Det blev Bridgestone BT-016 från SWT Racing!
Nu är dom monterade och avslipade med sandpapper, invigning på Tuvis nu på lördag
Det blev Bridgestone BT-016 från SWT Racing!
Nu är dom monterade och avslipade med sandpapper, invigning på Tuvis nu på lördag
View attachment 248576View attachment 248570View attachment 248572
Skitsnygga Samåka till Tuvis på lördag?
Skitsnygga Samåka till Tuvis på lördag? Då kan du också ta en titt på mitt senaste pimp-kit...
Vad har älgen kittat med nu då?
Vart handlade du dina stomp-grips förresten? Universal?
Absolut!
Avgång från OKQ8 västberga 06:45, jag vet att det är tidigt men bäst att vara på den säkra sidan
Spännande, vad kan du ha hittat på
Orange, smalt, runt och ganska pillrigt att få på 12 bitar om man står utomhus och det blåser rätt bra...
Vad har älgen kittat med nu då?
Vart handlade du dina stomp-grips förresten? Universal?
tja!
har fått en förfrågan om att byta min aprilia sxv mot en superduke 06:a...tänkte höra med er som kan dom hojjarna om va det e för service intervaller och om det är nånting speciellt man ska vara noga med att kolla!?
Absolut!
Avgång från OKQ8 västberga 06:45, jag vet att det är tidigt men bäst att vara på den säkra sidan
Spännande, vad kan du ha hittat på
Har ni sett den här? Ska bli spännande att se om det bli några uppdateringar på SD:n, om de fortsätter som de börjat så borde det bli en uppdatering till 2009.
Om vädret tillåter aktiv körning (dvs. inget regn) på lördag så dyker jag upp 06.45 på OKQ8 i västberga.
Om vädret tillåter aktiv körning (dvs. inget regn) på lördag så dyker jag upp 06.45 på OKQ8 i västberga.
Nu har jag fått besked av Ragnar, o det blir inlösen på min hoj. Måste få det bekräftat av försäkringsbolaget imorrn bara.
Så det är inte helt otänkbart att det blir en SDR till nästa säsong.
Serviceintervallerna ligger på 750mil där varannan är av modellen större med bla. ventilkoll/justering.
Känner inte till att det ska vara något speciellt man bör kolla.
Det viktigaste är att den har fått uppdateringarna från KTM vilken den bör om den är servad på en KTM verkstad.
Lycka till med bytet
ok..vad är det för uppdateringar då?!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024