Gott! Hoppas det hjälper!Jag ska testa en tät kedja, och skriver här om det funkade eller inte./Fohlin
Gott! Hoppas det hjälper!Jag ska testa en tät kedja, och skriver här om det funkade eller inte./Fohlin
Gott! Hoppas det hjälper!
Vad bra! Då har du inga anledningar att INTE komma till Sviestad nu då?Hjälpte? Det kan du ge dig på! Tack för tipset. Det (kanske - om alla grejer håller) räddade min tävlingspremiär i Linköping.
Såå, dagens tips till alla med tajt kring kedjan - var försiktiga med otätad kedja!
/Fohlin
Vad bra! Då har du inga anledningar att INTE komma till Sviestad nu då?
Rätt uppfattat!
Jag håller tummarna stenhårt för din maskin så att startfältet blir fullt.
Fullt blir det (eller är det redan) så pass till den grad att det till och med finns reservlista!
ingen som vet om någon anmäld som inte räknar med att köra 46 års racet?
/P
Det har föreslagits att vi 250 åkare får köra med en annan klass. Har inte tagits beslut i frågan ännu vad jag vet dock.
Ahh...
Då är det bara att fortsätta och låtsas som att man får köra, och hoppas på det bästa med andra ord!
Någon inside info om när beslut fattas?
/P
Tyvärr sitter jag inte i en position att påverka beslutet men förslaget kom i fredags från Björn, ordf NSA, och jag svarade att vi 250 förare kan tänka oss att byta "samboklass". Beslutet tas väl av arrangör men det bör väl vara ganska snart.
Vi har även en överenskommelse gällande eventuell utkvalning men det blir för långt att ta på iPhonen..
Ahh...
Då är det bara att fortsätta och låtsas som att man får köra, och hoppas på det bästa med andra ord!
Någon inside info om när beslut fattas?
/P
Det är 37 som får träna.? Några kommer ksnske inte kunna komma till start.
Det är bara att anmäla sig!!
#
37 Stefan
Jag börjar bli sugen på att ändra växellådan så att den blir mer tätstegad. Är det någon som gjort något liknande på en LC4, och har du i så fall något tips?
/Fohlin
Sorry finns inga alternativa drev från KTM
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring