Bild som utlovat!
Klarade uppkörningen idag. Så detta är bild precis innan jag ska till jobbet efter att jag fick godkänt. Dvs inte världens roligaste bakgrund. Men vad fan gör det när man kan ut och glida som man vill nu!View attachment 405529
Snabb fråga, vad kan ett par begagnade Acrapovic slipons vara värda?
Runda modellen med utstick på slutet och inte kona lr hur man ska säga.
Kanske svår fråga dock då skit skiljer men...
Har ett högre kåpglas från KTM och det fungerar faktiskt bra, enda problemet är att det inte är särskilt vackert.Hörrni,
Vad är bekväm maxhastighet att åka motorväg på en längre tid? Jag hade en Monster förut, med något mer "ruta" än SDn och där gick gränsen vid 160, tänker mig att det är lägre på SDn?
Någon som testat att köra med dom "touringrutor" som finns ute på ebay? blire bättre eller sämre?
försöker lösa logistig och logi för att kunna vara med. Ingen som har plats i stuga?Grattis!
Inga ursäkter nu, boka den 27:e
Ja det är vanligt att det händer. Man ska då uppgradera till ett oberon-kit. Runt tusenlappen. Finns på ebay och på deras hemsida.Slavcylinder?
Jag har varit tvungen att fylla på olja till kopplingen, misstänker att det är slavcylindern som är felet. Har hört något om att det inte är ovanligt.
Någon som vet exakt vad som går sönder?
Är det oring eller sprickor i slavcylindern? (har inte hunnit kolla exakt själv men tycker att det är olje smuts under cylindern)
Rekommenderad åtgärd?
Ja det är vanligt att det händer. Man ska då uppgradera till ett oberon-kit. Runt tusenlappen. Finns på ebay och på deras hemsida.
Du har kollat så inte plus eller minuspolen sitter löst på ditt batteri? Har hänt mig.Ahhmenn det är ju fan också... Skulle ut i garaget och testa lite olika mappar inför Gelleråsen nästa vecka.
Vrider om nyckeln och fanskapet är helt dött. Den har startat hela våren, kanske verkade lite trött sist när jag tänker efter. Men jag blir så nojjig när jag bytt mapp på den.
Vart köper jag ett fett batteri billigast i GBG- trakten. Postorder vågar jag inte för på Måndag lastar jag upp.
//David
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |