Hade det stått #46 på cutsen så hade man väl bara nypt till spåret än hårdare, och gått med knäskrap i dikeskanten! Men riktigt så duktig är jag inte, även om man gärna vill tro det
Du ser så snabb ut så det är ju lätt att bli lurad !
Hade det stått #46 på cutsen så hade man väl bara nypt till spåret än hårdare, och gått med knäskrap i dikeskanten! Men riktigt så duktig är jag inte, även om man gärna vill tro det
Nej, han stanna & var lite skärrad, men gjorde inge fel om du frågar mig. Vägen var smal och hyffsat skymd sikt.. Jag "fega ur" mitt i böj då jag tyckte det var lite väl tight för ett möte Hade det stått #46 på cutsen så hade man väl bara nypt till spåret än hårdare, och gått med knäskrap i dikeskanten! Men riktigt så duktig är jag inte, även om man gärna vill tro det
Då är det gjort.. 3 säsonger klarade jag mig på besten från Mattighofen, men nu är det gjort. Första repan sitter där
Vinkade förbi resten av ligan för att stanna och ta en supersnabb pisspaus. Ställer klubban på stödet, kollar en sekund att hon står stadigt (som alltid) Ställer mig i diket, blickar ut över ängarna och ser 3 andra genom orgien av kurvor som är där. Njuter en sekund av vad jag vet är årets sannolikt sista tur. Vänder huvet mot hojen bara för att få fullända bilden, har hjälmen på, turbopluggar i öronen och blir aningen förvånad.. Sådär som på TV när de tittar, och tittar igen för att det var för overkligt för att vara sant.
Hon LIGGER NER!!!!!! Fattar inte hur det hände, måste ha rullat framåt "över" stödet.
Kopplingshandtaget halvt av, växelpetaren lätt krökt och repor i vänster kylarvinge och på styrändan.. Så jävla irriterande. Det var verkligen första repan på en annars konstant knullputsad hoj.
Det värsta är att puckar överallt kommer sitta där i vår, beställt och klart. Då hade det nog räckt med handtaget, och det är ju utbytbart för en rimlig peng.
aj aj surt mannen..
nästa repa gör inte lika ont du får se det så
Körning på Sviestad nu på fredag! Vore kul med någon med Superduke att jaga på banan
Mer info på: http://www.racetrack.nu/
Körning på Sviestad nu på fredag! Vore kul med någon med Superduke att jaga på banan
Mer info på: http://www.racetrack.nu/
Då är det gjort.. 3 säsonger klarade jag mig på besten från Mattighofen, men nu är det gjort. Första repan sitter där
Försökt att sälja in det hemma, men vi fick nycklarna till nya lyan idag och flyttalasset går i helgen, så det är svårt att klara det med husfriden i behåll!
Får man komma ner och steka dig ett par pass till en rimlig peng så hell yeah!
Jag väntar på att bli stekt
Har fortfarande inte blivit det av någon annan Superduke på kvällsåkningarna i alla fall.
Frefeh blir nog svårt att rå på... Lyckades bara hänga på drygt något varv på Gelleråsen innan jag blev stekt
Skulle tro att det funkar med Slipon på dagarna. Men på kvällsåningarna så är det ju orginal som gäller.
Kom till anderstorp så ska jag steka dig!
Med vespan?
Med vespan?
Hade jag kunnat så hade jag kommit med min VESPA
Hade jag kunnat så hade jag kommit med min VESPA
Jekelund Gör´t
Jag är så jääävla nöjd med att hojen inte är körbar på bana nu, och att jag flyttar i helgen så att jag inte har tid.
Nepp
Nu är JAG snabbast, när ingen kan kontrollera mina skills !
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|