Raderad medlem 21068
Guest
hur ändrar man spelet på gaswiren? min är det ett glapp i innan gasen märks så att säga.
nån som vet
nån som vet
hur ändrar man spelet på gaswiren? min är det ett glapp i innan gasen märks så att säga.
nån som vet
Se till att ha så lite spel som möjligt, då minskar den upplevda ryckigheten vid av och på. Men kontrollera så att det inte börjar att gasa vid fulla styrutslag, kan vara lite obehagligt vid stadskörning.hur ändrar man spelet på gaswiren? min är det ett glapp i innan gasen märks så att säga.
nån som vet
Inskickat av Micke65
Ingen annan som använder sin duke här ?
Jo, men vi har insett att det finns andra vägar än Bulten
Långtur idag upp mot Gottröra & där i krokarna. Nöjesfaktorn är såå mycket högre att åka 20mil krokväg, mot att sitta som en jojo ihop med en hög andra moppefuckon och köra samma vägsträcka om & om & om igen Dock satt hon som bestämmer bakpå så tempot går väl att diskutera
Så du menar ditt tempo är högre utan skjutsDock satt hon som bestämmer bakpå så tempot går väl att diskutera
Jaja nya tag nästa helg
Jag stod och velade mellan bil och hoj imorse men jag ville inte slakta däcken på motorvägen så jag tog bilen, gammal nu?
/A
Det är flera år sen du blev du gammal
Under 3000rpm så mår en SD inte speciellt bra, det brukar rassla och hacka.
Men som Micke säger så bör du kolla så att det sitter 16t drev på annars så ska du byta till det omgående, blir en helt ny hoj.
Körkalender för Tuvängen
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5345
Nu var alla milen borta + lite till (132mil) inför 100mila servicen på ons.
Ska bli kul att kunna piska maskinen nu utan några regler och se vad den har att bjuda på, he he.
Om man nu mot förmodan skulle vilja ha mer pullver, är det då nya pipor som gjäller eller finns det andra metoder.
Hej, puttrade ner till OK nyss och tänkte naivt nog köpa en ny lampa till bakljuset. Tji fick jag, vita och orange W5W- lampor fanns i drivor, men någon röd stod inte att finna. Snopen puttrade jag vidare till Statoil, vilket jag antog var i onödan, men "plötstligt händer det!" skvalpade omkring innanför hjälmstativet. Självklart fanns det inte där heller. Har försökt googla lite men min google-fu kanske inte riktigt räcker. Finns nå'n Superduke- broder/syster som kan peka mig rätt?
Vad tror ni förresten: Köpa sprillans 08:a för 99000:- eller en 08:a 500 mil och acra pipor för 94000:- Kan bli affär till helgen känner jag...
Men vad verkar mest förnuftigt?
Jag sitter o letar som faen efter en lämplig hoj, o man höll ju på och vika sig dubbel när man såg den där komma ut.
Vad tror ni förresten: Köpa sprillans 08:a för 99000:- eller en 08:a 500 mil och acra pipor för 94000:- Kan bli affär till helgen känner jag...
Jag sitter o letar som faen efter en lämplig hoj, o man höll ju på och vika sig dubbel när man såg den där komma ut.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |