Rasorblade
Ny medlem
Någon som har hört något om nästa generations SUperduke? Känns som att nästa logiska steg vore att klämma in 1200cc utan att offra nuvarande dukens vägegenskaper
Är det därför du ska sälja din?!
Någon som har hört något om nästa generations SUperduke? Känns som att nästa logiska steg vore att klämma in 1200cc utan att offra nuvarande dukens vägegenskaper
Är det därför du ska sälja din?!
Någon som har tips på hur man kan rensa röven på en SD-R? Tänker just på blinkers och nummerplåten.
/marcus
*no comment*
hehe.. e sugen som faan på en S-duke.. har hittar några på Blocket för 65-70k
Ngn som kan säga mig vad det är för skillnad på en 05:a och 06:a????
Ingen (ok, säkert nån pytteliten sak men 07 kom uppdateringen).
hehe.. e sugen som faan på en S-duke.. har hittar några på Blocket för 65-70k
Ngn som kan säga mig vad det är för skillnad på en 05:a och 06:a????
Har precis bestämt mej för att min SD är till salu. Är rejält kluven eftersom jag trivs med den, men efter att ha kört på Kinnekulle i fredags så ska den bort till förmån för något mer banorienterat. Troligen en Ducati 999S eller liknande, man vill ju fortfarande köra twin...
Har precis bestämt mej för att min SD är till salu. Är rejält kluven eftersom jag trivs med den, men efter att ha kört på Kinnekulle i fredags så ska den bort till förmån för något mer banorienterat. Troligen en Ducati 999S eller liknande, man vill ju fortfarande köra twin...
blev ingen bänk då jag vill ha en SD att jämföra med, kanske kan lura ngn att bänka på Barkarby?
/A
Jag planerar att bänka min också, men vill också ha en att jämföra med så hojta till när det är dags så hänger jag på. Kan bli intressant att jämföra 06-07 under samma förhållanden,plus att du har en något annan spec på motorn. Ska bli kul att se vad Nicke klämmer ur sin med de nya pryttlarna också!
/Johan
Jag var på Sviesta i går.......Då var det vi som pratade lite i depån då!! Funkade skapligt för mig, en annan får hålla sig i medel nån körning till innan man får kliva upp till dom snabba... Hade bekymer med snabba R1r och Gixxrar på rakorna, hur mycket jag än gasar så är SD:n slöare än en sån rakt fram! Fick i alla fall skrapa knä åt bägge håll efter ett par varv! Angående ljuddämpare den 26/7 så är det undantagslöst orginalljuddämpare som gäller, oavsett ljudnivå!
MVH Andreas Menck
Skrik till när det ska bänkas så kan vi jämföra.
Vilka har bokat vad i banåkningsväg?
/A
Angående ljuddämpare den 26/7 så är det undantagslöst orginalljuddämpare som gäller, oavsett ljudnivå!
MVH Andreas Menck
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |