Jag åker, måste få annat att tänka på än att brevbärarn aldrig kommer med mina inköp.
/A
Håll dig på hjulen, annars nycklar jag tanken för dig
Jag åker, måste få annat att tänka på än att brevbärarn aldrig kommer med mina inköp.
/A
Byt framdäck, punkt!
De flesta banor går i högervarv och har flest högerkurvor.
Gå inte och var ledsen över att det är ngt fel på hojjen byt till ett vanligt sportgatdäck typ Michelin Pilot power eller liknande.
Hjälper inte det så sitter det nog i psyket de flesta har en sida det känns bättre att svänga/lägga ner åt.
www.hojdack.se
Om ja inte blivit pappa då så kommer jag att åka dit å fota.. om möjligt köpa en plats så man får kringla några varv igen.
Tanten hemma är hög gravid.. beräknade till den 1 juli.. kan bli tight =)
Se där ja.... Grattis. Går också i väntans tider. Tjejen har också en bulle i ugnen med beräknat nedsläpp den 17 juni. Drar det ut på tiden blir min plats på kinnekulle ledig
Se där ja.... Grattis. Går också i väntans tider. Tjejen har också en bulle i ugnen med beräknat nedsläpp den 17 juni. Drar det ut på tiden blir min plats på kinnekulle ledig
Min ramlade ut 9e april, har gått förvånansvärt bra att åka cykel ändå.
Jag hade så j**vla kul på Rörken, allt gick som det skulle, jag va minst super-extra-dubbelt så snabb som alla andra, otroligt skönt när allt lossnar och känns naturligt.
Nån som vill midsommar åka eller är det flaskan som gäller?
/A
Inga problem, jag köper platsen billigt
Idolbild från igår:
/A
Ser bra ut Hobbe Du ser snabb ut !
Vill åka jag mee..satans regn hela tiden ..
Ser så gött ut!! Vilken bana är det?
Tackar det samma!
Ja hade så jäkla svårt att hitta ett skönt flyt genom banan.. brottades som en TOK me SD:n ibland.. kändes hemskt onaturligt och onödigt jobbigt..
ska fanimej gå en SMC-kurs å få lite teori runt det hela..
Fan , jag måste lägga ut några Bilder jag me Hobbes.. Då jag tog oskulden på tuvängen`s gokartbana i nyinoljat ställ
Tjena Duke Riders...
Har en SDR -08 som inte går att få nån ordning på....
ryckigare cykel går ej att uppbringa-Fan dom kan aldrig provkört cykeln med orig map...
Jag har justerat Cylinderbalans-den va helt off..
Jag har justerat TPS den va helt offf...
Blev lite bättre...
är det bara powercommander som hjälper???Ska det behöva va så här?
Har haft både 950 motard och Aprilia RSVR tidigare och det här är
det värsta jag vare me om....Dosera ur en kurva går icke...
Jag hade 2 lättare crasher faktiskt på midlanda pga av detta elände...
Vem säljer?
Vem har kunskapen?(Förutom Ragnar då har inte handlat på lelles o vågar inte ringa då)
ED
Du kör med orginal avgassystem ?Det finns en ny mapp att ladda ner mot ryckigheten. Jag har numera denna i min 07:a och den gjorde grym skillnad på min.
Körde en snabb repa igår och jag är sjukt nöjd, 2cm upp med pinnarna va precis vad jag behövde
Du hade sparat en massa stålar på att skaffa fetare sulor på dojjorna
Och jag är sugen på Tuvvis på Lördag...MEN risken att man är bakis är stooor
Nu är det ju inte problem att nå ner till pinnen utan pinnen som skrapar i backen
Körde ifrån massa 1098 duccar o några rc8or. Kul som fan.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|