Så fort som möjligt är alltid bra
Dock är jag långt ifrån nån expert på flammor, aldrig fått det på hojen. Jag tvättar alltid med avfettning och har inte märkt något problem än. Det ovan är bara spek. från min sida på hur man kanske kan få bort det.
Vad för avfettning körde du med? Dum fråga nu kanske, men du är säker på att du sköljt rent hojen ordentligt, så det inte bara är lite avfettning som är kvar?
QUOTE]
Jag har lite att reda ut imorgon och prova =) Jag ska ta reda på vad det var för avfettning. Var hos en polare. Det dumma var ju att jag bara sköljde av hojen med högtryck lite försiktigt.
Jag har lite att gå på nu. Imorgon ska jag börja med att tvätta den ordentligt och de om det flammiga finns kvar. Sedan får jag köpa lite olika metoder. Har hört om att man ska värma lite försiktigt med varmluftspistol. Finns lite alternativ som sagt.
Tack för råden och hjälpen även om du inte har tagit doktorand i ämnet flammiga superduke plastkåpor.
Gasvillig
Vi får höras när du ska ut o åka. Jag brukar kolla i jönköpingstråden under träffar/samåkning men känner inte till några andra där som har SD.