Någon som kör med fmf apex slipon? Lite nyfiken på hur högt det låter i jämförelse med akra.
Läst en del om det på superduke.net, vissa älskar det, andra konstaterar krasst att de är alldeles för högljudda.
Snygg som fan är dom dock!
ska dit 1:a majKan rapportera att Kinnekulle Ring fått fin ny asfalt, ser riktigt bra ut. SSK hade träning idag.
Ska själv dit den 3:e och 18:e maj, några fler SuperDukar som ska dit?
View attachment 403301
Hallå igen,
har eventuellt hittat en SD nu, 07a. Dock kommer drivpaketet behöva bytas, och priserna verkstäderna i stockholmsområdet ger mig känns minst sagt höga. Någon som bytt på verkstad i sthlm och minns vad ni betalade? Alternativt om det finns någon privatmek här på forumet så betalar jag gladeligen en rimlig peng till den personen och kanske även lär mig något på köpet.
Hallå igen,
har eventuellt hittat en SD nu, 07a. Dock kommer drivpaketet behöva bytas, och priserna verkstäderna i stockholmsområdet ger mig känns minst sagt höga. Någon som bytt på verkstad i sthlm och minns vad ni betalade? Alternativt om det finns någon privatmek här på forumet så betalar jag gladeligen en rimlig peng till den personen och kanske även lär mig något på köpet.
Slå en signal till http://www.mcverkstaden.se och hör vad det kan tänkas kosta, kan varmt rekommenderas.
Vad är det egentligen som skiljer, mer än det rent visuella, på en vanlig och en R?
På 07an är det väl bara dämpning, 08 och 09 mer effekt och ett högre maxvarv. Jag kan ha fel men tror det är så. På 10 och uppåt har jag faktiskt inte koll.
Tack!
Letade runt lite på interwebz och det vekar vara ungefär som du sa.
En annan sak. Är det möjligt att på något enkelt sätt fixa till en R så det går att skjussa?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|