bortkastadtid
Ny medlem
Köper bara "R" dekalen till frontkåpan men sätter den istället nere på kylvingen. Rädd för att de andra dekalerna är svåra att få på bra. En enda bubbla eller veck och det ser förjävligt ut. Tackar för hjälpen
Nu behöver jag er hjälp allihopa. Min Superduke är halvdöd! Jag var på väg att starta upp den efter en lång dvala, men den vägrar fungera. Det har varit någon liter soppa kvar i tanken under vintern så jag har fyllt på 10 liter bensin. Det som händer är att startmotorn tuggar på i en evighet, och efter mycket om och men när batteriet nästan är urdraget, DÅ startar den upp, men dör efter ett par sekunder. Oavsett om det är tomgångskörning eller 5000rpm.
vad kan och bör jag göra? Nu fick jag ringa upp en kille som eventuellt skulle köpa den om en timme och förklara att den fina hojen inte ens startar. Det går bra nu.. All hjälp uppskattas!
Såatteh... Den här tråden kommer bli saknad det är dags att gå vidare nu när hojen såldes för en kvart sen
Ang det där med dekaler, det går rätt bra att klippa egna, det gjorde jag o blev rätt nöjd med resultatet, man behöver ju inte kika sådär jättenära med förstoringsglas!View attachment 399325
Har du klippt dom på kylvingarna själv? berätta allt du kan Hur ser det ut på andra sidan?
Funderar på att köpa mig en superduke års 05. Kan de va något och ha eller finnes något konstikt med den gamla modellen?
Nice!!
Nice!!
Vart köper man dom?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|