Besiktiga förra veckan med motohooligan, acra med db killer och diskbollar i. Han mätte inte ens ljudet men kom tillbaka med ett litet leende och sa " den gick ju rätt bra ". Svarade med att han får gärna prova den utan pluggar sen . Frågade om han även hade tid att mäta utan alla "pluggar" och det ville han gärna men så kom nästa mc för besiktning då. Han bad mig komma förbi en dag så skulle vi mäta db nivå då
Helt klart. Går mkt bättre på låga varv. Ryckigheten är nästan helt borta.Då är säsongen igång på riktigt.
Har en hoj med akra-slipon och mappad för denna.
Har läst en del om det här med bortmontering av SAS och Secondary throttle valve, värt att göra ?
och vad kan det tänkas kosta då jag inte har lust att skruva själv?
luftfilter vilket filter är mest bang for the buck ?
Är riktigt nöjd med Motohooliganboxen men kommer troligen även plocka spjällen (butterflies) för att prova det . Ska väl försöka få in den på en bänkning/mappning någon dag också. Har även lovat mig att försöka få iväg mig till någon bandag också, även om jag säkert kommer bli tvingad till att slå av på gas på sträckorna pga ljudnivån.
View attachment 383885
Verkar som det finns en del som klarar bankraven... Det är ju iof väldigt olika från bana till bana oxå, på Gelleråsen i onsdag mättes det inte alls! Körde med mina avsågade akror utan dbkillers= inga problem. Kanske borde skaffa en huliganlåda till nästa år...
Låter ju lovande isåfall. MH tycks ta en jäkla tid att leverera och ens få fram i webshoppen. Titta lite på rottweiler (CPR) isåfall, den bör ge ännu mera luft än MH.
Ska åtminstone starta detta år med en knix bana
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |