... För 1600 balubas ska jag fan lära mig nåt nytt och utvecklas ännu mer.
Och 70 %???? Av vadå? Ska jag köra 100 i snabbvänstern istället för 140 för att lära mig ett nytt spår? Eller 45 in i Ejes istället för 65?
Det enda jag skulle lära mig på det om det inte är nån väldigt speciell övning är att memorera vilka fotografer som var snygga
80-85% kan jag köpa. Då har man marginal att göra sina missar, men fart att känna vad som blir rätt eller fel.
Om det nu är så att du anser att det inte finns något SMC kan lära dig så finns det ju ingen anledning att åka på någon SMC kurs. Om det är så att du vill lära dig något MÅSTE man dra ner på tempot så man kan fokusera på vad man håller på med och verkligen känna efter. Hur många procent det är och i förhållande till vad är inte viktigt. Skit i procenten.
Vill du verkligen lära dig något kom till en kurs, dra ner på tempot, gör övningarna, bli en bättre förare eller få lite nya friska ideer i huvudet.
Sedan kan du åka på någon annan åkning och "bomba".
/ Göran
AvanceradInstruktörsAspirant på en SD-R
PS: Även en SMC instruktör behöver egen körning (träning) för att hålla sig iform. Därav den egna träningen på lunchtimmen. DS.