låter ju som att SD passar mig bättre än fz1 faktiskt.
ja kör inte heller så ofta över 130 men vill man så är de ju kul om de finns krut där med. tar en evighet att komma upp i 180 med mt-07 känns de som.
kör ni helsystem lr slip on på era SDs? är de inte värt pengarna med ett helsystem?
Milnojja, allt. Jösses, köp nytt!
Då går det inte att ha milnojja. Jag menar, vad är 2000 mil på en -08? Knappt 300 mil om året? Tar ju 3 säsonger bara att komma till första service! Å då har säkert tidigare ägaren bytt olja 2 ggr per säsong ändå helt i onödan för att "det är så långt mellan service".skulle ja gärna göra men kärringen säger nej surru
Är det den på johans mc du tänker på. Den har vart till salu sedan jag köpte min sd för över 2 år sedan. Dom som köpte min var och kollade på den innan också. Min hade gått 1700 nånting. Extra allt på den och i jättefint skick. Fick 58 tror jag det va tidigt förra våren. Folk ringde som galningar.okej baserat på att slitdelar börjar ge sig då lr för att även du har milnojjan?
den finns inte kvar på blocket men fanns en som gått typ 3400 mil, minns inte årsmodell men tror att de va en 08 o kostade 54k typ.
Är det den på johans mc du tänker på. Den har vart till salu sedan jag köpte min sd för över 2 år sedan. Dom som köpte min var och kollade på den innan också. Min hade gått 1700 nånting. Extra allt på den och i jättefint skick. Fick 58 tror jag det va tidigt förra våren. Folk ringde som galningar.
Kompisen har en 2007 sdr med 800mil på mätaren. Hel acra i titan. Supersnygg, med massa powerparts! Han kör typ aldrig. Skrev precis till honom om han inte skulle sälja då jag såg att du letade. Men han var inte sugen på det...
jofan här va den http://www.johansmc.se/beg-mc/?objekt=ivqa5cvg skulle kunna tänka mig den men återstår att se vad folk med erfarenhet av SD anser om 3600 mil
Sålde min 07 med 3500 mil 2013 för 50.000 med väldigt mycket tillbehör monterat. Det strul jag hade var slavcylindern och cylinderfotpackning som bytades på den.
Mil är inget att vara rädd för men tyvärr har det blivit så att hojar med mer mil på är inte värda något idag tydligen.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|