Japp ! Lika bra att passa på.... Nädå.... 1 till mig o en till min kompis. Bra förhandlingsläge att beställa 2 på samma bräde...
Grattis! Blev det från Bike i Trollhättan?
Japp ! Lika bra att passa på.... Nädå.... 1 till mig o en till min kompis. Bra förhandlingsläge att beställa 2 på samma bräde...
Grattis! Blev det från Bike i Trollhättan?
Menar du att armen viker sig från styret eller att spegeln viker sig från armen?Har kört ett par mil på Duken nu och har märkt att högerbackspegeln viker sig när man kör över 150...
Nån som vet hur dom är ihopsatta, om dom går att styva till? Eller ska man bara slita bort dom?
Menar du att armen viker sig från styret eller att spegeln viker sig från armen?
Om du menar det första så dra upp gummit på backspegeln och dra åt låsbulten, det andra vet jag inte om det går.
Usch va trött jag är på att vänta på mina Akra pipor, beställdes tillsammans med hojen 13/3 och inte fått några än.
Bara mig det är fel på eller väntar någon annan också?
/A
Jag väntar också på mina, beställdes samtidigt som hojen 15/3. Nu vill man ju ha lite muller! Åkte bredvid en SP1:a med någon form av slipon i helgen och insåg plötsligt att min låter ganska töntigt i jämförelse,hehe.
Kan det vara så att dom är rest noterade?
Jag beställde med min hoj oxå o dom har inte kommit ännu (å andra sidan kom hojen igår)
Men ändån.???
Nää, med min vanliga tur så är det ju själva backspegeln som får vinballesyndrom...
Vet inte riktigt hur, och om det är möjligt att "dra åt det" på något vänster?!
Hm, jag har dragit iväg ett mail till Ragnar,(Lelles) igår men inte fått nått svar, han brukar ringa samma kväll i vanliga fall. Min har gått runt 100 nu och det är dags för servicen, men nu blir jag orolig att jag inte får nåra pipor då om det är många som får vänta. Åh va ruttet, ljudet som det är nu gör mig nästan gråtfärdig
Har kört ett par mil på Duken nu och har märkt att högerbackspegeln viker sig när man kör över 150...
Nån som vet hur dom är ihopsatta, om dom går att styva till? Eller ska man bara slita bort dom?
Usch va trött jag är på att vänta på mina Akra pipor, beställdes tillsammans med hojen 13/3 och inte fått några än.
Bara mig det är fel på eller väntar någon annan också?
/A
Tja grabbar! Satt på 640 in häromdan körde 24 mil och tänkte f**n man skulle kanske ha en värre hoj? superduken är ju fet som f**n MEN !! och då frågar jag er som har en.. Duger den bara till stadskörning eller kan man sticka iväg på 30 mila resor?? Marshar man 130-140 med den? vinglig?(vindkänslig)
Jag behöver en rolig lek hoj som man kan toura lite med! duger duken till det?
Och en sista hur ligger den till försäkringsmässigt?
Tja grabbar! Satt på 640 in häromdan körde 24 mil och tänkte f**n man skulle kanske ha en värre hoj? superduken är ju fet som f**n MEN !! och då frågar jag er som har en.. Duger den bara till stadskörning eller kan man sticka iväg på 30 mila resor?? Marshar man 130-140 med den? vinglig?(vindkänslig)
Jag behöver en rolig lek hoj som man kan toura lite med! duger duken till det?
Och en sista hur ligger den till försäkringsmässigt?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|