Byt inte! ;-) akkra låter mer än tillräckligt. Du får redan problem med dom på vissa banor i sverige.Köper jag den hojen jag tänkt så sitter det akkra på den och jag kan nog tänka mig ett byte kanske
Skulle du kunna skicka nån bild på din hoj med tail tidy?Byt inte! ;-) akkra låter mer än tillräckligt. Du får redan problem med dom på vissa banor i sverige.
Sen med sas så kan du läsa några sidor bak. Men jag rekommenderar ett kit på ebay. Fler tips några sidor längre bak i tråden på vad mer vi andra har gjort med hojarna.
Jag köpte min tail tidy på rg racing. Finns både på deras hemsida och ebay.
Du kan få min r6:a streetfighter plus 25000 mot din SuperdukeEnda anledningen till att jag ska sälja är att hojstallet ska utökas med en hoj till frun.
Förmodligen så landar jag på en karaktärslös Z750 och hon på en SV650/ER6
Men vem vet, kan hitta på bli kvar också
Bilderna från mitt garage är från förra året precis efter jag köpte hojen. Så mycket har hänt sedan dess. På bilden där sitter inte ens tailtidyn på utan där är bara nummerplåten skruvad rakt i skärmen.Sorry såg nu i ditt garage hur det såg ut.
Tycker fortfarande de sticker ut lite långt :-(
Vad med styret då? Vet du om de är 28,nånting orginal eller man måste även köpa andra distanser eller vad de nu heter
Jag har dem och jag tycker de låter underbart,
har du inte hört talas om öronproppar.
Jag ska iaf serva, byta bakdäck, köpa vettiga snygga backspeglar, packa om ljuddämparna, snygga till baken ytterligare, koppla in pc3an igen för att finjustera min tune ecu mapp via bänkning, nya grepp och allmän översyn.Efter en rad olika omständigheter så kommer hertigen bli kvar i min ägo, tackar ändå de som visat intresse
Nu är frågan vad man ska pyssla med i vinter, nya däck och service är inplanerat men i övrigt vettesjutton..
Jag kör 16:40 och gillar det bättre än orginal. Bättre körbarhet på 1an och 2an. Lite skönare acc och får upp den lättare på bakhjulet vilket behövdes för en noob som mig. Sen botyar den ut på 230+ nu istället för helt onödiga 250+ på mätaren som den gjorde förut.För min del i vinter så blir det ett nytt drivpaket. Funderar på om man eventuellt skulle ta och ändra drevstorlekarna (har original nu, har för mig det är 16:38) för att få en lite skönare gång i lägre hastigheter. Vad har ni för drevning och vad kan ni rekommendera?
Rizoma har ett par feta speglar. Kolla motoactionJag ska iaf serva, byta bakdäck, köpa vettiga snygga backspeglar, packa om ljuddämparna, snygga till baken ytterligare, koppla in pc3an igen för att finjustera min tune ecu mapp via bänkning, nya grepp och allmän översyn.
Får se hur mycket av det som blir gjort då man precis köpt hus också
Vad ska man ha för kraschpuckar och vart köper man? Sd 07
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2