Donner
Spriten räddade mej från idrotten
Härligt, kör ner om 1 vecka
Grattis i efterskott gamlingSjälvklart!
De flesta ställena hade rätt fina servitriser och på krogen i Maribor var det ganska lättraggat trots språkbarriären. Jag fick erbjudande om alternativ logi rätt tidigt på fredagsnatten Ett par riktigt goa dansare var det där också. Alldeles för mörkt för mobilkameran dock så ni får åka till Studio55 och se självafan har ni fest eller?
vart är brudarna ?
eller det kanske inte fanns några hojbrudar där nere?
Tack för komplimangerna Ska du åka Autozug ner så boka senast i februari!Underbar Söndags läsning,, ...
Har haft tanke på att byta Upp/Ner?? mig till en ktm 990 Smt-11 Men nu börjar man tveka,, Hm? Kanske behålla Gixxern ändå verkar ju funkat för er med Sporthoj
Rolig läsning, hur många mil åkte ni totalt.
Och vad hade ni för däck på, nåt som passar sport och även håller för touring?
Fyll på nu, vill läsa mer
Tack för komplimangerna Ska du åka Autozug ner så boka senast i februari!
Jag älskar min Gixxer men båda dina alternativ funkar nog ärligt talat utmärkt i Alperna. Värk i lederna var nog värst när man satt still på hojen på Autobahn hem (120 mil samma dag) inte när man kör aktivt.
Klart att det är smidigare runt hårnålarna när man sitter upp på en SMT men på de härliga svepande vägarna i dalgångarna var Gixxern perfekt och det var ju klart fler 'goa' kurvor än hårnålar på resan.
På transportsträckan dit/hem det är lättare att leka med Porscharna med en Gixxer
Jag har ingen bra bild på just upphängningen av väskorna men Biltemas väskor har två breda kardborreremmar man hänger över bakdelen. En under bönpallen och en i 'sluttningen' mot förarsadeln, sen finns det öglor man drar remmar igenom under bakdelen. Jag satte även fast nedre öglorna i skjutspinnarna så de höll för Porsche-jag i 260Hur o vad hade du för pack väska bak? Hur fäste du dom e ju bara sopor till Rumpa bak..vågar man dra fast något där?
Jag har ingen bra bild på just upphängningen av väskorna men Biltemas väskor har två breda kardborreremmar man hänger över bakdelen. En under bönpallen och en i 'sluttningen' mot förarsadeln, sen finns det öglor man drar remmar igenom under bakdelen. Jag satte även fast nedre öglorna i skjutspinnarna så de höll för Porsche-jag i 260
Det sägs att regnskydden inte var så bra så jag lämnade dem hemma och packade i plastpåsar. Även smidigt att kunna lyfta ur kläderna så och slippa lossa väskorna på hotellet. Allt som ska in på rummet i ena väskan, regnställ och annat mindre viktigt i andra
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|