http://www.duketeile.de/gfk-neuteile.html
Det enda jag har hittat,men det är ju nästan lika dyrt som originalplasten.
Tack för länken. Ja, priserna var väl inte att hurra för, men alltid något.
http://www.duketeile.de/gfk-neuteile.html
Det enda jag har hittat,men det är ju nästan lika dyrt som originalplasten.
Nyss varit ute en sväng och det är svårt att hitta nåt bättre kvällsnöje måste jag säga!
Tack för länken. Ja, priserna var väl inte att hurra för, men alltid något.
Försök hitta en dikeskörd tank också. En ny går väl på 12k om jag inte minns fel
Synd att man letar efter en fullsmetad Superduke R 08 och framåt då.
Apropå ingenting.. Någon som vet om det finns aftermarketplast att få tag på, om man vill köra motsvarande kraschkåpor på (dvs. inte köra bana med originalplasten, ljus osv)? Har sett ett par färdiga raceuppsättningar på hojar, men ingen lycka mer än så dessvärre.
Edit: hittar kåpset nu via mcweb till åtminstone överkomliga priser (runt 7500 pix), dock verkar det fortfarande vara OEM.
Jag har magkåpan, frontkåpan, motorkåpor och alla krachpukar som finns Pma om du är intresserad finns en bild på facebook sök på peter ilar ps massa drev
Angående kraschkåpor; det blir totalt ungefär lika mycket som du betalar för originalpaketet. Har mailat Gregori på www.motoplast-gregori.de, och hans pris låg på ungefär 800 Euro inkl. frakt. Då var det med bellypan, annan front, någon liten vindruta m.m., dvs. hela racepaketet ("Fender, mask, wind shield GFK, tank fairing, belly pan, hump tail, pads, frame plate."). Olackat, bör väl tilläggas.
Känns som att man i det läget gör bättre i att bara köpa bellypan och någon front, och sedan kör med beggade originalkåpor i övrigt.
Någon som vet var man kan få tag på en front annat än helhetslösningarna ovan eller fult mörkt glas istället för lyse? Slutresultatet jag är ute efter är ungefär så här:
Kolla med IQ, han vill nog shoppa!
Frågade tidigare om tips angående tanktreads, stompgrips och snakeskins. Kom fram till att efter ha kört med stompgrips förut, läst att tanktreads höll lite dåligt, att techspecs snakeskin var de snyggaste, duglig kvalité och bra fäste. Så beställde en uppsättning igår från USA och hoppas på att få de inom en snar framtid så att jag hinner montera och prova dem innan säsongen tar slut
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|