frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Va ute en sväng igår kväll å huliganiserade
fan jag hade glömt bort hur skoj det var
Va ute en sväng igår kväll å huliganiserade
135kr stNågon som vet vad priset är på KTM 07/08 blinkers?
135kr st
Att superduken skulle vara instabil tycker jag inte riktigt stämmer
Ialf med min ringa erfarenhet av banåka så tycker jag att ev nevositet försvinner om man ändrar fjädringen till sport inställningen
Som total fjädrings novis (dom andra fixar det )
Kan du specificera lite mer vad du menar?
För någon elektronisk funktion finns där inte, så mycket vet jag iaf
Testade RC8 idag, sjukt bra drag i den!! Vill ha den motorn i ett SD chassi, gillar inte att ligga och köra. Men den skapade mycket habegär.
Den måste ni testa.
Väntar på en 1190 SD
Finns det nån återförsäljare av Graves-pipor i sverige? Alt. vart köpte du ifrån/tänkte köpa från?
Verkar bli soligt till helgen... ska vi spika nått ?
Rosenhill lör/sön ?
Jag kanske brassar en sväng redan på fred...få se om jag kommer loss.
Jävligt åksugen nu
http://www.sportscam.se/index.html ?någon som har tips om 480-520 linjers bulletcam
Hola boys!
Klart vi ska ha en fjadringsmeckardag. Jag ar upplard av sjalvaste Z.
Ar det nagon som har ett garage vi kan vara i?
Jag ar hemma forst i maj.
For ovrigt sa rockar Karibien fett! Det blaser pung har, sa det blir mycket tid pa och ovanfor vattnet - Iiiihaaaa!!!
Hola boys!
Klart vi ska ha en fjadringsmeckardag. Jag ar upplard av sjalvaste Z.
Ar det nagon som har ett garage vi kan vara i?
Jag ar hemma forst i maj.
For ovrigt sa rockar Karibien fett! Det blaser pung har, sa det blir mycket tid pa och ovanfor vattnet - Iiiihaaaa!!!
Hej!
Nybliven Superduke-ägare här! Hämtade hojjen igår kväll, en 05a som varit inne på service + garantiåtgärder hos Lelles. Känns hur bra som helst, grym hoj!!
En liten fråga dock. Imorse körde jag 2,5 km för att sedan låta den gå på tomgång ca.1 min. Den blev väldigt varm. Tempmätaren (stapeln) blinkade och oljelampan började lysa. På lunchen tänkte jag fylla på vatten och se om det blir bättre. Vad kan det annars vara? Är detta ett vanligt problem?
MVH
Henke
Sixx skrev:Ditt lilla as jag är inte ett dugg avis! Vi kan nog vara på mitt jobb, där klämmer vi lätt in några hojar. Om ni nu orkar ta er till Tälje såklart..
Varmt välkommen!
Inte haft de problemen du beskriver på min. Visst går den upp en pinne eller två på displayen men aldrig så att den blir FÖR varm.
Hej!
Nybliven Superduke-ägare här! Hämtade hojjen igår kväll, en 05a som varit inne på service + garantiåtgärder hos Lelles. Känns hur bra som helst, grym hoj!!
En liten fråga dock. Imorse körde jag 2,5 km för att sedan låta den gå på tomgång ca.1 min. Den blev väldigt varm. Tempmätaren (stapeln) blinkade och oljelampan började lysa. På lunchen tänkte jag fylla på vatten och se om det blir bättre. Vad kan det annars vara? Är detta ett vanligt problem?
MVH
Henke
Varmt välkommen!
Inte haft de problemen du beskriver på min. Visst går den upp en pinne eller två på displayen men aldrig så att den blir FÖR varm.
Tälje fungerar för mig. Annars har jag tillgång till ett nästan tomt 1000kvm garage i Saltsjöbaden om nån inte gillar Tälje?! Plats är nog sista bekymmret. Vad siktar vi på? Mitten på Maj eller?
Hoppas livet leker Nicke! *avis*
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |