

Guest
Abloy skrev:

Racet börjar 1330 och efter att ha pratat lite med personalen så blir det visning på duk med projektor. Nu får ni masa er ur sofforna annars blir det pinsamt för mig. Alla som vill är naturligtvis välkomna.

Gixxer Mike, du ska veta att vi ligger i och kämpar stenhårt för att kunna visa upp ett riktigt sporthojsgäng när du dyker upp i stan. :fakta
Sen om det är språkvård vi ska diskutera så är "eran" talspråk, det heter er. Vi ser gärna att du inte missbrukar språket på detta vis när du skriver i Sundsvalls-tråden, vi är måna om att följa alla regler som samhället satt upp :hihi .

Å till sist tack för dagens tur. Värt att notera från dagens körning var att: Annsan chefade på osten i Härnösand, inte busa på det sättet.
Gixxerkillen från Härnösand gjorde den snyggaste wheelin för dagen och försvann som Lucky Luuk i horizionten. Du får komma och åka mer med oss om du känner dig ensam i Härnösand.
Heeeeeeeeej,vi e på annsan,gixxer ante o glenning,vi dyker ner till 13.30...glennsan skyller på att den surar ner sig under varje viadukt...i morron wheelar ante med oss oxå men vad jag ska chefa på vet jag inte nu.. :tuttar Tack för idag :arsele

Oldman

Guest
Abloy skrev:

Ja självklart måste jag ju göra det,din retta låter ju som en tvättsvamp ju!!! :arsele

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Oldman skrev:
Ja självklart måste jag ju göra det,din retta låter ju som en tvättsvamp ju!!! :arsele

Japp, har en riktig smygare och det är perfekt. Ingen hör när jag taggar ner ett par drev och sen är jag bara borta. Andra hör man när de tänker sticka, växla ner, baahm, växla ner ingn BAAHM :7peta Det är ju själva överraskningsmomentet man vill åt.

Daniel-San

rajraj
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
KTM 450 EXC -07 / CR 250 -01
dinga

Sådär ja.... då har man kört sönder ryckutjämnarna och bultarna till drevet...

Nån som har en pistol att låna ut?

:huvet :huvet :huvet

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM