Klotgren
bilar hamnar till slut alltid i köer
Tipsar om det här från Cyberphoto.https://www.cyberphoto.se/m/info.php?article=302094
Lägger in en liten intressekoll på diverse för att få 990in att andas lite bättre
http://www.motohooliganperformance.c...&product_id=61
Detta kit plus ett par Rc8 stacks.
Skicka ett PM vid intresse.
Har bokat en KTM 690 smc-r till kommande säsong!
Låter som en bra plan!Som avdankad racingförare har jag börjat spana lite på en bushoj.
Eftersom jag skriver här förstår ni kanske att jag fastnat för Superduke R. Men har lite frågor.
Vad är att föredra en Superduke R från 2010-2011 eller den nya 2012-2013. Märks det någon större skillnad?? ska ha det som bus hoj och kanske lite bana.
Behöver man comander om man sätter på blås???
Låter som en bra plan!
10-11 har lite mer mos i motorn.. sjukt obekväm sadel vid touring men kalajs på bana å aktivkörning.
12-13 har långsadel med skjutsmöjligheter
går att mappa om ecu:n så du klarar dig utan powercomander fast det går säkert å hitta någon kuse till med en sån
Tack för info.
Lutar åt en R från 2010-2011 om man inte springer på en bra 12a till rätt pris
Nä, jag bytte till BMC-filter istället då det blir en högre ljudnivå med motohooliganboxen.Äger inte någon superduke än men har redan börjat kolla vad för godis man kan hitta.
Någon som har provat att byta luftburk till en från http://www.motohooliganperformance.com/ de påstår 8-12 hk.
Äger inte någon superduke än men har redan börjat kolla vad för godis man kan hitta.
Någon som har provat att byta luftburk till en från http://www.motohooliganperformance.com/ de påstår 8-12 hk.
Äger inte någon superduke än men har redan börjat kolla vad för godis man kan hitta.
Någon som har provat att byta luftburk till en från http://www.motohooliganperformance.com/ de påstår 8-12 hk.
Det är jag som har en SDR 2010 med Ackrapovic + PCV + Motohooligan + quickshifter +bänkning (på Motospeed i Västerås). SAS + övre Flies är borta. Om det är +8 eller +12 hästar vet jag inte, men det känns att det är en är jämnare kraft. Hela motorn blir mera körbar.
I en jämförelse med t.ex. med min förra SD 2008 (Akrapovic+mappad ECU) så finns det en hel del konstateranden när det gäller min SDR 2010:
• Jämnare motor som är mera körbar (särskilt vid på/av)
• Härligt ljud
• Annan fjädring som är klart bättre
• Lite snävare styrgeometri. Kvickare i styrningen
• Bättre markfrigång (går att luta lite mer )
• I en ojämn lång böj så går SDR som tåget där SD började uppträda nervöst
• Det finns en styrdämpare (WP) som kanske hjälper lite
Nåja, jag är nöjd i alla fall.
Nästa steg är att se över däck, ställa in fjädringen, byta ut kedja och drev (520). Serva och putsa och boka lite bandagar. Det finns alltid något man kan göra
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |