Superduke-tråden

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Vilka SDs är det som kommer på LMS 18/5 nu egentligen?

1. Hund (Johnnie)
2. Hobbes
3. Sixx
4. Ester (Trajja S3,men han kan också få vara med de tuffa killarna)

Nicke kommer (väl) inte då han fick förhinder, eller har du andrade planer igen? :)
I´ll be there..
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
1. Hund (Johnnie)
2. Hobbes
3. Sixx
4. Ester (Trajja S3
5. Mooseman2 (950 SM)
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Då ser vi ut att bli några st härifrån i alla fall, kul! :tummenupp

Hobbes, planerar du att köra hojen ner eller ta den i bil?

Hur många blir vi från människobyn? Sixx, Hund, Mosseman och lilla jag? Kan ju vara skönt med en bil att köra hem vrakresterna i om man som jag brukar tar enduroslingan på Sviestad.

Vi får bråka om det, jag har nog ett skåp med plast för 2 cyklar att tillgå iaf.

/A
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hur många blir vi från människobyn? Sixx, Hund, Mosseman och lilla jag? Kan ju vara skönt med en bil att köra hem vrakresterna i om man som jag brukar tar enduroslingan på Sviestad.

Vi får bråka om det, jag har nog ett skåp med plast för 2 cyklar att tillgå iaf.

/A

Då styr du vatten, soppa och sånt åt mig som föroppningsvis fortfarande har en anledning att vara på plats redan på fredagen utan bil..
 

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Hur många blir vi från människobyn? Sixx, Hund, Mosseman och lilla jag? Kan ju vara skönt med en bil att köra hem vrakresterna i om man som jag brukar tar enduroslingan på Sviestad.

Vi får bråka om det, jag har nog ett skåp med plast för 2 cyklar att tillgå iaf.

/A

Vi kör nog också ett skåp med två cyklar i, lutar åt det i alla fall.
 

Mange Knutsson

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Stockholm - Kransen
Hoj
KTM 450 EXC -08
Last edited:

Gasvillig

Medlem
Gick med
26 Feb 2008
Ort
Luxembourg
Hoj
KTM Superduke 1290
Nu är det vår! (Sa dom iaf på TV) Detta innebär för min del att jag hämtar en sprallans Superduke R -07 på lördag :)

Svårt att beskriva hur lycklig jag är. Tog en halvförsäkring från bilspoertmc. Vågat kanske, men med puckar borde jag klara en skrapning hyfsat billigt. (Ska givetvis försöka undvika detta) Måste bli ett par bandagar i år, men de verkar populära och ibland fullbokade. Hur är stategin upplagd på Sviestad? Har dom öppet för gathojar vissa dagar varje månad eller endast då SMC håller i det?
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Nu är det vår! (Sa dom iaf på TV) Detta innebär för min del att jag hämtar en sprallans Superduke R -07 på lördag :)

Svårt att beskriva hur lycklig jag är. Tog en halvförsäkring från bilspoertmc. Vågat kanske, men med puckar borde jag klara en skrapning hyfsat billigt. (Ska givetvis försöka undvika detta) Måste bli ett par bandagar i år, men de verkar populära och ibland fullbokade. Hur är stategin upplagd på Sviestad? Har dom öppet för gathojar vissa dagar varje månad eller endast då SMC håller i det?

Grattis grattis & välkommen i klubben. Du kommer inte ångra dig! :tummenupp
 

Jorvel

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Ort
Hägersten
Hoj
2005, KTM Superduke
tjena. jag blev en lycklig ägare till en superduke i lördags. ute och brände i måndags. det finns inga ord hur kul den här hojen é.....
 

Gasvillig

Medlem
Gick med
26 Feb 2008
Ort
Luxembourg
Hoj
KTM Superduke 1290
Letar redan efter ett vettigt avgassystem (slipon). Har läst goda recensioner om acro hexagonal, men jag föredrar ett "liggande" system, gärna i kolfiber.

Nån som har några tips?
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top