Ja köper du feltemas väskor så får du inga problem med att stuva packningen.......
SATAN va stora dem är.....
o passar skit på min Gixxer-10. Har ju viggen vingar till Rumpa oo ja Stuva va rätt ord.Tok trycker man ner allt vad man kan så blir dom ju JÄTTE stora så nu förstår jag inte vad du menar.. .blir säääkert super bra packat Nä blir att lämna Backs! Nu börjar jag få panik!! Åker till Norge på måndag. Hjälp vad ska jag ha för sido väskor på min 2010 Gixxer?? Blir väl stor tank väska o Rygga,, Men väskan får ju inte va för hög då når jag inte Styret
Twospot va me på våran resa me, han kör R6, väldigt spetsig liten röv på den me, så han körde med en helt vanlig vattentät packrulle uppe på kutsen, fastsatt med ett lastnät, det funkade perfa, pröva det!!!
Vassego Din lilla wheelie är runt 5:00 in...Väntar på filmen ifrån busvägen jag =)
Bajs. Måste byta musik alltså ok. kommer framöver...
edit: skumt. För mig funkar videon med ljud o allt... Är det fler som inte kan se denna video?
[YOUTUBE-ID]1EvrNLFeU70[/YOUTUBE-ID]
Grymt!
Så ska jag också göra när jag blir stor! (Eller i alla fall inte är student längre)
Jag tog väldigt få stillbilder så fråga mig om video iställetK-man, kan du inte lägga upp de bilder du anser är bra som desktop bakgrunder i ett album på Picasa ? Ska själv göra det NU, annars tar det väl nån dag till ..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|