HAHA, såja, jag har barn och betala för, du kan man inte bomba in i kurvan och riskera sig (och sina påstådda kamrater).
/A
Bortsett från den där lilla bromsmanövern på Åsen sist så är det inte jag av oss två som brukar vända gummit uppåt!
HAHA, såja, jag har barn och betala för, du kan man inte bomba in i kurvan och riskera sig (och sina påstådda kamrater).
/A
Bortsett från den där lilla bromsmanövern på Åsen sist så är det inte jag av oss två som brukar vända gummit uppåt!
Så taskigt facit har jag inte, farten kanske saknas men marginalen är för stor, jag tror inte jag behöver bli så mkt snabbare för att ha roligare.
Tyvärr så är skattetrycket i det här landet på tok för högt (Läs jag tjänar för dåligt) för att våga öka takten.
/A
Ktm Superduke R 2010. Nån som vet vad ändringarna blir mot 2009 års modell?
Hörde av min handlare som har trådar långt ner i Österrike att pga av nya avgaskrav så kommer effekten gå ner till 105 för en vanlig SD och 115 för SDR...annars skulle dom vara same same.
Det känns som ett rejält tapp i effekt en vanlig har ju 120 hk, tappa 15hk blir ju 12,5%....ingen vidare ingenjörskonst i Österrike om det stämmer....? Kanske skall ringa Bosch eller någon annan motorstyrningsexpert?
Bara på SD som det blir så, SM modellerna kommer offroad reggas för att stunden slippa tappa effekt.
Så i framtiden är det SuMo som gäller
I så fall: GRATTIS!
Första gången jag har gjort en bra affär även ekonomiskt alltså...
Bosch jobbar på problemet..
Passar ett Akra slipon som har suttit på en SD 05-06 på min SDR -08 med Akra org grenröret ?
Nån som har testat BMC luftfilter?
är det nått att ha?
eller är det nått annat märke man ska satsa på?
Perfekt, tackar henke.
Vart hittade du dom där skruvarna som du gav bort?
Är sugen på att få på svarta..
Kolla med Cliff Barnes ang. luftburk också! Ryktet går att nån vill ha samma frustration & vrål i maskin som jag hade i Hertigen™
Eloxerade du menar? Finns lite här var. Jag köpte mitt ifrån http://www.kvickmc.se/ Sjukt trevligt bemötande och himlans bra service! Att han sen har massa titanskruvar att sätta på motorn gör inte saken sämre
Hur upplever ni de som har bytat fråm supermotard till superduke???
Lekfullhet smidighet mm..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |