Då har du inte hört mitt rör utan insatts.
Mullrar lika mycket fast jämnare..inte så hack hack hack hack som duken.
Sen viner den lite mer ja...fast man vänjer sig...men egentligen..nu snackar vi ytliga saker.
Duken är en helt grym hoj den med. Köp den du vill ha. Jag vill ha båda men det går inte. Tripeln drar som en tåg hela vägen...all the way to the top!
Det är dessutom sjukt mycket lättare att försäkra S3an. Nästa år kommer den kosta 11000 helåret. Det är bra billigt!.
Jag kan inte bestämma mig. Kan man få båda?
Ha, jag betalar max 7500 hel för en SD -06...
Hehe jag vet, trajjan är brutal, jag är bara tyken. Det är dessutom sjukt mycket lättare att försäkra S3an. Nästa år kommer den kosta 11000 helåret. Det är bra billigt!. Jag har alltid varit fan av speed triple men duken är cool den med!.
Vi får se, lovar att återkomma med bilder när det väl blir av. Du bor ju i rätt stad, vi kan dra ett rejs längs oscarsleden nån kväll
Wow ! Villket f-bolag? Ser att du bor i Bålsta tom ! Hur gammal är du?
PS: Din avatar är från Rörken eller hur? Har för mig att jag såg dig + en till SD när jag var där i Juni.
Japp.Min duke kostar ca 9k år/hel nu efter höjningen...
Det är väl halvbilligt antar jag .
Enda Trajjan jag testat va nya Tigern som har 1150cc .. nästan likadan motor som i triple har jag för mig .
Det provturen va inge vidare..motorn va slö/seg ingen blixtsnabb respons som i duken, sen bromsar ,chassie, ja vad ska man säga..jo jag flina bara o tänkte på duken..vilken skillnad uj uj.
Kvalitet`s känslan va inte på topp heller vilket jag tycker den är på Duken
Hoppas Triplen känns bättre då..
Mvh
Jo jag vet, det är helt okej! Jag är van vid andra tripelåkare på detta forumet. Då blir man härdad mot folk som är tykna!
11 säger du? Hur gammal är du då? Ska den bli billigare mot iår eller?
Jo jag vet, jag har alltid varit ett fan av duken fast jag har en tripel så jag vet precis hur du känner!
Ja gör det!
Det vet du!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2