Linusenen
Medlem
Tackar Fordon. Håller tummarna att den lyser upp som en julgran efter jobbet dåDet är inte helt ovanligt på superduken men om jag minns rätt så löser sig problemet av sig själv efter en stund eller två
Tackar Fordon. Håller tummarna att den lyser upp som en julgran efter jobbet dåDet är inte helt ovanligt på superduken men om jag minns rätt så löser sig problemet av sig själv efter en stund eller två
Nån som har ett elschema liggandes? helst till års 05-06 men övrigt går också bra
Jag har en hel repmanual, bör ju finnas elschema där. Men du fick ju den kom jag på
Hämtade ett djur från 07 i helgen, fick bli en vit med akrapipor, i övrigt original. När jag kom hem slet jag ur db-killers, och helvete vilket ljud! Låter nästan för mycket. Hur kör ni, med eller utan db-killers? Känns som att man kommer bli stannad hela tiden om jag har dom ur...
Tackar Fordon. Håller tummarna att den lyser upp som en julgran efter jobbet då
Hämtade ett djur från 07 i helgen, fick bli en vit med akrapipor, i övrigt original. När jag kom hem slet jag ur db-killers, och helvete vilket ljud! Låter nästan för mycket. Hur kör ni, med eller utan db-killers? Känns som att man kommer bli stannad hela tiden om jag har dom ur...
Beror på... Brukar ha mina ur för att göra alla cheyer kåta. Ska jag köra långt utan cheyer i närheten sätter jag i dom.
Vanligt missförstånd det där att hondjuren skulle bli kåta av motorljud. Dom bra brudarna blir det, resten håller för öronen. Alltså är det ett sätt att skilja böset från godsakerna!
En frisk man däremot blir alltid kåt av motorvrål.
Nog för att uppskattande blickar alltid är bra, men att kåta upp männen är inte riktigt vad jag är ute efter, tyvärr. Dock har jag vant mig lite nu, så länge det inte blir en långtur förblir dom urplockade. Det enda problemet är när jag kommer in på min gata, det är lite svårt att smyga...
Nog för att uppskattande blickar alltid är bra, men att kåta upp männen är inte riktigt vad jag är ute efter, tyvärr. Dock har jag vant mig lite nu, så länge det inte blir en långtur förblir dom urplockade. Det enda problemet är när jag kommer in på min gata, det är lite svårt att smyga...
Ja, jag får rulla ut min hoj ifrån mitt bostadsområde på morgonen jag med - annars får grannarna ett abrupt uppvaknande
Ska besiktiga min superduke inom någon vecka eller två , står dock utan original system eller Db-killers till mitt akra system.
Någon vänlig själ i sthlm som kan låna ut sina DB-killers ?
Lämna självklart deposition till den orolige och ev. ersättning om det önskas.
Kan tänka mig hämta och lämna över hela stor sthlm.
PM ditt nummer/ Tony
Har ett Akrapovic evolution titan och mätt med skjutmått skall de vara 42mm i diameter.
bild: http://www.ktmtwins.com/akrapovic-ktm-990-super-duke-evolution-titanium-slip-on-exhaust
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|