Varför ligger det i garaget?![]()
Jag vill veta om konverteringen från original koppling till R6,ns koppling faller väl ut på 768cc motorn stånkors kraft pulser är ju tydligen jobbiga för kopplingar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför ligger det i garaget?![]()
Jag skrider värdigt framåt, låter mig inte jäktas och utstrålar pompöst en slags kunglig överlägsenhet. Sen ibland hugger det till och jag gnyr som en liten flicka. Kan vara svårt för omgivningen att hantera.
För det tränade ögat...![]()
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Tycker mig se tendens till nypningsrepor av vevskinkorna?För det tränade ögat...![]()
För det tränade ögat...![]()
Det var ju en varm tanke! Då får jag ju liksom både hjälp och press!På vilket nummer kan man swisha en liten sponsorpeng? Fler än mig tror jag som vill se denna konstruktion gå i mål.
Behövs kanske inte i skogen...Jag känner mig diskriminerad då jag inte har swish![]()
Det skulle kunna vara så att stånkans varierande vinkelhastighet runt de fyra takterna, gör att kuggingreppet inte ligger konstant åt ena flanken, utan "skallrar". Dvs omväxlande driver och bromsar vevaxelns drev balansaxeln. Om det är så vet jag inte säkert än, men det är iaf inget bra för en kuggtransmission...
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |