Måste instämma med resten av gänget som var med att detta var nåt av det roligaste och häftigaste jag gjort i hela mitt liv...
Är förvånad dock att vi inte hade mer strul med hojarna. Det enda jag kunde minnas var att en av oss hade strul med helljuset efter att hojarna stått ute en natt i regn...
Mycket bra berättelse mina herrar! Eftersom ni alla vet hur mitt lokalsinne är efter en felkörning i cortina eller var det hette
, så vet jag inte om jag kan tillföra så mycket mer, då jag knappt kommer ihåg vad de flesta ställena vi åkte igenom hette, förutom grossklockner, stelvio-passet, davos och gavia då... Jo Sell Am Zee med...
Sen skulle jag råda de som ska göra en sån här resa att undvika att bränna c:a 130 mil på ett bräde, särskilt på autobahn genom Tyskland, då jag ett par gånger var nära att köra av vägen då vi gjorde det, iofs i ösregn och mörket, men ändå. Då hade vi dessutom redan kört runt 200 mil. Stanna isf en extra natt i norra Tyskland och vila upp er.
Frågan är om det blir någon Superbike Alpen Tour?! För jag kan säga att jag skriver på pappret direkt!!