Varför ligger det i garaget?
Jag vill veta om konverteringen från original koppling till R6,ns koppling faller väl ut på 768cc motorn stånkors kraft pulser är ju tydligen jobbiga för kopplingar
Varför ligger det i garaget?
Jag skrider värdigt framåt, låter mig inte jäktas och utstrålar pompöst en slags kunglig överlägsenhet. Sen ibland hugger det till och jag gnyr som en liten flicka. Kan vara svårt för omgivningen att hantera.
För det tränade ögat...
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Tycker mig se tendens till nypningsrepor av vevskinkorna?För det tränade ögat...
För det tränade ögat...
Det var ju en varm tanke! Då får jag ju liksom både hjälp och press! Se bara till att nick/namn och tex DRC är med, så lägger jag upp mina sponsorer här i tråden. De som vill vara anonyma skriver såklart bara DRC.På vilket nummer kan man swisha en liten sponsorpeng? Fler än mig tror jag som vill se denna konstruktion gå i mål.
Behövs kanske inte i skogen...Jag känner mig diskriminerad då jag inte har swish
Det skulle kunna vara så att stånkans varierande vinkelhastighet runt de fyra takterna, gör att kuggingreppet inte ligger konstant åt ena flanken, utan "skallrar". Dvs omväxlande driver och bromsar vevaxelns drev balansaxeln. Om det är så vet jag inte säkert än, men det är iaf inget bra för en kuggtransmission...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|