http://www.blocket.se/sodermanland/KTM_Superduke_R_52964657.htm?ca=15&w=3Någon som har en superduke R till salu? Helst den med två " tvåsits" men om någon skulle ha den med enkelsits så gör inte det så mycket heller helst under 1000 mil.
Lurar på att sitta mer framåtlutad på min sd.
Vill dock inte betala ca 5000kr för ett par justerbara fotstöd från rizoma eller KTM.
Kan lösningen i bifogad länk vara bra? http://m.ebay.com/itm?itemId=301141961073Vad tror ni?
Trött på din superduke... kom å byt me mig NU!!!
View attachment 402729den som köper fästena kommer skratta sig lycklig. Dom är kanon och tillverkas inte mer vad jag vet.
Tack Foxx och Denom. Inhandlades och monterades idag. Känns väsentligt mer aggressiv i sittpositionen nu vilket var önskat. Valde det mest aggressiva läget för en första test. Nu vill jag ha ett något smalare styre och med något framskjuten position på styret. Tips är guld värt, anyone?
Kanon, jag har svart bälte i blocketsurf
Hur menar du framskjuten? Clipons? Eller vill du ha ett lägre styre... Förstår inte riktigt hur du vill ha det?
Vad grymt med svart bälte i blocketsurf Schyrre att du kanske kollar då
Tänker att clip-on är för aggessivt, då kan jag lika gärna köpa en sporthoj med kåpa och hela alltet. Samtidigt tycker jag är mitt är för brett och för nära mig. Jag skulle önska ett styre som är några cm smalare/kortare så armarna hamnar närmare kroppen. Hur många cm vet jag inte men 2-4 cm kortare på vardera sida kanske? Därtill att styret eller egentligen handens position på greppet hamnar några cm framför nuvarande position och kanske något lägre också. Jag sitter och gissar vilt hära. Kanske finns någon genomtänkt standard att välja alternativt faktorer att beakta men då krävs erfarenhet såklart och det saknar jag totalt...
Biltema har MX styren för hyfsat bra peng. Åk och kläm på ett sånt, så kan du ju kapa det... Dom har olika böj på styrena, kanske ett sånt passar.
biltemas är högre än original.En får tacke Får kolla upp dimensioner på original och kolla vad som kan vara lämpligt.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|