Det där med begagnat priserna är alltid intressant. Jag har en anonns ute på min för 79´just nu och jag vet att det är lite högt. 75´ skulle nog vara mer rätt och 70´ billigt. Men i mitt fall så känner jag inte för att sälja hojen om jag inte får vad jag begär. det är mest det att jag alltid bytt efter 1-2år...
Tidigare hojar har man ju sålt billigt bara för att kunna köpa något annat, men varför slumpa bort en "perfekt hoj?"
.
Det intressanta är att jag tycker hojen går bättre och bättre hela tiden. Vibrationerna har minskat betydligt. och hojen går betydligt mindre ryckigt. Kändes som den började lossna efter 500mil för att gå riktigt fint nu vid 1000 mil.
Jag kommer nog att ha kvar min hoj länge...
Var fast besluten om att köpa en RC8 innan jag provade den på KTM.dagen, men tyvärr upptäckte jag att den inte passade mig alls. Dock så blev jag imponerad av 990 SMT. Det gick ju att köra som satan på bana med den med, även om den inte känndes direkt racemässig.
Skulle tro att min nästa hoj blir en SMT i stället även om jag nog väntar något år till (på att bli mera gubbe).