Supermotard bana i TOMELILLA

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Har du frågat på åsum ring eller?? tjejens farsa e' nog ganska involverad däruppe så ja tänkte höra me han faktisk...
skulle vatt jäkligt kul å köra lite bana...:arsele

Äsch, det existerar inget annat än GOCART bakom deras ansikten.:huvet
Tror grabbarna från carlshamn hade något på g för ett tag sen
dom lovade dyrt och heligt att alla cyklar skulle vara ok med uppsammlings
kärl och kraschpuckar osv. men fick ändå nej till sist. Men vist det skadar
inte att fråga, snacka med tjejens fasa, styr upp så blir du min gud. ;)
/HAkis

Oskar-gti

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2011
Hoj
Derbi sm50, Peugeot TKR 70cc
Angående Supermotard i T-lilla

Hej jag heter Oskar och jag undrar hur det blir med Supermotard körningen i Tomelilla på Svampabanan? Jag bor i Simrishamn så det är nära och bra samt att min pappa, lillebror är ganska sugna och jag försöker övertala 2 kompisar till att köpa sm kitt till sina hojjar.

Våra underskrifter till namninsamlingen.
Oskar Nawrocki. SIMRISHAMN
Philip Nawrocki. SIMRISHAMN
Patrick Nawrocki. SIMRISHAMN

-Jag har sålt min cross för ett tag sen och planerar att köpa en 250/450 inom kort och jag har inte så mycket kontakter här i Skåne då jag knappt bott här 2 år och undrar om ni vet någon som har lite erfarenhet av Supermotard?

Min mejl: Nawrocky@live.se

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Hej jag heter Oskar och jag undrar hur det blir med Supermotard körningen i Tomelilla på Svampabanan? Jag bor i Simrishamn så det är nära och bra samt att min pappa, lillebror är ganska sugna och jag försöker övertala 2 kompisar till att köpa sm kitt till sina hojjar.

Våra underskrifter till namninsamlingen.
Oskar Nawrocki. SIMRISHAMN
Philip Nawrocki. SIMRISHAMN
Patrick Nawrocki. SIMRISHAMN

-Jag har sålt min cross för ett tag sen och planerar att köpa en 250/450 inom kort och jag har inte så mycket kontakter här i Skåne då jag knappt bott här 2 år och undrar om ni vet någon som har lite erfarenhet av Supermotard?

Min mejl: Nawrocky@live.se

Hej!

Med tanke på hur gammal tråden är så är det nog ingen som jobbar aktivt med att få till träning där idag. Men det är väl bara för er att ta upp bollen och försöka få den i rullning? Ta kontakt med klubben och känn efter hur dom ställer sig och arbeta vidare därifrån. Räkna inte med att någon kommer lösa något åt er, utan försök ta tag i det själva och hitta ett sätt att arbeta med det inom klubben.

Behöver ni stöd och hjälp så finns alltid supermoto-sektion att bolla med. Kontaktpersoner finns på svemo.se eller supermotosweden.se
Ni kan även maila mig på info [a] prosupermoto.se

Lycka till, hade varit grymt med en bana i Skåne!!! :yoparty

Oskar-gti

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2011
Hoj
Derbi sm50, Peugeot TKR 70cc
Hej!

Med tanke på hur gammal tråden är så är det nog ingen som jobbar aktivt med att få till träning där idag. Men det är väl bara för er att ta upp bollen och försöka få den i rullning? Ta kontakt med klubben och känn efter hur dom ställer sig och arbeta vidare därifrån. Räkna inte med att någon kommer lösa något åt er, utan försök ta tag i det själva och hitta ett sätt att arbeta med det inom klubben.

Behöver ni stöd och hjälp så finns alltid supermoto-sektion att bolla med. Kontaktpersoner finns på svemo.se eller supermotosweden.se
Ni kan även maila mig på info [a] prosupermoto.se

Lycka till, hade varit grymt med en bana i Skåne!!! :yoparty

Jo jag såg att Tråden var ganska gammal men alltid värt ett försök:)
Jag skulle faktiskt kunna ta på mig det med att försöka genomföra så vi får köra i Tommelilla måste bara köpa en cross först men då får ni försöka hjälpa mig med sm-konvertering senare ;)

Jonas Jernsgård

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2011
Hoj
Huqvarna 510 SMR Supermotard
Hej ..
Hörde ifrån Barret att det var lite intresse ang Motard körning på banna. Som det ser ut idag så får vi inte köra på lockarp jag har försökt föra året fick ok från kommunen och att vi skulle göra en ny ljudmätning. Men ordförande i klubben rösta ner det. Annars hade den banna varit perfekt för träning och kanske för tävling om vi hade fått in ett grusparti.

vi är två st som tävlar här nere i malmö Marcus har tävlat i många år o kör högsta serien. jag böra föra året o tävla kört 3 år totalt.
jag vet att det finns fler som är intresserade men vi har ingen stans att köra.

känner ni någon eller något så hjälp till gärna för att vi ska lyckas få en banna här nere i Skåne närmaste vi har är Borås men det är utan grusparti.

mvh.
Jonas

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Kan du inte infiltrera klubben? Gå med i klubben, se till att komma med i styrelsen, de har alltid svårt att få tag på folk, sen kan du vara med och påverka och övertyga övriga styrelsemedlemmar om hur förträffligt det är, de kommer tjäna mycket pengar på att släppa in 2-hjulingar.

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Det var bl.a. jag som hade kontakt m Barret ang supermoto i Skåne. Det absolut bästa är ju att starta en regelrätt klubb och ta det därifrån. Men det kanske redan finns?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Det var bl.a. jag som hade kontakt m Barret ang supermoto i Skåne. Det absolut bästa är ju att starta en regelrätt klubb och ta det därifrån. Men det kanske redan finns?

Nja, att starta en klubb skulle jag nog ta som sista utväg OM man inte är ett sammansvetsat gäng med ett djävla driv.

Bättre att involvera sig i redan befintliga klubbar, helst då redan som har banor som helt eller delvis lämpar sig för Supermoto.

Kom med mössan i hand, först när ni fått igång något och början generera intäkter kan man egentligen kräva något tillbaka. Jobba inte heller bara för er egen sak, utan för klubbens. T.ex. ta på er en roll i klubben eller ställ upp som funktionär på deras arrangemang och hjälp till på div. arbetsdagar. Det uppskattas alltid och man får en personlig kontakt med dom som är aktiva inom klubben.

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Det är nog riktigt på alla sätt och vis. Mitt problem just nu är att supermoto är bara någonting jag skulle vilja prova på. Enduro och gatåkning tar de få lediga timmar jag har, så att engagera sig i en ny förening blir nog lite tufft för mig. Hoppas att någon eldsjäl kommer till skott dock.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO