issi
* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Nu ska vi inte jämföra rakt av ..Men Polarn med Duccen bokade in 3 bandagar med ducce klubben dom låg på 500-700kr st
Lite avis kanske
och är man tjej får man betala halva priset på det
Nu ska vi inte jämföra rakt av ..Men Polarn med Duccen bokade in 3 bandagar med ducce klubben dom låg på 500-700kr st
Lite avis kanske
Har en del SD-prylar till salu.
Komplett uppsättning puckar från Coyote (ram,motor,sving och gaffel) - 1200kr.
Hattech regskyltshållare, anpassad för Akra titan eller orginalsystem (Ej Evo) - 700kr.
NCCR Racefotpinnar - 400kr
Allt är helt nytt. Finns i Sthlm och köparen betalar ev frakt.
Skicka PM vid intresse.
PM! Skicka gärna bild på fotpinnarna oxå ;-)
Allting är sålt!
Kom hem för några timmar sedan och hitta avin från posten att mitt nya bak drev kommit, YES äntligen. Fort ner på butiken som stänger 20.00 andkomst ca 20.01 "bryter" upp dörren och möts av en otrevlig kassörska (förstårligt) som frågar om inte dörren var låst, bönade och bad om att hon skulle hämta mitt paket, men får bara som svar att jag får komma tilbaka i morgon (jobbar tidigt och slutar sent nu så skulle inte kunna få ut paketet försten slutet på nästa vecka). Drar någon vals att det är jätte viktigt mm, men de skiter hon i.
Tillslut tröttnar hon på mitt tjat och ger mig paketet som hon tydligen redan hade bakom kassan, tack. Drar hem kränger av bakdäck mm. får grann ungen att stå och ballansera hojen då jag inte har nått centralstöd. Efter ca 1,5 timmes slit, blodiga knogar och trött å grinig centralstöd så har jag fortfarande inte lyckats få loss bultarna till drevet
Så till den visentliga delen:
Hur gör jag för att få dessa bultar till att släppa? Kan jag återanvänta bultarna?
Ta av sadeln å häng upp hojen i taket i fästet du låser sadeln i så slipper du ett grinigt centralstöd
Kommer fan inte ihåg om de va insex till bakrevet men det går alltid att förlänga ett verktyg med ett järnrör eller nått annat som man har hemma så att häv-armen blir längre.
När vi bytte på våra hojar så satt drevet också fast ut av bara helvete. Pröva att slå på bulten med en hammare så kan gängorna släppa lite i alla fall.
Vi satte tillbaka samma bultar och det har funkat i 500mil nu
Ett varv på en SD runt Gelleråsen från BKK 3 juni
När jag skulle hem från jobbet idag på morgonen så ville hertigen inte starta. Någon här som varit med om något liknande kanske?
Allting tänds precis som det ska, men startmotorn går bara ett varv. sen tar varvräknaren ett varv, stod ett par små meddelanden i displayen. Och sedan tillbaks till normalt.
Som att man kommer kunna sova nu...
Jag fick "high score" på dB-mätningen på Järfälla igår - 102,8 dB vilket resulterade i en svartflaggning.
http://83.179.6.211/gubblasse/main.php?cmd=imageview&var1=smc+jarfalla/DSC_7131.jpg "funktionär med dB-mätare i högsta hugg..."
Då hade jag ändå (som enda SD tror jag) ansträngt mig o stoppat in mina dB-killers.
Motoboxen låter! Nästan 103 dB i insugsljud!
Gött, har du redan hunnit skruva på sånna leksaker?
Fick du fortsätta köra?
/A
Ja, om jag gasade mindre och växlade tidigare...
Sååå, det blev en 848 till slut. Hur känns den?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |