Jag har en på min men kan tyvärr inte säga så mycket om den just nu!
Är det någon här som kör runt i boråstrakterna ibland föresten?
Jag kör runt i Borås trakten En svart superduke med HP corse slip-on så man hör att det är jag!
Jag har en på min men kan tyvärr inte säga så mycket om den just nu!
Är det någon här som kör runt i boråstrakterna ibland föresten?
På blocket för den som är intresserad Tjöp.
http://www.blocket.se/orebro/Luftfilterbox_till_ktm_990_dna_stage_3_46777102.htm?ca=11&w=3
DNA.
/E
Jag lämnade in min på storservice nyss hos DinMC och jag fick betala 6200kr till slut. Först ville de ha 6,7k och påpekade att en annan verkstad gjorde samma jobb för ca 9900kr. När jag påpekade att Funbike i Västerås gjorde detta för 5k (Har ingen aning, bara läst det i denna tråd) så fick jag ned priset med 10%.
Polackmekanikern verkade rätt vilsen men Lelle var bra på att.. prata iaf Dock har de tydligen dragit tankbulten snett och försökte skylla på att jag hade varit där tidigare och skruvat och då lagt grunden för dåliga gängor. (Vilket jag inte har gjort)
16-40 på min 06:a. Optimalt för bankörning tycker jag.....Tjääna! (Café Bärs hälsning... )
Vad är optimal drevning för superduken tycker ni? Jag ser att vissa kör 16-40... jag har 16-38 idag och tycker den är lite nervös på låga varv. Vad kör ni på?
Någon som haft problemet att hojen stannar när ni kört och när ni försökt att starta den igen går det inte.
Går ett par varv men stannar sen och fi-lampan tänds....?
lyser, blinkar inte...Hur många gånger blinkar FI lampan?
Besiktning idag, inga probs med leovince + insatser.
Däremot anmärkte han på reflex bak, jag kör dock med originalläppen... Spelade ingen roll sa han, åk och köp en reflex och kom tillbaka på lunchen så är det lugnt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|