Är mkt imponerad av bygget men hela tiden gnager funderingen att du bygger en racehoj som mkt väl kan ligga i kattsand efter tre kurvor....
Är du inte rädd att krascha efter allt arbete?
Det är ju jobbigt vanligtvis men att se denna så skulle nog få många vuxna män att darra på läppen.
Hur var det du uttryckte det sist; "Det går på bakhjulet, och det tycker farbror är kul"!! However, instämmer i kören som är imponerade utöver vad som är möjligt att uttryckas i ord. Kommer snart på ytterligare studiebesök så jag kan se godbitarna IRL. / DanielHehe! Tja, de här små lätta hojarna brukar inte slå sig sådär värst. Jag har bara knäckt den på mitten en gång... Sen är jag ju en äldre herre som kör försiktigt, så det ska nog gå bra!
Håller med inlägget ovan, mycket seriöst och snyggt bygge!
Hade varit kul att komma på studiebesök någon gång
Alltså.. du är ju inte som dom andra barnen direkt.. (högst positivt menat, grymt jobbat!)
Kommer snart på ytterligare studiebesök så jag kan se godbitarna IRL. / Daniel
Det kanske går att komma förbi och titta på skapelsen någon gång?
Det är alltid kul med besök, men om det blir utspritt i tid, så får jag ju inte gjort nåt. För min del hade en vardagskväll varit att föredra. Funkar det på onsdag kväll i kommande vecka (2014-05-21) kl 19? Eller kom med förslag! Tala bara om i förväg (gärna via mats.clementz@gmail.com) hur många ni blir, så kaffet räcker!
Det var inget större gensvar, så vi skjuter upp det till fler "hänger på låset".
Denna helgen har det varit Lundakarneval och en massa annat som normala människor gör, så jag har inte hunnit med så mycket. Styrlagren är i vart fall monterade nu och kronorna också.
Du är välkommen i helgen, Ola, oavsett fortskaffningsmedel! Jag har faktiskt några "köpehojar" själv, så jag kastar inga varma strykjärn i igloon.Du får ju ge folk mer än ett dygn att svara iaf
Dyker gärna förbi, som sagt, fast man får väl parkera bågen runt kröken, så man inte behöver skämmas i jämförelse med din skapelse!
//Ola
Jag kollade besöken på min youtube-kanal (https://www.youtube.com/user/Massegossen), och sedan starten är 93% av de 117 000 besökarna män. De flesta av dem är 45-54 år. Nej, jag lägger inte så stor vikt vid deras utseende... Nyfikna frågor är däremot alltid kul, och JA, jag gillar uppmärksamheten! När om aftonen i depån, väl förfriskade gentlemän som gungar fram och tillbaka på sina träbonnar, berättar hur de fick bättre fart på sin Puch Alabama med ställbart munstycke, kanske jag inte njuter av uppmärksamheten lika mycket... Men annars så!Hoppas det leder till att du får snyggare groupies än de som hänfört lyssnade när jag såg dig på Sviestad. Annars får du börja spela dansband.
Inte därför? Nähänä.
Vad ska man skriva då? Kul att följa fast man inget begriper.
Grattis!Låter som en skittrevlig grej rent ut sagt!
Jag fyller (dessvärre ) år på onsdag så det passar sämre, men torsdag den 29 passar perfekt. Du/ni ska dock inte behöva anpassa er efter mig
Grattis!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |